{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.111 visninger | Oprettet:

Summende benzin pumpe i golf 1 cab???? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen, har et problem med min golf 1 cab. håber at nogen herinde kan hjælpe mig, eller komme med nogle gode svar...:) jeg har haft bilen på værksted, grundet den stod ujævn i tomgang, og nogen gange gik ud mens man kørte eller den bare stod i tomgang, hos Bosch Auto Elektro i Esbjerg sagde de det var noget med nogle pakninger/ O ringe ved dyserne som var utætte og at det var grunden til problemet. Har så idag fået bilen igen og troede så alt var i den skønneste orden, men nej, godt nok står den fint i tomgang nu, men den hopper helt vild når man kører i 3. gear og benzin pumpen summer helt vild( som 5 humlebier i et syltetøjsglas)...:) plus den stadig går ud når man kører rundt, som får den ikk brændstof nok??? er godt nok træt af det. Håber virkelig der er nogen som kan fortælle mig hva problemet måske kan være, eller selv har oplevet noget lign....på forhånd tak mike...skal lige siges at benzin pumpen er skiftet...:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Summende benzin pumpe i golf 1 cab????
Kommentér på:
Summende benzin pumpe i golf 1 cab????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce