{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  6trins 20v gearkasse med spær!
  • #1   18. maj 2009 Har du spurgt egon eller tjekket hans side ?

• #2   18. maj 2009 Han tager 8.000+moms. Altså næsten 10 kilo for en gearkasse.
    Vil se om ikke jeg kan finde en billigere.

• #3   18. maj 2009 Tror det bliver svært at finde noget billigere end ved Egon . Folk ved som regel godt hvad det er værd smiley

• #4   18. maj 2009 De plejer at gå for 5-6.000 kr ved privat handel

• #5   18. maj 2009 Yep - koster normalt cirka 5k ved privat handel - men hvis den så er kværnet, har du bare smidt 5k ud af vinduet...

Hvis du køber en af Egon og den er knust - så sender han dig en ny...

• #6   19. maj 2009 Korrekt Smølfen, der er hvert fald mere sikkerhed i det ved at købe den ved Egon som om den er dyre .
    Har en kammerat hvor hans gearkasse gik i stykker efter 14 dage, der fik han bare en ny uden noget som helst bøvl .

• #7   19. maj 2009 Nemlig Mathias
    Der er dog eksempler på at Egon ikke har gidet erstatte noget - men så har folk også været dybt urimelige overfor ham!

Egon er nok en af de personer som jeg har allermest tiltro til hvad angår forretning.
    Ja, han har en avance, men hans priser er konkurrencedygtige og hans service er HELT i top!
    Endvidere er man som regel velkommen til en kop kaffe - for det har han sq altid på kanden smiley

• #8   19. maj 2009 Så har jeg bare været uheldig hvad hirstoreier angår. For har hørt flest som ikke er helt tilfreds. ER ikke tvivl om at det ARBEJDE han laver på biler er i TOP.

Men hvad angår salg har jeg hørt andet.
    Folk der har købt frontcuts hvor for eks trækakselerne er smadrede ( uden dækning) Og på en 4agze er det altså lige 12kg oven i for to nye.

Derfor er jeg lidt betænksom. Da jeg ringede for at forhøre mig. 10 kg for en gearkasse, Hvorefter jeg spørger hvad stand den er i og hvor langt den har kørt, for jeg bare svaret at det ved han ikke noget om. Od det er uden trækaksler. Det synes jeg lige er dyrt nok for noget man ikke ved hvad standen er på.

• #9   19. maj 2009 For ringer jeg derned og fortæller ham at den er smadret kan han jo bare sige at det er mig der her ødeliagt den. For han yder ingen garanti som udgangspunkt.

På motorer og dele skriver han på kvitteringen (Solgt til ræs, og der ydes derfor ingen garanti)

• #10   19. maj 2009 Jeg har hørt flere folk komme tilbage til Egon med motorer som æder olie og sådan hvor han bare har givet en ny.

Jeg har personligt kun super gode erfaringer med Egon.

Hvis man angriber ham og siger at han har solgt noget lort, i stedet for at snakke pænt og tage en dialog med ham - ja, så går han vel nok også i baglås - det ville jeg også gøre...
    Jeg gider heller ikke hjælpe folk som starter med at hælde lort udover mig smiley

• #11   19. maj 2009 Har heller ikke personligt dårlige erfaringer med ham. Men da jeg købte min motor ved ham fik jeg ingen kvittering på det grundlag at han alligevel ikke ydede garanti på motoren. Det synes jeg jo i sig selv er lidt underlig. Så vil da ikke håbe at den fejler noget til den pris.

• #12   19. maj 2009 Mine erfaringer har også kun været positive, samt alle de kammerater jeg har som har handlet hos ham smiley
    Men skal ikke kunne sige om der er andre som har andet indtryk .

Kommentér på:
6trins 20v gearkasse med spær!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce