{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.358 visninger | Oprettet:

Hjælp til nissan patrol y60 {{forumTopicSubject}}

jeg har kørt galt i min nye trold. også nu er min foraksel blevet flytter 9 cm til venstre:( det er den der stang som holder forakslen over side som er blevet skæv. men så er mit spørgsmål om det er det de kalder et caster kit jeg skal have fat i? fordi jeg har målt en std og den flytter den kun 2 cm tilbage så mangler der jo stadig 7 cm. min bil har 3" emu men har kigget på nye emu sæt og der forstår jeg at den er den samme til 3,4og 5" undervogn er det rigtigt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til nissan patrol y60
  • #1   27. maj 2009 hej nej det du ska ha fat i er en panhead stang ring ned til jysk off road og bestil en tough dog til 1700 kr den er justerbar og god aussie kvalitet.. plus at hvis du i forvejen kører med hævet undervogn vil din aksel automatisk blive trukket lidt ud til den ene side . på grund af den orginale panhead stang ikk er lang nok.. og når du nu er i gang så køb den bageste med det samme

• #2   27. maj 2009 fint med en ny panhard-stang til for men det er spild at købe en til bag. hvor tit er det lige vi justere på den alligevel. del den bagerste på midten og skub et 1" vandrør ud over. så svejser du røret i enderne når karossen står lige over rammen. og vupti. så har du en forstærket stang i bag og har ikke det samme pres i dine bøsninger da den heller ikke vrider mere.
    et caster sæt er altid en go ide. enten hjemmelavet eller købt. har vist stadig et enkelt sæt til at ligge hvis det kunne ha interesse. det er nyt og koster 600. stadig i org emb. ligger på fyn.

• #3   27. maj 2009 Så bliver i lige nød til at forklare hvad det er og gør det der caster kit?
    og det er den der stang som hedder panhead- stang og min er fast nu, og hvorfor er det godt at kunne justere den?

• #4   27. maj 2009 man justere den for at få karossen til at sidde lige over fammen. jo mere man hæver bilen jo kortere bliver panhard stængerne.
    caster vipper din aksel tilbage til org. position... jo længere du for akslen ned, ( længere fjedre) jo mere vipper du aksler forover.

Kommentér på:
Hjælp til nissan patrol y60

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce