{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.305 visninger | Oprettet:

FDM garanti test {{forumTopicSubject}}

ja.. man er vel lidt skeptisk over sit opel værksted.

derfor tænkte jeg at det var smart nok at smide bilen til en lille FDM garanti test til små 900,- kr.

bilen er da fin.. ingen bemærkninger ud over at som jeg sagde.. den larmer med små "klonk" lyde når man bakker.

det er så bemærket som mislyde fra drivaksler som bør undersøges.

opel vil så have at jeg skal til et komplet 2 års eftersyn før de vil give mig et stempel i min lile bog. selv om FDM DK's nok mest betroede test virksomhed har underskrevet et papir på tjek af det hele.

de vil ikke engang lave et stempel i bogen for de små ting de skal lave ekstra..??? skal de ikke det hvis man beder om det? altså bekræfte deres "indgreb" i service bogen, om det så er komplet service eller ej?

til sidst.. andre der har haft samme "drivaksel mislyde" ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FDM garanti test
  • #1   2. jun 2009 Hergeir V - Nu arbejder jeg selv ved Opel, og jeg ville aldrig stemple i en bog jeg ikke har lavet service på!

    Set fra værkførerens synspunkt, som du jo nok har snakket med, så er det jo klart at han ikke vil stemple hvis han kan tjene penge på et 2års eftersyn også.

    Men som mekaniker, ville jeg aldrig stemple på noget som jeg ikke selv havde lavet. Også selvom jeg stod med en komplet tjekliste fra FDM!

    -Martin


  • #2   2. jun 2009 min skal osse forbi fdm !! jeg stoler ikke på opel.

  • #3   3. jun 2009 Martin S> det jo helt fair nok... man kan jo godt følge det, da de jo skal have deres ilusion om at de er grundige smiley

    men at de nægter at stemple i bogen KUN for de resterende ting der mangler i til et service, så som skift af olio osv.. DE skal stemple for det DE har lavet, lige meget om det er fuld service elelr ej... det er jo derfor man kan krydse af hvad der er lavet.

    men ja.. min ryger til Automester og får lavet service istedet da de er omkring 5-700,- kr billigere.. så jeg kun skal af med 2500,-


Kommentér på:
FDM garanti test

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce