så gik det også galt i vejle {{forumTopicSubject}}
kan det passe at alle de steder hvor gaderacer mødes at vi skal smides væk nu skete det så også i vejle.
hvad kan vi ikke opføre os ordenligt når vi er samlet.
lige en kopi af texten i vejle gruppen
Politiet og Bilka har i dag ingået en aftale om at få os ræsere væk fra deres område pga. sorte streger og dårligt image...!
jeg har snakket med en af bilka folk i dag og kan selvfølgelig sagtens forstå situtaionen... (undrer mig stadig hvor han har mit nummer fra)
Vi vil derfor ikke længere mødes ved Bilka...!
da det skaber mange flere problemer end vi har nu...!
jeg opfordrer samtidig at folk som mødes der fredag aften (ved ikke hvorfor de gør det) til at stoppe da politiet systematisk vil patruljere området fradag og lørdag straks efter lukketid og da det er en privat parkerings plads har vi intet at gøre der efter lukketid...
Det kom som lidt af et shok må jeg nok sige efter vi uden problemer har brugt deres plads i mange år...
Ny mødeplads...!
jeg tager en snak med en masse folk til DHB og hører deres ide om en ny plads... så mandag efter DHB ved vi hvor... samtidig opfordrer jeg alle som ikke skal til DHB og stadig vil køre lidt ræs eller kigge lidt om at køre direkte til Hedensted kl 21:30 feks... og droppe bilka totalt...
nov 2004
Følger: 59 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 90 Svar: 1.144
nov 2007
Følger: 191 Følgere: 179 Biler: 7 Emner: 27 Svar: 353
nov 2007
Der er ingen grund til at vi pisker en stemning op, for dem der laver brændere og det, når du alligevel ikke ud til.. De vil ikke lytte..
nov 2004
nov 2007
men nu havde det jo fungeret for bilka gennem flere år.. Ærgeligt at det blev sådan.. Håber snart at myndighederne får øjnene op for det her problem..
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 191 Svar: 759
Jepps!!
Giv os et sted istedet så de ude over det.. Så der måske også mere lyst til at pleje VORES sted jo.. Så der måske nogen der ville brokke sig mere over nogen opførte sig som ikke tilladt da det så er VORES sted det går udover, men hvis det Bilka er det noget lort JA, men stadig ikke VORES sted..
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.538
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 46 Biler: 1 Emner: 368 Svar: 2.126
Sorry mit Grove sprov.. og stavefejl koster gratis
maj 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 6
nov 2004
men syndt de nu skal til at slås med samme problem. som jeg nævnte for ronni for bare en månede siden.
nov 2004
feb 2005
Følger: 190 Følgere: 188 Biler: 3 Emner: 108 Svar: 663
Heldigvis er de fleste der kører i vejle voksne mennesker og jeg tænker især på jer fynboer syntes altid i viser jer som et godt eksembel...
der kommer lige nogle stykker ind imellem som ikke kender reglerne men så går jeg hen og irettesætter dem og så hører jeg ikke mere fra dem... sådan plejer det at være (med undtagelser selvfølgelig)
MVH Ronnie
Tak Coop for at smide emnet videre overvejede selv at smide det op på dette forum men fik gæster i samme øjeblik...
Kør pænt allesammen
nov 2004
jeg så godt at du havde løsninger på problemet. med bare at mødes i hedensted. men det jeg frygter er de ikke har fattet hvorfor i er blevet smidt væk. og at i så som alle andre steder deler jer i grupper som man kan læse at nogen så nu vi samles nogen andre steder end hvor i som os også. var samlet et sted hvor alle samles og så går det i splittelse.
samme debat er der også i http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=551808
det eneste sted jeg kender hvor de altid har mødes 100 steder og så køre race et sted og slås er KBH. men der er det heller ikke sjovt at komme. da man med garenti enden får man tæv, ridset sin bil. eller den bliver smadret totalt. KBH er stedet. hvis man vil have kaos.
man kan mærke at alle har had og vil ødelægge tingene uanset hvor vi er i landet. men man må sku da kunde få det til at stoppe på en eller anden måde. kan folk ikke glemme 2 fast and 2 furios. sån er det ikke i virkeligheden. men det er sådan de vil have det.
men vi kører i lille DK og ikke USA hoolywod eller bollywod
mar 2007
Følger: 69 Følgere: 66 Biler: 4 Emner: 2 Svar: 213
nov 2004
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 191 Svar: 759
Axeactly my point! Hvis vi fik vores eget sted ville der også være meget mere DONT FUCK THIS UP så folk tog fat i rødderne inden de fik lavet lakrids over hele pladsen.. Og hvis der penge til et ungdomshus så der sku os penge til vores eget aflukkede område - kræver sku ikke vildt meget! Og så vidste politi og andre det foregik der i sikkert miljø istedet for rundt i hele byen og policen sku ikke køre frem og tilbage og rundt over det hele for at få fat på "skurkene" for vi sku nok nyde vores sted så..
så gik det også galt i vejle
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside