{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

så gik det også galt i vejle {{forumTopicSubject}}

kan det passe at alle de steder hvor gaderacer mødes at vi skal smides væk nu skete det så også i vejle.

hvad kan vi ikke opføre os ordenligt når vi er samlet.

lige en kopi af texten i vejle gruppen

Politiet og Bilka har i dag ingået en aftale om at få os ræsere væk fra deres område pga. sorte streger og dårligt image...!
jeg har snakket med en af bilka folk i dag og kan selvfølgelig sagtens forstå situtaionen... (undrer mig stadig hvor han har mit nummer fra)
Vi vil derfor ikke længere mødes ved Bilka...!
da det skaber mange flere problemer end vi har nu...!
jeg opfordrer samtidig at folk som mødes der fredag aften (ved ikke hvorfor de gør det) til at stoppe da politiet systematisk vil patruljere området fradag og lørdag straks efter lukketid og da det er en privat parkerings plads har vi intet at gøre der efter lukketid...
Det kom som lidt af et shok må jeg nok sige efter vi uden problemer har brugt deres plads i mange år...
Ny mødeplads...!
jeg tager en snak med en masse folk til DHB og hører deres ide om en ny plads... så mandag efter DHB ved vi hvor... samtidig opfordrer jeg alle som ikke skal til DHB og stadig vil køre lidt ræs eller kigge lidt om at køre direkte til Hedensted kl 21:30 feks... og droppe bilka totalt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så gik det også galt i vejle
  • #1   3. jun 2009 og jeg mener bare det må stope på et aller andet tidspunkt. at vi kan samles et aller andet sted uden at blive smidt væk. kan man ikke nøjes med at race det hvor der skal races. på STREGEN

• #2   3. jun 2009 Det nytter ikke rigtig noget. Det er privat grund, og der vil altid være brodne kar blandt så mange mennesker. det ser vi jo alle steder. De har muligvis fundet et nyt sted at holde, så værre var det ikke.

• #3   3. jun 2009 Og nu gider 500 mennesker nok ikke køre til odense, fra jylland af.
    Der er ingen grund til at vi pisker en stemning op, for dem der laver brændere og det, når du alligevel ikke ud til.. De vil ikke lytte..

• #4   3. jun 2009 Josephine C hvad fabler du om. mener bare det er sku trals først i odense og så i vejle. og hvem fanden snakker om at jyderne skal til odense. nej de skal nok selv grave sig lige så langt ned som odense er blevet af de der balademager. så der bliver lige så dødt. det var jo lige sådan der startede i odense.

• #5   3. jun 2009 jeg troede bare at du mente at de skulle til odense, fordi du skrev, hvorfor folk ikke kunne holde sig til STREGEN.. smiley men du mente nok at folk bare ksu holde sig til at være hvor vi må i stedet for så meget andet..

men nu havde det jo fungeret for bilka gennem flere år.. Ærgeligt at det blev sådan.. Håber snart at myndighederne får øjnene op for det her problem..

• #6   3. jun 2009 Josephine C
    Jepps!!
    Giv os et sted istedet så de ude over det.. Så der måske også mere lyst til at pleje VORES sted jo.. Så der måske nogen der ville brokke sig mere over nogen opførte sig som ikke tilladt da det så er VORES sted det går udover, men hvis det Bilka er det noget lort JA, men stadig ikke VORES sted..

• #7   3. jun 2009 Der er MASSER af industri i Vejle - selvfølgelig er der et andet sted vi kan mødes smiley

• #8   3. jun 2009 coop der er desvære nogen der SKAL ødelægge det for alle ander.. og til JER der gør det FUCK JER og tænk jer om..

Sorry mit Grove sprov.. og stavefejl koster gratis

• #9   3. jun 2009 hvorfor kan vi ikke finde ud af at få smidt alle ud der ikke kan finde ud at opføre sig ordentlig og ikke kan indordne sig under de regler der hedder kør ordentligt til og fra de steder vi køre ræs og kun lave hjulspin der hvor vi køre og ikke smide afald over det hele men ryde op efter sig selv det vil løse en masse problemer for os det tror jeg på

• #10   3. jun 2009 ja Sebastian S men jeg er bange for de er ved at gøre som i esbjerg. med kørsel forbudt fra 18 og til 07:00. bare forde vi alle er nogen klaphatte og ikke gider tage fat i dem der ikke kører ordenligt.

men syndt de nu skal til at slås med samme problem. som jeg nævnte for ronni for bare en månede siden.

• #11   4. jun 2009 ha ha lilleper . hvad ved du om det du har ikke været der de par gange der er blevet kørt størkt i odense tider på unde 10 sek. og det er sket for nyligt. ha ha så lad være med at blande dig hvis du ikke har noget mere konstroktivt at fortælle end det plader

• #12   4. jun 2009 Coop... vil gerne lige nævne jeg ikke ser dette som et problem... mine "ballademagere" er ikke væere i år end de har været de sidste tre år... så længe folk har den respekt for mig som jeg føler de har jamen så skal jeg nok finde på løsninger... og en løsning til "Bilka problemet" er da også på vej hvis du tjekker forumet igen smiley
    Heldigvis er de fleste der kører i vejle voksne mennesker og jeg tænker især på jer fynboer syntes altid i viser jer som et godt eksembel... smiley
    der kommer lige nogle stykker ind imellem som ikke kender reglerne men så går jeg hen og irettesætter dem og så hører jeg ikke mere fra dem... sådan plejer det at være (med undtagelser selvfølgelig)
    MVH Ronnie
    Tak Coop for at smide emnet videre overvejede selv at smide det op på dette forum men fik gæster i samme øjeblik...
    Kør pænt allesammen

• #13   4. jun 2009 hej ronni.
    jeg så godt at du havde løsninger på problemet. med bare at mødes i hedensted. men det jeg frygter er de ikke har fattet hvorfor i er blevet smidt væk. og at i så som alle andre steder deler jer i grupper som man kan læse at nogen så nu vi samles nogen andre steder end hvor i som os også. var samlet et sted hvor alle samles og så går det i splittelse.

samme debat er der også i http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=551808
    det eneste sted jeg kender hvor de altid har mødes 100 steder og så køre race et sted og slås er KBH. men der er det heller ikke sjovt at komme. da man med garenti enden får man tæv, ridset sin bil. eller den bliver smadret totalt. KBH er stedet. hvis man vil have kaos.

man kan mærke at alle har had og vil ødelægge tingene uanset hvor vi er i landet. men man må sku da kunde få det til at stoppe på en eller anden måde. kan folk ikke glemme 2 fast and 2 furios. sån er det ikke i virkeligheden. men det er sådan de vil have det.

men vi kører i lille DK og ikke USA hoolywod eller bollywod

• #14   4. jun 2009 jeg kom til at tænke på noget hvad var det hvors mor og far gjor i 60 0g 70 joo de stod sammen og lavet en dermostrering det samme skulle vi måske også prøve for at få en lukket bane for det kan sku da ikke passe vi ikke kan få sådan en når den danske stat aligevel smider så mange penge ud på så meget andet lort jeg tror og håber på hvis vi står sammen og køre sammen Alle Sammen og fortæller hvad vi gerne vil ha såå skal vi nok få det som vi gerne vil ha det hvors alle sammen kære lykke Rasmussen skal nok få hans øjne op men som jeg siger det kræver Et sammenhold.......???

• #15   4. jun 2009 Per Jensen F det kunde vi i gamle dage. da vi kørte i anderup krydset og i albanigade. men ingen tør tage et standpunkt og så bakke det op 100%. men det kunde være rart. hvis vi kunde.

• #16   4. jun 2009 Per Jensen F + coop
    Axeactly my point! Hvis vi fik vores eget sted ville der også være meget mere DONT FUCK THIS UP så folk tog fat i rødderne inden de fik lavet lakrids over hele pladsen.. Og hvis der penge til et ungdomshus så der sku os penge til vores eget aflukkede område - kræver sku ikke vildt meget! Og så vidste politi og andre det foregik der i sikkert miljø istedet for rundt i hele byen og policen sku ikke køre frem og tilbage og rundt over det hele for at få fat på "skurkene" for vi sku nok nyde vores sted så..

Kommentér på:
så gik det også galt i vejle

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce