{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Lige en lille ting. {{forumTopicSubject}}

Her den anden dag, var jeg på sjælland med et kærre træk, og så skulle jeg til malmø. så jeg satte min kærre ude på Holmen. da jeg så kom og skulle have den med mig var der en eller anden tos der havde parkeret sit badekar så jeg med nød og næppe kunne koble på.

Hvad syns i om det.?

Min mening: Syns det er for latterligt, specielt når han kunne have trukket den meget længere frem og jeg så sagtens kunne have koblet ordentligt på, og det ville han også have kunnet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige en lille ting.
  • #1   4. jun 2009 en kæmpe idiot har prøvet det samme det var så med trækker jeg flyttede bare hans trailer a helvede til så måtte han sku selv ha bøvl af og lede efter den

  • #3   4. jun 2009 Du havde sikkert taget hans plads...

  • #4   4. jun 2009 det er såen lidt lige gyldig om han havde taget hans plads eller et eller andet. det er bare bevis på at der er en der ikk kan tænke

  • #6   4. jun 2009 det er i det tilfælle rigtig godt at ha en kran en stor kran har før været med at at lette forenden på en hænger der stod med fuld læs på og så dreje trak stangen ind under selve hænger for så at sætte den ned igen det virker har også være med til at fjerne parkeret personbil med en kran så ser folk så sjove ud når de kommer ud igen til der bil og den så står imellem 2 betonpiller med 10 cm for og bag

  • #7   4. jun 2009 der er bare nogen der ikke fatter det der med parkering generelt og det er tit sårn at selvom der er mega meget plads skal de parker lige op af ens trailer eller anhænger.


    Munken: fedt gjordt det tager jeg sku hatten af for


  • #8   4. jun 2009 oplever det dagligt med linktraileren at folk parkerer tæt op af den store trailer så man ikke kan få koblet sammen uden at skulle spænde fra for at flytte den store trailer et stykke for at kunne få plads til at koble linken under den

  • #9   4. jun 2009 stor lort hvad tænker han eller hun på den by tosse

  • #10   4. jun 2009 jeg prøvede det engang i helsingør ved borgmestergatan mener jeg det hed. jeh parkerede min hænger omme bag ved den store plads hvor man læsser af. en svenk personbil til en volvo parkere sådan så jeg kun kunne koble på ved at bakke helt skråt på sådan så den holdte i helt drejede stilling som hvis i forstiller jer i vender på en trængt plads hvor trækker og trailer næsten mødes.

    nåh men jeg fik endelig koblet på og da jeg til sidst satte den røde slange på kommer den kvinde og ville have sin bil og om jeg kunne flytte mig for nu kunne hun jo ikk komme ud når jeg skulle holde er.. for hun var ikk så god til at bakke forklarede hun.

    jeg satte mig op trykkede pause og sagde "jo det kan jeg godt men først om en 45 min" og så gik næsten resten af tiden me af forklare hende om køre hvile tidsreglerne.. hehe tro mig en svensk dame kan godt bli sur


  • #11   4. jun 2009 Ronni vi har ikke nogle gade her i helsingør der heder borgmestergaten... men vi har massere af svensker

  • #12   4. jun 2009 ups mente faktisk goteborg.. ved ikk lige hva der skete

  • #13   5. jun 2009 Jeg kan godt forstå din harme, og jeg har forståelse for at du bliver sur.

    Hvad du må huske, og lidt bære over med,...
    (og nu dummer jeg mig nok, men fuck det!) er at "trækker folk", generalt... har glemt eller aldrig prøvet at, kører med hænger/kærre, og derfor måske ikke lige på fingrene, kan huske hvor meget plads sådan en skal bruge.

    man sætter bare traileren, så der er plads til man kan få en trækker ind, man regner efter det man selv kører. Denne "egoisme" tror JEG faktisk er general, for næsten alle.

    Oplevede personligt Onsdag aften, at på den lille P-plads mellem Vordingborg og Gl.kalvehave, stod der 2 kærre, bakket røv mod røv, ... ja så er resten af pladsen jo optaget.

    Tror generalt vi alle sammen, burde være mere åbensindet, og måske prøve at hjælpe hinanden, i stedet for at strides, vi har jo allesammen rigeligt balade med personbilerne, så der er ingen grund til vi også bekæmper hinanden indbyrdes.


  • #14   5. jun 2009 Brian det viser at nogle som kører med badekar er mindre intelligente.. Hehe. smiley

  • #15   5. jun 2009 Altså fik da koblet på men det var ikk just nemt. da jeg ikke køre vildt meget med kærre. køre også selv trækker trailer for det meste.

    Men fint at høre at i er med mig smiley

    Og med hensyn til det der med at jeg havde taget en eller andes plads. man har vel ikke faste pladser ude på holmen?


Kommentér på:
Lige en lille ting.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce