{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

DHB 2009 {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om der er et magen til, men nu har jeg sat og kigget lidt forskellige meninger om DHB 2009 og der er sku pænt meget negativt.

Personligt så var det mit første år, så jeg har ikke så meget at sammenligne med, men jeg syns da der var mega god gang i den, ærgeligt der ikke var mere gang i butikkerne, og det der skete med hurtigste bil. Så har nogle også snakket noget omkring at tøserne ikke var meget mere end 15.. jeg skriver egentlig bare hvad jeg læser... Hvis de så var så bliver de sku pænt frække når de kommer op i alderen smiley

Nå men hvad er jeres holdning omkring DHB 2009? og kommer folk igen næste år?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DHB 2009
  • #1   9. jun 2009 altså jeg kommer næste år igen selvfølgeligt.. syntes det var rigtigt fedt igen i år. kan ikke forstå hvorfor folk er så negative .. det eneste jeg syntes er for dårligt er at folk ikke rydder op efter sig selv !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! også tror jeg at det ville være meget bedre med kun 3 dage da gassen om søndagen var gået af ballonen. desuden syntes jeg det var lidt tamt at boderne/butikkerne begyndte at pakke sammen søndag morgen, fandme surt at betale 200kr og så er der nogle der pakker sammen før tid

• #2   9. jun 2009 Vi begyndte at diskutere om vi skulle komme igen næste år...
    Jeg var nu ikke helt tilfreds...
    Det virkede ikke som om der var helt styr på det, og så er det blevet for dyrt...
    Politiet kan man jo så sige at det kan ødelægge det for mange, men igen vi ved hvad der er ulovligt, og de har ret til at stoppe folk...
    Men det kan godt signalere at de kommer fordi de ved der er penge at hente...

Selvfølgelig er vejret også en faktor...
    Vejret var ikke godt sammenlignet med sidste år...
    Men det kan man jo ikke give dem skylden for...

• #3   9. jun 2009 POVLSEN ! - Giver dig ret, syns sku os det var mega tamt søndag, folk var trætte og det var som om det hele lidt gik i slowmotion. men det blev os pænt meget ødelagt af det med hurtigste bil. Men syns da der skal være 4 dage, syns det var mega fedt! de skulle bare være færdig noget før..!

• #4   9. jun 2009 Men altså syns jeg kan læse mange nærmest boykotter DHB, men skulle man ikke tro at når stormen lige har lagt sig, at 85% af dem der siger der ikke kommer, nu alligevel kommer når det er det største og fedeste bil event?! smiley

• #5   9. jun 2009 Driftbanen var vildt, rigtig højfartsbane.
    Dog synes jeg at hele DHB konceptet burde ændres.

Lave det til 2-3dags istedet.
    Lave race fra kl 11 til kl 22:00 om aftenen. Både drag, drift mm.
    Kommer mest for bil interressen. Og at man så er tvunget til at hoppe i bajarne synes jeg er lidt træls. Alt det fest osv kan man sku lave nogle andre weekender.

Men der er jo bare så fandens mange penge i alcohol for DHB

• #6   9. jun 2009 Rene M...

Samme holdning smiley

Forresten tillykke med den flotte rulning smiley

• #7   9. jun 2009 Tak smiley

• #8   10. jun 2009 I forhold til sidste år, så var det helt elendigt.. Dårligt stillet op, kedelig driftbane at kigge på osv... Dhb 09 var skuffende..
    - Så nej, har ikke de store forhåbninger, eller planer om at komme næste år..

• #9   10. jun 2009 Jeg synes lige folk skal slå koldt vand i blodet. personligt kostede DHB 09 mig 76.500 i bøde og afgift, men det ødelagde ikke dhb for mig. der var masser af superfede biler, dejlige babes, kolde bajere og masser af ræs. og synes det er helt fint at det varede 4 dage. man nåede og komme på plads inden det hele startede, og samtidig nåede man og blive "træt" af det inden det sluttede.

Hva angår SKAT og Politiet, så sys jeg det var fint de var der. man ved jo det er ulovligt når man sætter xenon på og toner ruder, så det kan man jo ikk skælde ud over. det er deres eneste chance for at tage nogle af de syndere der er (læs: også mig selv)
    Prøv og tænk på hvor mange gange du er kørt forbi en panser hvor der ikke er sket noget???

Vi ses helt sikkert igen næste år!!

• #10   10. jun 2009 Jeg har været at finde ved hvert DHB siden det startede, og CHRIST hvor er der sket meget. Dengang var der sgu charme over det. Man kørte hjemmefra klokken lort om morgenen, holdt i kø med en masse sjove og opfindsomme mennesker lørdag morgen i Randbøl, så på fede biler hele dagen, sædvanligvis i godt vejr, og så tog man hjem igen, med følelsen af at "være mæt"...det savner jeg sgu!

• #11   10. jun 2009 Hehe Mark, fik du fat i banken inden de lukkede?
    Det var mig der fik taget pladerne sammetid som du stod og snakkede med strisserne smiley

• #12   10. jun 2009 Det var ikke lige så godt som sidste år, der havde vi også vejret med os og skat var der ikke. Tror persoligt kun det går en vej med at skat møder på og det er at dhb bliver ødelagt. Men skal ikke kun være sure opstød alligevel var der mega gang i den og glæder mig til næste år:P

• #13   10. jun 2009 FUCK politiet man!!
    så kør da ud og beslaglæg nogen våben og noget narko i stedet for at genere os for helved! røvhuller!!

men til alle jer andre tak for en rigtig rigtig fed weekend igen i år smiley
    ses næste år.

• #14   11. jun 2009 rene m : jaja hun ringede tilbage efter 10 min. så ingen problemer der. hehe

Kommentér på:
DHB 2009

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce