{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Salg {{forumTopicSubject}}

Hey. jeg har haft startet et projekt med at bygge en Starlet om til en Glanza men Har misted Lysten til det og har heler ikke tiden til det. så derfor vil jeg sælge alt hvad jeg Ejer til det projekt.

Så Ligger inde med:
En complet toyota starlet fra 1996 Tysk Importeret uden afgift. Men Turbo Motoren er dog Monteret i den og der mangler kun at blive tilkoblet motor Styring. Stikket har jeg. har os Orginal Motoren. Bilen har dog nogen indkøbs buler.

har et Sprit nyt Complet Glanza Skjørte Set Med Alt. til det kun været Parket Ud og Monteret for at tilpasning har ligget hos Malern i 2år.:D og det med 1ekstra Frontklap og en frontSkørt plus nogen lugter og lidt andet.

Så er der en Complet Turbo motor fra DanskMotor import. det fra et Frontcut så alt er med. motoren har været startet op der ovre og det køre helt fint. men motoren er dog monteret i bilen og mangler som sagt kun
nogen ledninger ikke noget slemt.

så har jeg en Sprit ny HKS Silent Hi-Power udstødning.
som også er monteret på bilen.

Jeg har cirka brug 50.000 På projektet nu.

men jeg sælger det for 30.000 for vil bare af med det. har regninger på meste af de ting jeg har købt på bilen.
så projektet er fint nok for en der vil ha en lille hurtigt bil for nogen små penge.
-----------------i kan se alle bilderne i min profil.-------------
M.V.H Miguel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg
Kommentér på:
Salg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce