{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nissan Micra
  • #1   16. jun 2009 lige din micra model har jeg ikke hørt noget dårligt om... det er rigtigt som bga siger at fx almera n16 har en del problemer med gearkasser og tændningssystem og det er kommet efter renault gik ind i det desværre..

hvis du står og skal købe en lille bil så kig efter en almera n15 1.6 sr. den har ALT i udstyr til den halve pris og den kan du ikke slide op! min sunny som er 15 år gammel nu har jeg tævet i små 5 år snart og den har aldrig brokket sig 7-9-13.... det er ikke en ny bil nej men jeg syntes de er pænere og ved deres håldbarhed er MEGET bedre ( bortset fra rust )

• #2   16. jun 2009 Brian --> Vi har lige haft en inde der dryppede olie fra højre side i motoren under ventildækslet!! Det endte med, at vi måtte afmontere sidedæksler til kæde, løsne gearkasse, bundkar af og topstykke af for at skifte toppakningen som var åsag til oliespildet.. Den var utæt imellem topstykke og kædedæksel smiley .. Kan se du har oprettet et emne om det, så ville lige informere dig om det (vores var en 1.4 16, men samme opbygning!)

//Morten

• #3   16. jun 2009 ThaCurlyOne ! -- > Må give dig ret i det med p12'eren.. Jeg er udlært på Nissan m.fl. værksted, og hold da k... en skuffelse at sætte sig i en p12 og køre en tur for første gang!! Selv 2.0 motoren er nitte!! Næ du p10 og p11 DET er Nissan smiley

• #4   16. jun 2009 bga - skal du sige min bil er en smadderkasse! smiley men ja den pynter noget.
    ja r 33 fronten passer i formen hvis man skærer den over på midten og plastsvejser det igen. meeeen holder mig til ren sunny stil og tager det bedste fra de forskellige modeller smiley og er enig ok glad for gti kofangeren. dejligt med lys på bilen i mit erhverv ( skov)

hehe ja nissan biler fra 93 og op til 99 ca er de klart bedste. sunny, almera og primera. det er bare for holdbare motorer der er i dem smiley

• #5   16. jun 2009 ja japanske biler fra 90 erne går man aldrig galt i byen med... de er simple og håldbare og virker!.. men ok en gammel japaner skal jo skramle. fortæl mig ikke der ikke er noget der skramler i din japaner smiley

• #6   16. jun 2009 Morten:
    Det problem har min Micra ikke, det "olie" eller hvad det nu er, kommer fra højre side af notoren.. Langt under ventildæksel, og under nogle bugninger på blokken - Ingen olie spilde pga. af det løber fra en samling eller lign. Hmmm, det er lidt svært et forklare. .
    Tjek mine billeder.... Iige der ved den hjemmelavet røde plet. Der "Sveder" den fra.. Mystisk

• #7   16. jun 2009 hehe ok.. alle japanske biler rasler ellers i et eller andet.. på min er det kabineblæseren hvor lejet nok er ved at være slidt som skramler lidt i de midterste stillinger..

• #8   16. jun 2009 Ok.. Hmm, så ved jeg heller ikk lige.. Ser sært ud i hvert fald smiley ..
    Du må vel bare vente og se om det bliver værre..

• #9   19. jun 2009 Hmmm, , nu skriver nogen at det er Renault motor der er i de nye Nissaner - Hvor kan man se og læse om det??

Kommentér på:
Nissan Micra

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce