{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Ömer A
Ömer A
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 88

BILLIG KRYDSTOGT!! {{forumTopicSubject}}

Hej folkens..
Jeg har bestilt en dejlig krydstogt ferie i håb om at slappe af med damen, men da der er sket nogle små ting, er jeg desværre forhindret i at komme afsted, og derfor sælger jeg disse billetter..

Ferien indeholder:
Krydstogt for 2 personer fra Esbjerg til Harwich (med værelse og havudsigt begge veje) tur/retur... luksus smiley
Togbillet for 2 personer fra Hawich til London, tur/retur
Hotelophold i Colombia hotel, i et værelse med hver sin seng (kan dog slåes sammen så det blir dobbeltseng) med udsigt til Hyde Park

Så har man 3 dage i London man kan udforske og shoppe hvis det er det man vil.. Eller nyde aftenlivet da det ligger i en weekend smiley

Ferien SKAL afholdes Torsdag den 25 juni, hvor færgen sejler fra Esbjerg havn kl 19.00.. Så kan ferien starte en sodavand i jacuzzien, eller man kan bare nyde noget at drikke i et af færgens barer/café'er..
Man er i Harwich Fredag den 26 juni kl 13.00.. Derefter skal man tage toget, som faktisk venter på folk fra færgen, også går turen ellers direkte til London. Så tager man ud til sit hotel, og får sine nøgler til værelset, også er det bare med at skifte sit tøj og nyde London.. Der er rigtig mange ting man kan lave i London, så jeg garanterer jer for at det bliver en weekend i ikke glemmer smiley
Søndag den 28 juni ved 15.00-16.00 tager man toget fra London til Harwich, også klokken 19.00 sejler man tilbage til Danmark, og er i Esbjerg havn mandag den 29. juni kl. 13.00..
Alt dette har en værdi af næsten 7.000 kr og vil gerne sælge det til omkring 6.000 kr.. så skal jeg nok selv betale for at skifte navnene på billetten.. PRISEN ER DOG IKKE FAST så man kan "prutte" om prisen smiley
Lyder dette interressant og luksus? Så er det med at komme op på dupperne da dette SKAL ORDNES inden mandag klokken 16.00 da de skal have en chance for at lave navnene om på billetten.
Giv mig et kald på 2763 3344 og hør nærmere hvis der er et eller andet i vil vide..

Med venlig hilsen
Ömer Akbina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BILLIG KRYDSTOGT!!
Kommentér på:
BILLIG KRYDSTOGT!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce