{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Ny Mazda Hjemmeside {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Jeg tænkte på om der er interesse for et nyt Mazda Klub website?
Jeg sidder i øjeblikket og udvikler et nyt system som går i retningen af at være en helt ny klubside for folk med Mazda'er.

Kalender med diverse træf som brugere selv kan sætte events i, læse nyheder om mazda, klubben, træf etc. med åben forum til diskutioner eller hjælp.

Og der vil løbende blive smidt data ind til brugere omkring de forskellige Mazda modeller, åbent galleri med meget plads til billeder og i den dur.

Er der interesse for dette?
I så fald kunne jeg godt bruge nogle stykker til at ligge noget tekst ind på forside, forum, kalender, træf siden og holde den opdateret løbende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Mazda Hjemmeside
  • #1   22. jun 2009 Helt klart smiley Fed ide mester.. har lidt historie og masser af billeder fra den første mazda model til den seneste prototype smiley Samt forskellene på freksempel de danske/japanske/amerikanske modeller smiley

  • #3   22. jun 2009 Jeg har set Mazda-Style og er selv medlem.
    Ellers fin side og god til at få hjælp på.

    Det jeg vil lave er dog mere åbent for den enkelte bruger, lidt ligesom Toyotaextreme.dk faktisk.


  • #4   22. jun 2009 Hvis du nu lagde tiden i mazda-style.dk så var der lidt mere win over det end at starte endnu at mazda site.. nu er det ikke jordens mest populære bil, så endnu en klub ville være dumt i mine øjne... er sikker på mazda-style kunne trænge til et nyt system ;o)

  • #5   23. jun 2009 Rene, ikke for at være på tværs men så vidt jeg ved har mazda-style allerede en web-programmør som tager sig af disse ting?

    Men ja. Da der er interesse for dette, så vil jeg gå igang med det.
    Så er spørgesmålet bare om systemet til sidst skal lægges på mazda-style.dk eller om det skal lægges op på et nyt site.
    Systemet vil tage udgangspunkt i Toyotaextreme.dk's idéer.


  • #6   23. jun 2009 Nej det har de ikke, tror de har søgt en der kan varetage det de sidste par år efter jeg stoppede :o)

Kommentér på:
Ny Mazda Hjemmeside

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce