{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Påkørsel {{forumTopicSubject}}

Så blev man lige påkørt her i mandags på en parkerings plads ved en fakta,
svinet bakker ind i min bil som holder parkeret og jeg står ved siden af den,
så prøver ove frank hansen som sidder bag rattet, først at lade som ingen ting, og ska til at køre afsted,
men så får jeg ham stoppet og holder ham tilbage
og siger til ham at jeg ska bruge hans navn og forsikring,
det ender med at jeg kun får hans navn og skriver hans reg nr ned inden han køre afsted.

Så kontakter jeg motorkontoret og får hans forsikrings navn og det viser sig at være en tjeneste mands forsikring han har og jeg kontakter dem, og får at vide at de vil kontakte ham.

Der går 3-4dage så kontakter jeg hans forsikring, TRYGVESTA igen, og får at vide, at de har fået at vide, at han ikke vil vedkende, at han har været i nogen ulykke.

Trygvesta siger de nu betragter sagen, som lukket nu.

Jeg står tilbage med en bule, og et hak hvor malingen er slået af i min kofanger.

Ove Frank Hansen`s, Sølv farvede Skoda fabia skete der ingenting med, da det kun var hans anhænger træk som ramte, min bagkofanger.

Jeg har prøvet at kontakte ham men han vil ikke snakke med mig.

Men nu ved jeg også hvor han bor, ved at lave lidt detektiv arbejde, så tænker lidt på selvtægt, nu da hverken, politi eller hans eller min egen forsikring vil gøre noget, og idioten åbenbart fordi han er eks tjenestemand
kan køre ind i andre og slippe uden noget.

Kunne være man sku blive tjenestemand og købe en hummer eller en lastbil med kangurogitter,
De lader til at være hævet over alle selv når de er pensioneret.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påkørsel
  • #1   27. jun 2009 Han er da for latterlig for han kunne jo være ligeglad det er jo forsikringen der skal betale han er da et svin Jeg føler med dig

• #2   27. jun 2009 rune t
    Takker

R.B
    Det ender også sådan, hvis jeg ikke finder andre løsninger

• #3   28. jun 2009 jeg ville sgu opsøge ham på hans adresse og sige til ham han godt lige må skrive en skadesanmeldelse... uden nogen form for trusler eller lign. gør han ikke dette (giv ham evt mulighed for selv at betale for rep) så lav en fucker ridser i en enkelt dør eller lign så det ikke kan betale sig at have forsikring over den for hans side!

• #4   28. jun 2009 Tænk jer nu om.. i griber den sag helt forkert an, Altså Kramer, hvis du er blevet påkørt, er det dig der skal udfylde en skadeanmeldese, og det uanset om du har kasko eller ej, dit selskab vil så kontakte hans selskab, for at høre om han kan vedkende sig skylden, de vil derefter bede ham komme med en forklaring samt påvise hvor bilen var på det gældende tidspunkt og så kører sagen stort set af sig selv, det vigtigste er at have vidner, har du det? for så kan han ikke løbe fra noget som helst.
    Selvtægt og trusler kommer der intet godt ud af

• #5   28. jun 2009 Ronni N
    Har jeg prøvet men han nægter at åbne og når jeg ringer til ham så smækker han på.

• #6   28. jun 2009 Quassimodo .
    Har meldt det til min egen forsikring og fik at vide jeg sku skrive et brev til Trygvesta og forklare hændelsforløbet

Der var mange vidner som gik ind og ud af fakta men ingen blev stående og idioten ville stikke af så jeg havde for travlt med at holde ham tilbage.

Har ikke kasko og min forsikring virker ikke til at ville gøre noget, når jeg ikke har det. så ingen hjælp der.

• #7   28. jun 2009 nu ved ejg ikke hvor du bor og det kan også være lige meget men brug den lokale avis til at få fat i nogle vidner... det hat jeg prøvet men godt nok uden held.... men det kunne være du var heldig

• #8   29. jun 2009 Coupé jacob M
    Tak for ide´en,
    Der var en del som kiggede, da vi diskuterede, lige efter han ramte.

• #9   29. jun 2009 Du kan også kontakte politiet for hjælp jeg prøvede noget ligene for nogle år siden, Der var der en der kørte ud foran mig fra ubetinget vigepligt og han havde også hejtænder.Han ville også stikke af men fik ham stoppet han gav mig skylden at det var mig der havde ubetinget vigepligt hvor jeg snakke med ham og han blev enig med sig selv om at vi skulle betale hver vores såkalte skade "for der skete ikke noget" sagde han jeg fik skadet en halv front og han fik nogle lidt dybe risser i sin bagkofanger. Jeg fik skrevet han registrerings nr ned. Jeg kontaktet politiet og fortalte hvad der sketet lavede en politianmældelse mod ham samt fik lavet en skadeanmældelse til forsikringen; jeg havde kun ansvar på min bil dengang, hvor jeg eller ikke fik noget ud af det. Så kontaktet jeg politiet igen hvor de kunne oplyse navn, nr, adresse samt alder på ham. Han var 78 på det tidspunkt. jeg snakkede mangen gange med politiet frem og tilbage tror der blev til omkring 8 gange på en 14 dagen. Det ente med jeg fik ca 5000,- kr af ham for at få repereret skaden for. det kostede mig 0,- for havde alle delene på lager hehe. Det skal lige sige han mistede sit kørekort ca. 1 månede efter jeg fik mine penge. GAMLE menesker/pansonister over 70 skal ikke køre have lov til at kører bil.
    Håber du kan bruge denne besked til noget og håber du får noget ud af det til rep. af din bil.
    Hilsen Bo

• #10   29. jun 2009 Bo O > Sikke noget fis at skære alle Gamle mennersker og Pensionister over en kam, du kan sgu da ikke sige at fordi man er enten gammel (I dine øjne) eller pensionist som man jo egentlig kan være fra man er 18, at så kan man ikke køre bil ! Det svarer til at sige at alle med rødt hår ikke kan køre bil.

• #11   29. jun 2009 Bo O
    Mamge tak for rådet
    jeg har meldt det og har snakket med politiet, men prøver bare, at blive ved, med at kontakte dem, til de finder ud af noget.

Tak til alle for gode råd

Kommentér på:
Påkørsel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce