Påkørsel {{forumTopicSubject}}
Så blev man lige påkørt her i mandags på en parkerings plads ved en fakta,
svinet bakker ind i min bil som holder parkeret og jeg står ved siden af den,
så prøver ove frank hansen som sidder bag rattet, først at lade som ingen ting, og ska til at køre afsted,
men så får jeg ham stoppet og holder ham tilbage
og siger til ham at jeg ska bruge hans navn og forsikring,
det ender med at jeg kun får hans navn og skriver hans reg nr ned inden han køre afsted.
Så kontakter jeg motorkontoret og får hans forsikrings navn og det viser sig at være en tjeneste mands forsikring han har og jeg kontakter dem, og får at vide at de vil kontakte ham.
Der går 3-4dage så kontakter jeg hans forsikring, TRYGVESTA igen, og får at vide, at de har fået at vide, at han ikke vil vedkende, at han har været i nogen ulykke.
Trygvesta siger de nu betragter sagen, som lukket nu.
Jeg står tilbage med en bule, og et hak hvor malingen er slået af i min kofanger.
Ove Frank Hansen`s, Sølv farvede Skoda fabia skete der ingenting med, da det kun var hans anhænger træk som ramte, min bagkofanger.
Jeg har prøvet at kontakte ham men han vil ikke snakke med mig.
Men nu ved jeg også hvor han bor, ved at lave lidt detektiv arbejde, så tænker lidt på selvtægt, nu da hverken, politi eller hans eller min egen forsikring vil gøre noget, og idioten åbenbart fordi han er eks tjenestemand
kan køre ind i andre og slippe uden noget.
Kunne være man sku blive tjenestemand og købe en hummer eller en lastbil med kangurogitter,
De lader til at være hævet over alle selv når de er pensioneret.
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 4 Emner: 19 Svar: 37
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 82
Takker
R.B
Det ender også sådan, hvis jeg ikke finder andre løsninger
sep 2006
Følger: 31 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 68 Svar: 2.998
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 1.252
Selvtægt og trusler kommer der intet godt ud af
jan 2006
Har jeg prøvet men han nægter at åbne og når jeg ringer til ham så smækker han på.
jan 2006
Har meldt det til min egen forsikring og fik at vide jeg sku skrive et brev til Trygvesta og forklare hændelsforløbet
Der var mange vidner som gik ind og ud af fakta men ingen blev stående og idioten ville stikke af så jeg havde for travlt med at holde ham tilbage.
Har ikke kasko og min forsikring virker ikke til at ville gøre noget, når jeg ikke har det. så ingen hjælp der.
jul 2006
Følger: 102 Følgere: 111 Biler: 9 Emner: 150 Svar: 479
jan 2006
Tak for ide´en,
Der var en del som kiggede, da vi diskuterede, lige efter han ramte.
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 10
Håber du kan bruge denne besked til noget og håber du får noget ud af det til rep. af din bil.
Hilsen Bo
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 1.252
jan 2006
Mamge tak for rådet
jeg har meldt det og har snakket med politiet, men prøver bare, at blive ved, med at kontakte dem, til de finder ud af noget.
Tak til alle for gode råd
Påkørsel
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside