{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

montering af fjb. centrallås {{forumTopicSubject}}

jeg har fundet sådan et sæt: http://net-import.dk/product_info.php?cPath=82&products_id=186
er der nogle der har erfaring med at montere sådan et eller evt ved hvad der skal gøres om det er bare at klikke nogle stik sammen eller skal der til at ligges nogle lus eller andet hokus pokus..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  montering af fjb. centrallås
  • #1   31. jul 2009 Uden at kende det specifikke anlæg, så skal du ihvertfald have gang i 4 ledninger før det virker.
    Plus
    Minus (stel)
    Samt 2 stk ledninger som du kan finde, enten i begge fordøre eller i fodrummet i passagersiden foran døren. Der sidder styre boksen til centrallåsen
    De 2 ledninger giver enkeltvist stel, afhængigt af om du låser bilen eller låser den op.
    Du finder nemmest de 2 ledninger ved at måle alle ledningerne med et multimeter eller prøvelampe mens du skiftevis låser og låser op.

Ovenstående er hvad jeg kan huske fra for ca 2 år siden da jeg selv undersøgte det.

• #2   1. aug 2009 hmm okay bare fordi der står det bliver leveret med ledningsnet smiley jeg tror sku jeg bestiller et og prøver mig frem hvis boksen sidder der nede hvor du siger så skal jeg nok finde ud af det smiley (håber jeg)

• #3   1. aug 2009 jeg prøvede det på min og kan få den til at låse op men kan ikke få den til at låse smiley jeg får en til at kigge på min bil i næste uge og laver det så ved jeg mere.. men jeg synes satme det var bøvlet

Kommentér på:
montering af fjb. centrallås

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce