{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Tanken Lørdag 1-8-09 ... Sort Supra... {{forumTopicSubject}}

Vil bare lige sige tak for hjælpen med min Supra, dejligt med så mange venlige folk, selvom der var nogle enkle der skulle bitche op... Men er der vel altid... Dejligt med nogle flinke mennesker der vil gi en hånd...

Skal lige siges at vi fik liv i den, vi fandt en ledning undersikringsboksen der var hoppet af... Såå var ikk så slemt smiley

Tak for en hyggelig aften..

Jonas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tanken Lørdag 1-8-09 ... Sort Supra...
  • #2   2. aug 2009 Madsen, så må du hilse ham og sige tusind tak for hans indsats smiley

• #3   3. aug 2009 Jonas næste gang du så kigger forbi . . . . . Skal vi så ikke se noget ligeværdigt race istedet for det det "Højrøvet-jeg-vil-kun-vinde-bitche-ri" ???

• #4   3. aug 2009 Anja, fordi jeg ikk vil stille op imod Gert ? ...

Så meget som jeg ved, så var jeg da ikk den eneste der ikk kørte mod ham... Såå det vil da os være TOTAL ligegyldigt løb mod ham, ligefør vi skal hente Lars Husballe før vi kan få lidt spænding der jo ?

+ Var mit første løb NOGENSINDE, så måtte da erkende jeg var ikk skide tryk ved situationen... Skæg var det da... Men hvorfor fanden må vi kun være 1 i bilen ? :S Skal vi da selv ha lov at bestemme?

• #5   4. aug 2009 Jonas
    Syntes sgu måske bare at det er lidt latterligt at man KUN stiller op mod biler man ved man vinder over ! JEG selv kørte mod en DØD skoda den dag som jeg self vandt over ! OG en lille fix honda som jeg forresten fik røv af ! Det er sgu da at lave lidt spænding ! OG VÆRE LIDT ALSIDIG !!

Det med at være 1 i bilen er jo nok pga sikkerhede ! Der er jo ikke grund til at der skal komme flere til skade end højst nødvendigt !
    OG det med at bestemme selv . . . . . nej der skal være regler sådan et sted ellers bliver det sgu nok LIDT for spændende Med alle de blødninge der nogle gange kommer derude !!!

Kommentér på:
Tanken Lørdag 1-8-09 ... Sort Supra...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce