{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.653 visninger | Oprettet:

> UnderJorden <
> UnderJorden <
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 297

Typisk perler... {{forumTopicSubject}}

Hey drenge og piger.
Har et lille problem, ved ikke hvad jeg skal gøre ved det. Vil hære hvad I siger til det. Hvad ville I gøre i min situation?

Har lige været til fest og der skete det mest nederen. Mig og nogen venner, tager til fest i den anden ende af byen. Vi kender hende der holder festens bedste ven og det er sådan set vores indgangsbillet, og det er godt nok til os. Generelt er der nogen flinke mennesker og sådan til festen, vi hilser på de fleste og jeg ender med at falde i snak med den her pige.
Hun har de flotteste sorte øjne og krøllede hår, brune ben og alt det der. Vi sidder og snakker i næsten to timer kun os to, danser lidt og sådan. Hun er rigtig sød...

Problemet er bare hun er udlænding, og hendes lillebror er med til festen. Drengen er en lille lort på 16 år og han kommer hen, glor på mig og siger jeg ikke er inviteret til den her fest. Jeg siger til ham han bare skal sætte sig ned og slappe af i stedet for at gøre sig til grin foran hele festen.....

Fucking lille perler lillebror der ødelægger aftenen totalt, kan han ikk bare blande sig udenom tænker jeg............

Vidste bare ikke han og pigen også havde storebror mand. Så ham her fyren ringer til sin storebror, som kommer over til festen i to biler med nogen venner. Og han er ordentlig ghool. Minimum 90 kilo og en ordentlig nakke. Han siger jeg skal fucke af fra hans søster eller han smadrer mig lige der på stedet sammen med hans kammerater. Så jeg siger bare at vi kun sidder og snakker stille og roligt og det er ikk er noget at bekymre sig om jeg forstår ham godt. Og så siger jeg til mine venner vi skrider der fra.. Så vi smuttede. Fik ikke damens nummer, men jeg vil gerne se hende igen, tror også hun kunne lide mig.. Og kan nemt få hendes nummer af hende der holdt festen.

Skal jeg prøve at se hende igen eller ska jeg bare glemme det fordi der bliver for mange problemer med det? Hva siger I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Typisk perler...
  • #2   2. aug 2009 hehe

• #3   2. aug 2009 nææææh, hold dig ikke fra hende.. Hvis du kan lide hende og hun kan lide dig, så mød hende igen, måske kan det blive til noget seriøst.. Daniel har ret, vi bor i et frit land..

hvis det er, at det ender i noget seriøst, behold hende.. glem hendes storbror, det ikk ham du skal giftes med eller ha et forhold og børn med.. storbroren giver op, han vil nok ikk blive ved at komme hver dag og sige "hold dig væk eller jeg tæsker dig".. så længe du ikke gør noget forkert, så det kun godt.. derfor, hold dig i k k e fra hende smiley

• #6   2. aug 2009 Tag hende hvis det er det du vil..
    hvem siger ikk hun er din drømmepige? hvem siger du finder en anden som hende, hvis du lader hende gå bare pga hendes storebror? som du endda kan blive gode venner med.. tænk sådan. Jeg ved ikk hvordan hun er men udfra hvad du har fortalt, så lyder hun som en meget sød og fornuftig pige..

Og hvis brødrene lader hende tage til en fest, så må de da være klar over at sådan noget sker og de ska være glad for at det ikk var en dreng som kom og sagde "ew smukke,skal vi ikk ligeeeee finde ud af noget iaften???" .... hold dig ikke fra hende smiley hvis du synes godt om hende.

• #7   2. aug 2009 Jeg har prøvet det samme med en libanesisk pige... og har ikke fortrudt det smiley Der kom brøderne og fætrene og det hele

• #8   2. aug 2009 Mailo, hvor hellig er en pige som snakker med en fremmed fyr i lårkort kjole til en fest i 2 timer foran alle OG PLUS endda når hendes lillebror er der?

Jeg synes du skal bare droppe hende, hun er slet ikke det værd

• #9   2. aug 2009 bare glem hende smiley

• #10   2. aug 2009 Hvis du tænker noget seriøst, så hold fast i hende, bliv gode venner og lær hende at kende først..

• #12   2. aug 2009 kig fra din egen side af hvad ville du gøre hvis din søstr var i sådan situation?

ville du give dem lov.
    ville du tæve ham.
    ville lade ham gå?

• #13   2. aug 2009 hehe.. jeg havde sku ik rørt drengen, tænk sådan her "Hvor sku han vide fra at pigen havde en bror? hvor sku han vide fra at pigens bror havde noget imod de snakkede sammen som helt normale mennesker?"
    Vi lever i år 2009, om et halvt år 2010.. det er ikke gamle dage det her..

Så hvis der er en man skal ta fat i, så er det pigen og ikk drengen..!!!

• #14   2. aug 2009 den største dumhed er at hvis de sender pigen til en fest acceptere de os at hun finder en ???

• #15   2. aug 2009 Præcis zulkif kardesim, jeg er enig. Abisi hem suclu hem guclu!

• #16   2. aug 2009 Just Me . : hehe nej slet ikke, det slet ikk pga det.. han skrev "Hun er rigtig sød..." og han skrev også han vil se hende igen, der jo en grund til at han vil jo, det jo ikk fordi han siger "hun er beskidt og lugter af brændt dæk" smiley

• #17   2. aug 2009 præcis gürkan kardesim det kan man ikke være enden skal du være stærk eller have ret

• #18   2. aug 2009 Jeg kunne sige så mange ting, men holder bare kæft ... Held og lykke med det min ven smiley

• #19   2. aug 2009 Glem hende makker ..
    hvad ska du med hende ? DU FÅ KUN REN HOVEDEPINE TRO MIG.
    plus hendes bror bad dig pænt om at forlade festen ( og pigen ) som jeg forstå det.
    og din eneste ene finder du ikk til fest !!! smiley tænk over det.
    brune øjene smukke ben
    hahhahha virkelige eneste ene smiley glem hende habibi

• #20   2. aug 2009 Achmed a : Husk lige en ting, alle mennesker begår fejl og dummer sig, fordi de tit ikke ved bedre .. Nu tænker jeg på pigen .. Måske hun falder for en mand, forandre sig 100% og bliver som en kone skal .. Det skal man aldrig glemme..... Gud tilgiver hvis du angre ... Hvem er vi til, at dømme så .....

• #21   2. aug 2009 Heey tak for de mange svar. Kan se de er lidt blandede. Sådan har jeg det også selv.

Lige en ting jeg godt vil slå fast.. Mente hun ser rigtig godt ud, da jeg beskrev hendes udseende, men hun er altså ikke en bimbo eller noget, hvor man kan se hendes trusser. Hun er nice. Hun er også født og opvokset her i DK. Er lang tid siden jeg har snakket med en dame (som jeg ikke kun vil kneppe). Hende her forstod mig og vi var på samme bølgelængde. Har snakket med baba han siger jeg skal glemme ALT om at være kærester med hende. Enten skal jeg giftes med hende eller glemme hende.

Jeg har ikke lyst til nogen af delene. Jeg er ikk forelsket i hende, og bliver det hele ikke på én aften. Men hvis jeg ikke vil giftes med hende så kan det også være man skal forsøge at holde det skjult, men det er der ikke rigtig noget ved i sådan en lille by og man hvert sekund kan støde på nogen man kender. Eller hvad?

@Mr. Iraqi, hvordan tacklede du så hele den familie?

• #22   2. aug 2009 Ved det godt mailo, har det på samme måde med min egen søster og mor... Men det var heller ikk sådan lårkort, man kunne bare se hendes ben lidt ikke sådan heelt vildt mand hehe cirka til knæene.. Hun var ikk en bimbo min ven. smiley

• #23   2. aug 2009 for at være helt ærlig så jeg givet dig en kugle hvis det var min søster

• #24   2. aug 2009 Men det er det ikke.

• #25   2. aug 2009 Yasin, hvis du tager din søster med til en fest, hvor der perkere, osv, og lader hende vise sig frem, det ikke ham som skal have en kugle .......

Hendes brødre er fucked up, og det er alene kun deres skyld .. De skal passe på deres søster frem for, at komme og lege gorilla bagefter ....

• #26   2. aug 2009
    > UnderJorden <
    hvis det var din søster ?? hvad havde du gjort ??

• #27   2. aug 2009 Wtf laver hun til festen??? Hvis hendes brødre ikke vil have folk, snakker med deres søster så ladvær med at tage hende med til fest !

> UnderJorden < Livet er uretfærdigt men tinge er bare som de er nogen gange, det må man leve med.....

• #28   2. aug 2009 Al-bagdaddy, den er svær. Man er altid lidt dobbeltmoralsk når det er ens egen familie. Men jeg ville finde en balance tror jeg. Hvis det var min søster så måtte hun godt snakke med en fyr ligesom hun snakker med en pige til en fest stille og roligt. Forventer ikke hun sidder helt stille ovre i hjørnet, du ved. Piger skal også have lov til at snakke med andre mennesker. Hvis en person spørger hende om noget skal hun selvfølgelig svare høfligt og sådan.. Mine krav er bare hun skal ikke ligne en bimbo, ikk noget sexy dans, ikke kysse eller sidde på hans skød. Men snakke er helt okay i min verden.

Og hende her jeg snakkede med opførte sig over hovedet ikk som en luder. Stille og rolig fornuftig pige - som så fkn godt ud.

Men al-bagdaddy hvad havde du gjort i min situation?

• #29   2. aug 2009 Han havde stadig snakket med hende - I know it hehe

• #30   2. aug 2009 Helt sikkert.. smiley

• #31   3. aug 2009 > UnderJorden < jeg har selv 2 søstre så jeg fårstår ham fult ud men det jeg ik forstår at han tage hende med til fester osv så han er selv udenom det på en måde

men ja jeg har taget chancen .. det er trods alt lidt sjovere hvis det er farligt du ved smiley

• #32   3. aug 2009 hehe sådan er p4ler jo

• #33   3. aug 2009 Stil nok ... Hold os lige opdateret hehe

• #34   4. aug 2009 prøv at snak med hendes brødre så, og fortæl det hele til dem smiley

• #35   4. aug 2009 Status: Har fået hendes nummer i går, vi snakkede meget sammen og hun virker rimelig tryg ved mig for selv på telefonen snakkede vi godt sammen. Har aftalt med hende vi skal ses igen.. smiley

• #36   4. aug 2009 præcis mailo .....

• #38   4. aug 2009 Det var altså ikke meningen det her skulle blive en religionsdiskussion! Men Mailo du er vel heller ikke selv jomfru, så hvorfor spille hellig?

Helt ærligt. Jeg tror Hassan har ret i, at rigtig mange udlændinge piger har et kærlighedsforhold de holder skjult og det er synd for de har også ret til det, synes jeg, og det er så mening.......
    Ville bare høre hvordan I ville gøre det hvis I var i min situation, for at undgå problemer med hendes familie osv.

• #39   4. aug 2009 snak med hendes brødre G.. det holder jeg stadig på..

• #40   4. aug 2009 ZERGEMO ... Hvorfor Fuck er hans mening som en danskers???? Han siger at mænd burde tage sig sammen og sige at det er haram det de selv gøre før de skal passe på deres damer????

• #41   4. aug 2009 Risikere liv? Hvorfor? HVORFOR MAN!!!!? HAN HAR IKKE VOLDTAGET HENDE!!! SVAR lige på hvorfor han risikere sit liv!!!!.. det helt vildt man. Okey, hvis han havde tvunget hende til alt muligt, fint nok, så risikere han måske et blåt øje, men fanme ikk hans liv.. er i syge i hoved man.

Jeg forstår ikke hvorfor han risikere sit liv, forstår sleeeeet ikke hvorfor wallah.. Hvad har han gjort forkert udover at snakke stille og roligt med hende?

Hendes brødre skal være lykkelige for at hun ikk kom i snak med en desperat perker som var ude efter en ting..

og > UnderJorden < HVIS det er en pige du vil ha noget seriøst med, man ved aldrig - så gør hva dit hjerte føler, sådan er det.. jeg har haft en pige i 3 år i skjul, hun er også udlændinge, og hun havde også fætre som passer på hende, men de ved ikk noget, og jeg er 10000% at bare EN af hendes fætre er værre end hende pigens brødre.. jeg gik efter mit hjerte, og gør du det, så skal det nok gå godt inshallah.

Så længe du vil noget godt og intet dårligt og ikke såre hende, det kun godt, det skal brødrene være glade for.. og sådan er jeg, og jeg snakker med hendes 2 fætre, de ved hvordan jeg er, no problems, ved i hvorfor? nej i gør ej.. men fordi jeg ikk vil noget dårligt!!! kun godt.. det er ikke en pige jeg vil give slip på en eller anden dag, aldrig.. og hvis du tænker sådan > UnderJorden <, fint, follow your heart og dit liv er ikke på spil så længe du behandler pigen godt..

Er der problemer med hendes brødre og du finder ud af, at hun er den rette, tag en snak med hendes brødre, og forklar dem hvem du er og hvad du vil med hende, og fortæl dem klart og tydeligt at du ikk vil noget dårligt med hende..

Gør noget godt og du vil få det dobbelte tilbage inshallah..

Men pas på, lær hende først at kende smiley det er mit råd til dig.. det gjorde jeg med min, jeg lærte hende at kende, mødtes med hende, snakkede også stille og roligt fik vi noget sammen, og jeg er rigtig glad for hende.. 3 år er ikk for ingenting, det er for alt.. Mine børn skal kalde hende for mama, sådan har jeg det. Det kan godt være det er en lidt underlig måde at møde en pige på, altså til en fest, men jeg lærte min at kende gennem arto smiley hehe

Min ven.. held og lykke med det..!! håber ikk du finder noget dårligt fra hendes side, men held og lykke igen smiley

• #42   4. aug 2009 Præcis Denzel!!

Som om at de dræber ham fordi han snakker med hende :s slap nu af.. han har ikke lavet noget med hende, udover at snakke med hende.. og hvis han godt KAN lide hende, så fotæller han det vel også bare til brødrene.. og at han selvf ikk bare er ude efter pussy... hendes brødre er også mennesker som man nok kan tale med.. de er ikk nogle dræbermaskiner :))

• #43   4. aug 2009 Zergemo: Det kan godt være.. det svært at svare på hvis det var ens egen søster, men hvis drengen var ordentlig og ikke var ude efter noget forkert, så er der ikk meget at hendes brødre kan bekymre sig over.. Ja det haram, det er rigtigt nok.´

Radwan: Ja præcis.. hendes brødre er også mennesker som kan tænke, hvis de ikk er, så ved jeg ikk hvad de er, og hvilken planet de er fra.. Men det i hvert fald ikk livsfarligt at snakke med den pige som et normalt menneske ville gøre, det unormalt hvis man siger at man risikere livet.. det jo ikke 2pac's datter eller noget.. smiley

• #44   4. aug 2009 Og Hassan A.. er enig med dig, du har ret i meget af det du skriver..

• #45   4. aug 2009 denzel.. lige præcis ! smiley

• #46   4. aug 2009 Og forresten Zergemo.. jeg siger det ikk for at gøre ham glad, men for at hjælpe ham og give ham råd fordi han spørg os om hjælp.. Jeg hjælper og rådgiver, jeg fortæller ikk "Det livsfarligt..!!! nej nej nej du skal ikk snakke med hende.. nej nej nej du dum dum dum du dummmmm.. du skal ikke, glem hende" .. god hjælp hva?

• #47   4. aug 2009 først og fremmest skal i lige tænk på en ting

hun var til en fest .. der drikker man, danser, ryger og nogen tilfælde hoer man også.. så langt så godt.. dvs. hun er ikke en religiøse pige og stammer nok heller ikke fra en religiøse familie så i bund og grund kunne brødrene lige så godt være at de er sur over at han er grim eksempelvis og ikke fordi de ikke vil har deres søster skal snak med en fyr

forældre der lade deres søster tage til en fest må da regn med at hun komme i snak med en fyr eller flere

• #48   5. aug 2009 Nåååååååååååååh man er ikk religiøs fordi man er til en fest? Man er kafir fordi man tager til en fest ikk? overhoved ikke.. Der har nok ik været noget forkert i det, siden brødrene lader hende tage derhen. Hvem siger der var alkohol og rygning? Det er forskelligt fra fest til fest.. smiley

Se her min ven.. så længe pigen ikk har gjort noget forkert, så er det bare det, mere er der ikke. Hun rendte vel ikk rundt og hang op ad drenge jo..

Og brødrene har nok været trygge ved at hun var der.. de kendte nok personerne som holdte festen, men måske var brødrene ikk så langttænkende og tænkte på at en dreng som > UnderJorden < ville komme i snak med deres søster.. De havde nok ikk forventet det og derfor blev de sure som de gjorde..

• #49   5. aug 2009 Zergemo: Jeg siger ikk at det er hvad det er, for jeg ved det ikke, kender ikk hendes "livsfarlige" brødre, men det kan være det var sandt sådan som jeg skrev at det var smiley

• #50   5. aug 2009 "glem det.. i har sikkert ret når man tænker som en fra vesten..

Men jeg ved en ting... Hvis jeg havde en søster, så måtte en dreng i hvert fald ikke skrive/ snakke med hende på den måde.. "

På hvilken måde talte de da..? hmm.. Og du har slet ikk en eneste pige som du synes om eller skriver/snakker med hende "på den måde" eller hvordan og hvorledes?

• #51   5. aug 2009 nu må li være lidt realistisk
    Hvor mange feste har du vært til hvor der ikke var druk osv.?
    og nu skal du ikke sige det kan være at hun ikke drak:) "ham der sidder ved siden af en der drikker, er en stum shiatan"

man lade ikke sin søster/datter tage en fest uden at risiker at hun snakker med en fyr

• #52   5. aug 2009 Ærligt, alt i alt i mit liv har jeg været til 2 eller 3 fester og der har været alkohol, ja..

Okey fint, men.. det bedre at hun slet ikk drikker end at hun bare er ved siden af en anden som drikker..

det giver jeg dig ret i.. man lader ikk sin søster/datter at ta til en fest uden at en fyr snakker med hende, men heldigvis var den fyr ikk en som prøvede på at gøre noget klamt mod hende smiley det betyder meget og det vigtigt..!

• #53   5. aug 2009 Zergemo, Zergemo, Zergemo, Zergemo, Zergemo..

"Kærlighed min bare røv, det er noget værre lort man" ... Undskyld mig men er du lige blevet droppet af en pige? Har du nedtur på over en pige? Det lyder sådan siden du skriver som du lige har gjort smiley

HVEM siger ikke at brødrene bare lige skulle være smarte og vise sig lidt? jeg ved det ikk selv, men det kan godt være.. der er mange af den slags "smarte" typer.

Pas på hvad du siger min ven smiley fordi du siger "Kvinder tager alt fra dig", hvilke kvinder har du har kontakt til? Har de da taget meget fra dig? Min dame som jeg har haft i 3 år har intet taget fra mig smiley har ingen oplevelser der siger mig noget lignende: "kvinder tager alt fra dig" så den kan jeg ik bruge til noget.. smiley

Ja, det kan godt være, men det ordsprog passer ikk indtil alle smiley

• #54   5. aug 2009 alt respekt for underjorden at han har snakket med hende i 2 timer.. det er i sig selv en sejer smiley

men jeg tror ik manden vil giftes med hende
    så hvis han er samme med hende i dag eller om en mrd er i bund og grund det samme

different toilet same shit

• #55   5. aug 2009 ZerGemo: Mangler jeg erfaring?????????? smiley Kan du begrunde hvorfor? kan slet ikk se hvorfor du siger jeg mangler erfaring.. hehe..

Ja det ordsprog passer indtil NOGLE VISSE personer, men ikke alle..

• #56   5. aug 2009 Slap lige af mand der kom mange kommetarer siden jeg kiggede sidst..

@Mailo: Respekt til dig makker. Det er sygt det du gør. Jeg er fuldstændig enig i at hvis det skulle være efter bogen må hverken mænd eller kvinder kæreste rundt, men vi ved jo også godt i virkeligheden er alt ikke lige efter bogen.

@Radwan, Denzel, Hassan a: Vi er rimelig meget enige her. Og det 100% præcist, at jeg ikke er ude på at gøre noget forkert med hende. Kan bare godt lide tøsen for fanden. Jeg vil ikke giftes med hende endnu - for jeg kender hende ikke, men jeg vil gerne lære hende at kende.

@Al-bagdaddy: Haha hvorfor siger du jeg er grim? Har du set mig eller hvad? :-. Men fuck nu det. Nu spørger du også om hun selv drikker og det gør hun ikke. Hun ryger heller ikke.

@Zergemo: Sys det er et mærkeligt ordsprog. Måske er det bare fordi jeg ikke forstår det at jeg synes det er underligt. Er det kvinden der skal være lorten eller er det bare alt haram der er lorten i ordsproget? Men jeg vil give dig ret i at en dårlig dame kan gøre ens liv helvede, men du glemmer noget... En god dame kan også gøre ens liv værd at leve, hvis du forstår. smiley

For resten så ved jeg lige præcis hvorfor ham broren kommer fuld fart ind til festen. Ham lillebroren havde selv prøvet at score til festen, men han kunne ikke finde ud af at score den pige han ville have fat i, fordi han spillede mega smart hele tiden. Han var total misundelig og derfor ringede han til sin bror. Men kan sagtens forstå storebroren, han gør bare sin pligt.

Jeg tror jeg er kommet frem til at jeg bare vil prøve at kaste mig ud i det.. Jeg er ikke bare ude på pussy - for hvis det kun er punani så kan jeg få det 100 andre steder uden at skulle igennem problemer. Vil gerne se om det kunne udvikle sig til at blive noget mere... Håber jer der har været i mod det alligevel godt kan se en lille smule fornuft i jeg ikke bare kan gifte mig med hende nu - har jo kun lige mødt hende til en fest - det ville være mærkeligt. Men man behøver ikke være et dårligt menneske fordi man vil hygge sig med sine venner/veninder weekendaftener, så er jeg i hvert fald et rigtig dårligt menneske hehe....

Mvh.

• #57   5. aug 2009 Held og lykke habibi smiley

• #58   5. aug 2009 jeg havde stadig givet dig en kugle G unit. tror brødrene muligvis er af samme opfattelse . . hvis de altså ikke har assimileret sig i det danske samfund : / haha smiley

• #59   5. aug 2009 GLEM HENDE !

Dengang jeg selv var 16 år gammel havde jeg en tyrkisk kæreste, hvor jeg 2 gange fik ordentlig tæsk af hendes bror og fætre fordi jeg blev ved med at komme sammen med hende.

Men den fucking kælling gik fra mig efter 2 måneder fordi hun var blevet forelsket i sin nabo ! smiley

• #60   5. aug 2009 Mustafa C : Der er lort alle vegne, og kærlighed gør blind .. Yani, nogle gange man er bare uheldig ---

• #61   5. aug 2009 Lige et spørgsmål til jer alle ..

Hvordan ville i have det hvis jeres søster kom sammen med en eller anden svans uden garanti for fremtiden. . . . . . ??? Så har i svaret på diskussionene for det er en individuel sag..

Jeg kan godt starte. Jeg havde uden tvivl givet svansen en kugle .

• #62   5. aug 2009 Yasin.. Det du siger er at Underjorden er en svans som nok ikke får en fremtid???

• #63   5. aug 2009 Jamen er det alle drenge der har det ?

Jeg ville selvfølgelig blive sur HVIS han havde den intention.

Men har > UnderJorden < det ??

• #64   5. aug 2009 Enige med alle jer som er uuenige med Radwan , hassan osv.
    hallo som yasin siger prøv og forstil jer at det var jeres søstre hvordan vil i reagere ? i vil fandme skyd dem ned man .. så pak dog fucking sammen og lad være med at spille hellige her..
    og lad det op til ham om han vil forsætte eller ej.. og som tidligere sagt man finder ikk sin eneste ene til fest ( især når hun er muslimsk pige ) helt ærlig prøv tænk altså.
    og som Zergemo siger så ska forældre nok finde piger til os som er BEDRE end fest-piger smiley

Zergemo skal vi ikk giftes samtidge hehe

• #65   5. aug 2009 er enig med Zergemo

• #66   5. aug 2009 jeg kender ikke underjorden så hvorfor skulle jeg kalde ham svans?

det har ikke noget med diskussionen at gøre om jeg har haft en kæreste så det er unødvendigt at svare på

• #67   5. aug 2009 I syge i hoved, synes jeg.. smiley :-) det lyder underligt noget af det i skriver, hvis jeg skal være ærlig.. Og give en kugle i hoved? hehe tro på det, få dig først en kæreste eller bliv gift, så kan du se hvordan det er.. Så længe du kan lide en pige og er vild med hende så giver du ikk en skid med andre og deres brødre og fætre..!!!! UERFARENDE MENNESKER smiley

Det som i aldrig nogensinde har kunne lide en eneste Muslimsk pige. Jeg tænker meget: "hvorfor siger de at han skal glemme hende? er det mon fordi de aldrig har haft en kæreste og ikk ved hvordan de er? eller er det fordi de bliver afvist gang på gang, og derfor ikke lader drengen snakke med pigen? hmmm"

Som han siger, han kan bare li tøsen for fanden.. hvorfor er i sådan? Er i jaloux? Og hvad så hvis han mødte hende til en fest? OG HVAD SÅ MAN!! hvorfor er i sådan??? jeg mødte min dame på arto? er det meget bedre eller hvad??

Og nej, forældre finde en pige til en? Nej, det var dengang.. sådan er det ikke mere, og de parforhold som er sådan, det er dem som ikke kan enes. De har ikk samme interesser, de kender ikk hinanden nok..

Zergemo: Den som mangler erfaring, det er dig.. jeg skal nok lære dig det med glæde smiley du mangler tydeligvis erfaring og det ikk bare noget jeg siger som du gør.. Jeg har haft kontakt til flere piger end du har drengevenner og det er 1000000% på, det ikk noget jeg er glad for, det var fortid, men jeg har stadig mere erfaring end du nogensinde kommer til at få, så jeg skal nok lære dig om kærlighed og forhold og hvordan det er og hvordan og hvorledes.. har du spørgsmål, skriv en pb smiley mangler erfaring ha? det ikk mig der mangler erfaring siden du siger "Kvinder tager alt fra dig?" min kvinde tager ikk noget fra mig, hun giver alt til mig.. Så jeg ved ikk hvor du får det fra, det er vist din "erfaring", du har nok haft kontakt til piger fra andre planeter eller sådan noget.. men jeg er til rådighed til at hjælpe dig min ven, og jeg mener det smiley you need some experience.. smiley

Jeg har så meget at sige..

• #68   5. aug 2009 drenge en dag var jeg på vagt i kbh ved parken, jeg snakkede med min tyrkiske kollega om piger og sådan jeg fortalte jeg var forlovet og sådan, han fortalte mig om en pige han skrev sammen at hun var fra min landsby og sådan jeg spurgte hvor hun boede og hva hun hed, det var åbenbart min kusine han skrev med. da jeg sagde at det var min kusine han skrev med blev han chokeret, han sagde de skrev kun som venner og der ikke noget imellem dem. det eneste jeg ku gøre var at fortælle det til min fætter

• #69   5. aug 2009 ZerGemo: Helt ærligt...hvorfor snakker du udenom? jeg har ikke puttet chili på, jeg har puttet noget der hedder SANDHED på smiley

zulkif fatih S: Da du fortalte det til din fætter, hvad skete der så? smiley

• #70   5. aug 2009 han sagde han nok sku snakke med hende

• #71   5. aug 2009 zulkif fatih S: nåh okey det også en god ting, istedet for at gøre det til et problem.. andre ville måske reagere på en anden måde og sige "skrid væk med dig..du skal ik nærme dig min kusine eller jeg slår dig ihjel!!"

• #72   5. aug 2009 det kunne jeg os have gjort men ville ikke være dobbelmoralsk. jeg tænkte hvad ville min forlovets fætre gøre hvis det var mig altså inden jeg blev forlovet

• #73   5. aug 2009 liiiiige præcis.. det rigtigt nok.. og dem som siger at de ville gøre ditten og datten, de er dobbeltmoralsk, direkte, det er de bare.. som om de ikk selv har eller haft noget med en udenlandsk pige at gøre..

• #74   5. aug 2009 hassan: Ja jeg vil også lige høre svaret..

• #75   5. aug 2009 hva sker der.. er kærlighed imellem muslimer ligepludselig blevet forbudt eller hva??

• #76   5. aug 2009 ZerGemo: Man er ikk kafir fordi man kan lide en pige som > UnderJorden < , det normalt at begynde at ku lide en pige.. har du aldrig ku li en pige? Det har du 100%..! det kan du ikk sige nej til.

Vær lidt voksen og lad vær med at overdriv hvad jeg har skrevet tidligere..!!! Lad vær med at put noget ekstra på fordi angående med hvor mange piger jeg tidligere kendt, der skrev jeg også at DET IKKE VAR NOGET JEG VAR GLAD FOR og at DET BARE VAR FORTID! DET VAR DENGANG.. det ikke svært at forstå!!! så lad vær med at få mig til at se dum ud og skrive : "Wallaah habibi, JEG HAR 100000 PIGER , du har ingen, jeg er sej man, jeg er ordentlig perker" ,, hvad er det for noget ! du burde ku se og forstå det..

Zergemo...lad vær med at snak forkert om hende og du skal ikke blande hende ind i det her, hold hende ude af det her og nævn hende ikke en eneste gang.. det her emne handler om noget andet og ikke hende..!, jeg har ikke skrevet nogen steder at hun er perfekt, jeg har bare fortalt hvordan det er med mig og mit forhold og at det også kan ske for andre fordi du skrev "Kvinder tager alt fra dig". det kan være at de kvinder du har haft noget med, har taget alt fra dig, men sådan er det ik med alle og enhver, du generalisere meget..

Du skal nok opleve det en dag, den dag du bliver gift inshallah, så skal du nok opleve sandheden, og at "kvinder tager alt fra dig" ikke passer..

• #77   5. aug 2009 Mailo: Jeg er ikk højtråbende, det kan virke sådan men det fordi folk ikke forstår hvad jeg prøver på at sige..!

Hvad mener du med "Du siger du har været sammen med masser af piger, og så nævner du i samme sætning pædofili-sitet Arto(LÆS Rudy Frederiksen). Yani, hvis du har fundet din fremtidige kone herinde, fint nok, men at være "player" foregår ude i verdenen, og ikke bag et tastatur." det kan jeg ikk forstå..

Og nej min ven, det var ikk bare sådan noget der foregik bag en skærm og på et tastatur, det var det ikke nej.. jeg havde mange, mange veninder, jeg kendte mange personer som var mit modsatte køn.. veninder, gode veninder, og forhold med en del, derfor har jeg erfaring, hvis du forstår, så jeg ved en del, jeg ved meget om mit modsatte køn, og NEJ NEJ NEJ JEG ER I-K-K-E GLAD FOR DET, det er noget jeg bliver nødt til at skrive for at I skal ku forstå hvad jeg mener og hvorfor !! Det var dengang, og NEJ IGEN, jeg er ikk glad for det ! det er ikke noget jeg spilelr smart med hvis nogen sku opfatte det på den måde, overhoved ikke.. Jeg har ikk noget med nogle piger at gøre, kun min.

Det kan godt være jeg har virket hård eller højtråbende.. men drengen spørg os om hjælp og det normalt at folk kommer med forskellige måder at hjælpe på, men der er bare nogle der "hjælper" drengen på en underlig måde..

• #78   5. aug 2009 "Du siger du har været sammen med masser af piger, og så nævner du i samme sætning pædofili-sitet Arto(LÆS Rudy Frederiksen). Yani, hvis du har fundet din fremtidige kone herinde, fint nok, men at være "player" foregår ude i verdenen, og ikke bag et tastatur."

Det som du skrev Mailo.. nåh ja.. se her min ven.
    Jeg nævnte kun arto fordi der var nogle herinde der syntes, at det var en underlig måde at UnderJorden mødte pigen på, så tænkte jeg på mig selv, jeg mødte min gennem arto for 3 et halvt år siden, altså som om det er bedre end at møde en pige til en fest..

Og grunden til jeg siger at jeg har kendt mange piger, det var fordi zergemo kom op med at jeg mangler erfaring.. og udfra hvad jeg har læst og forstået, så er det zergemo der mangler erfaring, og hvis han ikke gør, FINT.. SÅ LAD HAM fortælle hvorfor jeg mangler erfaring og hvorfor han ikke mangler erfaring..

• #79   5. aug 2009 GL? hvad mener du?

Ja det kan godt være wallah men det SKAL ikke være gennem forældrene!! Det ikk som dengang.. du kan godt selv vælge din kone..

• #80   5. aug 2009 Mailo, overskriften betyder kun, at jeg synes det er typisk at perkere overreagerer når jeg snakker med en sød dame, som ikke er dansker. Uh ha, det skal være forbudt. Og hvad så hvis det er. Jeg har set MASSER og MASSER af udlændinge som drikker alkohol, ryger hash og fester hver weekend og tager steroider som om det var halal... Du kender selv typerne. Dobbeltmoral er godt.

• #81   5. aug 2009 GL = good luck, denzel. Sys din sidste kommentar må sætte punktum. Tror det er her uenigheden ligger. Må man selv vælge eller skal forældrene stadig... På et tidspunkt bliver man selv voksen.

• #82   5. aug 2009 hvis imamen prutter skider folket

• #83   5. aug 2009 Nåhhh.. ja. mange tak habibi smiley

• #84   5. aug 2009 Zergemo, hvad mener du med det kun er børn der skriver på den måde? Er du interesseret i at skabe splid eller holde gang i en debat?
    Jeg tror ikke jeg har udtrykt mig tydeligt så. Jeg mener ikke at jeg skal have ret til det _fordi_ andre også laver dårlige ting. Jeg mener bare at de andre som forsøger at forbyde mig noget - heller ikke selv har rent mel i posen. Det er ikke det samme. smiley

• #85   5. aug 2009 en kone er ikk en bil
    din far kan bestem du skal køre i bmw fordi det holder men han skal ikk bestem hvem du skal bliv gift med

man skal sku selv find en pige som man synes om.. der skal være kemi i mellem hinanden.. det er et forhold man har resten af livet

• #86   5. aug 2009 Jeg giver <--Al-BagDaddy--> ' 100000% ret.. Er enig..

• #88   5. aug 2009 Vil i give mig svaret på hvorfor det er drengen i vil tæske og ikke jeres søster - når det er hende der laver fejlen og ikke ham... I er helt galt på den mine venner - hvis jeres søster var opdraget ordenligt ville i slet ikke støde ind i problemet... Men det kan i ikke se smiley

• #89   6. aug 2009 slap af deniz. du angriber alle :-D. haha
    Vi ses på lørdag!.

• #90   6. aug 2009 hehe.. smiley ja vi ses på lørdag cowimino..

Mr. Iraqi: Enig med dig.. Præcis mine ord.. Hvor sku drengen vide fra at hun havde brødre som var sådan? Det kan han ikke vide..

• #91   6. aug 2009 Tag lige en slapper drenge smiley

• #92   6. aug 2009 Jeg tænder en fredspibe om lidt.. Nogen der skal ryge med? haha smiley

• #93   6. aug 2009 Radwan, smoke it up brow ! smiley

• #94   6. aug 2009 ""*søstre og brødre, vi lever i denmark år 2009, spørge jer selv om de 2 spørgesmål.

1. pigerne de kommer på danske børnehaver skoler, hvor store er chancen for de finder sammen med en fyre.

vi kan alle sammen huske vores popitet, vi har alle været forælsket for 1. gang. altså alle os fyre.

tror i så selv at pigerne er født uden et hjertter. Kom nu ind i kampen helt ærligt :)""

ta diig seriøst sammen,, giv underjorden virkelige ret !!! TYPISK PERLER der glemmer hvor det stammer fra og hvad deres religon siger..
    habibi vi lever år 2009 du skal passe mere på end at giv frihed til at din søster hvis du havde en gå i byen feste drikke og sammen med fyr,, tænk jer om før i skriver man.. det helt vildt hvor mange dumme kommentare der er her

• #95   6. aug 2009 holder stadig fast i kuglen ......

"Og give en kugle i hoved? hehe tro på det, få dig først en kæreste eller bliv gift, så kan du se hvordan det er" Jeg ved ikke hvad dit formål var med at skrive det her, men jeg er og har været gift i snart to år mister bombastic ; D "Så kan du se hvordan det er" - Jeg er gift, hvad skal jeg se hvordan det er?

• #96   6. aug 2009 og hva'så hvis vi lever i 2009? Er vi nødt til at tilpasse os 2009's levemåde som stort set er, HOR, DRUK, SVINDEL, TYVERI FEST og FALSKE FARVER osv osv osv ? Naaaaarj tak ...

• #97   6. aug 2009 Yasin P : hvis jeg vidste du var gift og havde været det i et stykke tid så havde jeg ikke skrevet det til dig :-).. men at give en kugle for det, det tror jeg ikk på du ville, hvad ville du så gøre hvis en dreng sagde til din søster: "ew smukke skal vi ik lige finde ud af noget i aften?" du gir fanme ik en kugle BARE FORDI han snakker til hende til pigen som et normalt og fornuftigt mennesker.. det er overdrivelse

Og zergemo.. hvad skriver DU F for????

• #98   6. aug 2009 <--Al-BagDaddy-->

'Hvis min far fandt en kone til mig, jeg ville snakke med ham iom det, og følge hans råd .... Sådan gør vi os os ... Fordi jeg kender INGEN som vil mig bedre,¨end ham .... Hvis jeg gift, og hansiger jeg skal skilles, jeg er skilt... Fordi hvis jeg ikke stoler på min far, hvem stoler jeg så på? Hvem ellers vil mit bedste ...

-------------------

Haram helal ..........Der er kun ÉN dommer ! Og jeg ønsker alle held og lykke den dag ... Insallah i alle kommer i himlen ,,.. Ellers vi ses i helvede smiley

• #99   6. aug 2009 ZerGemo: du siger "bare svar mig på det min ven" til hassan, men så svar lige hvad DU skriver F for ..????

Og selvfølgelig.. skal man ha en pige så skal man holde på hende og vise hende den respekt man selv forventer.. Nej det ikk sådan muslimer skal være, men desværre er det blevet sådan for nogle. Det normalt at man forelsker sig som muslim i en anden muslim, det normalt.. det sker også i ens hjemland.. hvad? er vi unormale? nej, det sker overalt i verdenen.. Jeg kan selv sige at danmark er et serefsiz land, et æreløs land, det er hvad jeg synes, men jeg stadig glad for at bo her i det her serefsiz land smiley

• #100   6. aug 2009 Zergemo.. vær ikke smart herinde fordi hvis du ikk selv havde et problem så havde du ikke skrevet F...

• #101   6. aug 2009 Perkere, tag jer lige sammen, træk vejret, ryg smøg, tæsk en nabo, men lad være med at skændes herinde, over sådan noget smiley

• #102   6. aug 2009 Slap lige af venner.. Vi er ikk fjender, vi tager det stille og roligt.

• #103   6. aug 2009 Fordi en behår haram, er det ikke i orden,at andre gør .. eller,at opfordre til det ...

• #104   6. aug 2009 "hvad nu hvis han bliver forælsket i hende og de bliver gift

og få nogen dejlige unger ud af det er det så ikke godt :)"

Jeg er enig her..

• #105   6. aug 2009 hahahahhhahahahahahaaaaaaaaaaaaahahahahahah flækker af grin hahahahahaahahhahhahahahhahha kan ikk holdee mig hahahahahahhahahah hahahahh hahahaha..

"Go for it

Jeg sætter den sætning på min bil inshalla GO FOR IT "

• #106   6. aug 2009 kuuuuuuuuuuuuuuugleeeeeeeeeee

hahahaha

• #107   6. aug 2009 Hahaha...

• #108   6. aug 2009 nu er det useriøst

hahahahahaha go for it brow hahahahahaha

• #109   6. aug 2009 mashallah vi har mange imamer her på bilgalleri

• #110   6. aug 2009 hahahahaha god pionte bagdaddy !!

• #111   6. aug 2009 "Det er her du rammer plet .. Man må ikke opfordre andre til det.. For idet du gøre det, skubber du dem fra islams metode til den zionistiske ..."

Zergemo, hvad har den zionistiske metode med dette at gøre?

• #112   6. aug 2009 Det er zionisternes skyld det hele.giver zergemo ret ; D

• #113   6. aug 2009 Hallo holder vi ikke snart et træf igen drenge?

og forresten, byd lige min bil ind smiley

• #114   6. aug 2009 Folk er godt nok DOBBELTMORALSKE smiley Og hvem jeg snakker om ved godt selv hvem det er smiley

• #115   6. aug 2009 bliver den her emne ikke snart færdig? for gider ikke læse mere. Er blivet ordenlig træt af det.

ZerGemo. GL tror du det er counter?

• #116   6. aug 2009 ^^

• #117   6. aug 2009 ZerGemo, hvad jeg laver derinde prøver at få fat på dig. Og min m8s hvad har de nu gjordt tæskede jer i en kamp igen??? Det er ikke min skyld vi er bedre .

• #119   6. aug 2009 Overdrivelse fremmer forståelsen.. smiley

• #120   7. aug 2009 Så så vi har et dårlig hold. Lad mig vise dig et godt hold med. Gizmo, ZeXsa, Nasy, Unknow, OG self mig

• #121   7. aug 2009 Og en ting til mit navn er ikke Cetin det er min far.. Jeg hedder Ziya eller paki som du kalder mig selvom jeg er kuder. fra tyrkiet

• #122   7. aug 2009 Way. Han whiner. Han nakker jer. smiley jeg fjerner ham ik han er jo også CL. og har kendt ham jo i 9 år smiley såå ZerGemo kom an

Kommentér på:
Typisk perler...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce