{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Tør vi Thisted folk? {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg våger skinnet og håber ikke at blive buhhet ud eller få alt for mange udstemmer smiley

Men folkens vi mangler jo Ræs heroppe og jeg har hørt noget om at der IKKE er låst om aftenen ind til Thisted Lufthavn.. Såe spørgsmålet er om vi heroppe skal prøve at lave en Holstebro'er?..
De fik jo en kanon aften har jeg hørt noget om med en masse race efter ulovlig indtrængen på en lufthavn.

MEN jeg ved faktisk ikke engang hvad "straffen" vil være hvis vi bliver fanget derinde.. Så vil gerne vide det?
Og derefter tage op til re-vurdering om jeg selv er frisk!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tør vi Thisted folk?
  • #1   7. aug 2009 Jeg er frisk på at tage derud og se om der ikke kan blive kørt noget ræs derude smiley

Så må vi bare håbe at politiet ikke kommer derud, for ja hvad er "bøden/straffen" for at køre på et normaltvis lukket område smiley

• #2   7. aug 2009 Hvorfor ikke bruge den lukkede gruppe ?!
    Her kan politiet sku da se det !

• #3   7. aug 2009 Christian J> Der er kun 54 medlemmer i den lukkede gruppe.. Derfor

• #5   7. aug 2009 Ja det var sgu gennemtænkt det der !

• #6   7. aug 2009 KEM... det her er ikke sønderborg og vi har jo ikke muligheden for det her oppe..

• #7   7. aug 2009 Øhh du kan kun komme ind til pladsen via terminalen eller en af portene i hegnen og joh de er låste. Der er desuden også alarm på derude, bare lige så i ved det..

• #8   7. aug 2009 nok ikke den bedste ide.... folk hade os bilgalde mennesker i for vejen.. så er det nok ikke så smart at bryde ind til lufthavnen.

• #9   8. aug 2009 Tror sgu ikke at du finder nogen der er med på den efter du lige har offentlig gjordt ideen på en åben forum, næste gang du får en ide så brug dog den lukkede gruppe, det er faktisk det den er der for.

Men jeg syntes nu heller ikke at det lyder særlig genialt at bryde ind på thisted lufthavn.

• #10   8. aug 2009 Så længe jeg ikke forslog om det skulle være i aften eller om 3 uger ku jeg ikke se problemet i at bruge det åbne forum og det lukkede forum har kun 54 medlemmer, derfor brugte jeg det åbne..

I har skam ret i at det er risikabelt og at vi ikke er populære også derfor jeg ville høre stemningen for det..

• #11   8. aug 2009 Nej du skrev ikke om det skulle være i aften eller om 3 uger, men nu ved alle Incl. panserne at der er blevet tænkt på det, så bliver der måske holdt lidt mere øje med det sted en normalt.

og ja den lukkede gruppe har kun 54 medlemmere indtil videre. Men hvis du lægger mærke til det, så er der jo ikke nogle af de medlemmere vi har herinde som mangler at komme over i den lukkede, som plejer at dukke op til race, de stykker som plejer at møde op er kommet over i den lukkede, og dem så mangler er folk jeg ikke kender (fordi at de aldrig møder op) og derfor ikke kan stole på.

• #12   8. aug 2009 Kan godt følge dig i det du siger - men det er også godt det samme for der er jo negativ stemning om at gøre det ergo så bliver det ikke aktuelt smiley

• #13   8. aug 2009 bid nu ikke hovedet af manden med indlæget !

ja, havde nu været smart at bruge den lukkede, men sådan blev det ikke.. troede også meningen med den lukkede gruppe, at indlæg som disse skulle deri, og så ku medlemmerne selv sige det videre til sine kammerater.. men kan som godt li ideen, men ikke hvis der skal bruges vold eller ydes hærværk for at komme ind. men hva er der galt med en øde vej? det behøver vel ikke lige være en lufthavn? smiley

og ideen om at kører på thisted lufthavn er da SLET ikke udelukket, bare fordi det har stået skrevet her på siden, står der jo ikke en fast bent betjent ved indgangen til lufthavnen hver aften, for at se om der er nogle der ulovligt trænger ind

• #14   8. aug 2009 nicolai k - bmw til salg !> TAK for de venlige ord, har jeg manglet lidt sys jeg.. Indrømmet det var måske ikke gennemtænkt at jeg skrev det i det åbne forum men IGEN det var for at få budskabet ud til flest mulige..

Nej det er ikke alfa og omga at det bliver derinde men hvis vi ku få samlet en go flok til noget ræs derinde og uden det blev opdaget så ku det være skønt - så frem det er rigtig det jeg har hørt med at lågen ind til selve banen står ulåst om aftenen - jeg er heller ikke interesseret i at være fortaler for det hvis det skal gøres noget udover at åbne en låge som der burde være låst med andre ord så syntes jeg bestemt heller ikke der skal ydes vold eller noget for at komme ind..
    Men folkens
    Beklager jeg skrev det i det åbne forum! Har fattet det nu smiley

• #15   8. aug 2009 tænker bare om en alm øde vej ikke var lige så go? ved godt det ku være mere "spændende" på en lufthavn, men tror ikke der ville komme flere af den grund. tvivler meget på der ville komme andre end dem vi plejer at være..

• #16   9. aug 2009 Ja jeg er nu også mest til en øde vej, for det er jo ikke ulovligt at holde på en øde vej og se på ulovlig ræs men at holde på en flyveplads hvor man ikke må være, det kan vist ikke undgåes at give en bøde. Plus at på en flyveplads er der kun EN vej ud, så de kan bare parkere deres bil i indgangen også stå og dele hilsner ud.

• #17   11. aug 2009 Det er jo også nemt og se hvad der forgår ude fra hovedvejen af jo .. Men fedt ku det da være.

Kommentér på:
Tør vi Thisted folk?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce