{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvornår sker der noget igen
  • #1   9. aug 2009 Fredag d. 14 kl. 21 ? smiley

• #2   9. aug 2009 ok

• #3   9. aug 2009 Der sker noget hver eneste fredag på striben i esbjerg... hele året rundt :o)

• #4   10. aug 2009 Er der nogen snak om at det burde holdes som sidste fredag?

• #5   10. aug 2009 Det er jo egentlig simpelt!
    Vi holder træf, hvis politiet kommer, men bliver de væk som sidste fredag, køres der ræs! smiley

• #6   10. aug 2009 ja der sker altid noget hos os i esbjerg. Det kører som altid. Dog ændrede parkerings regler fra politi og kommunens side som vi selvfølgelig følger til punkt og prikke - ingen grund til og ødelægge et udemærket samarbejde.

• #7   10. aug 2009 Vil meget gerne se en fredag magen til sidst !

Nu siger jeg min mening - sådan er det bare ...
    I lange tider har der manglet det sociale som der var sidste fredag - det med man kunne snakke og se de andre biler - folk der spiller musik osv .. DET HAR VIRKELIG MANGLET!!!!!! som de gode gamle dage ! .. Ved jeg langt fra er den eneste der har det sådan ..

Kunne være meget fint at forsætte det på samme måde som det kørte i fredags !

• #8   11. aug 2009 Ja!
    Pladsen mangler til, at man både kan se på biler, sparke dæk og stadig være tæt på ræset!
    Men der er vel ingen, der forhindrer folk i at komme tidligere og få klaret snakken, inden ræset starter.

• #9   11. aug 2009 Nej det skal bare være lige som sidst .. Lige præcis som i fredags .. Vente med race til senere ..

• #10   11. aug 2009 Der plejer at være meget social samvær ned på striben uanset om der bliver kørt race eller ej.

Synes ikk man skal starte med at køre race noget senere.

• #11   11. aug 2009 Der var meget meget god omtale om i fredags og hvordan det var osv .. Men hvis ikk i gider ha det smiley må i da selv om det .. Vil jeg ikk blande mig i - ville egentlig bare komme med et forslag - og så sige det passer ikke helt det du siger - for når der bliver kørt er det slet ikke det sammen! Da der er meget larm osv.. Men det så også derfor vi har noget som vores kage træf - for at få noget socialt med !

• #12   11. aug 2009 Selfølgelig er alle ideer velkommen, forstå mig ret. Men når politiet ikke er der, og vejene er gode at køre race på kan man jo lige så godt udnytte at der kan køres race. Jo selfølgelig er der nogen biler der larmer, men synes ikk man kan sige at de ikk må køre før senere på aftenen da der skal snakkes.

Personligt synes jeg altid man kan snakke sammen på striben, om der bliver kørt eller ej. Og ja det kage træf må jeg vist opleve en dag smiley

• #13   11. aug 2009 Synes da også bare man skal køre på hele aftenen hvis muligheden er der smiley . Har aldrig haft problemer med at stå og få en snak med folk, mens der køres vel og mærke. Men man kunne da også møde lidt før evt. hvis man ønsker lidt hygge før starterne går??? smiley

• #14   11. aug 2009 Vejr og politi er 100% afgørende for hvornår der er race.
    Men har et par idéer i tankerne jeg lige skal have drøftet med det andet talerør, men tror der er mulighed for at det i fremtiden kan blive som i fredags.

• #15   12. aug 2009 Et lille info til jer streetracers, vi var til møde med Vallø og Esbjergs borgmester tirsdag morgen ang korskro Raceway, og hvad vi eganligt kunne gøre i mellemtiden, intil vi får bygget en bane, borgmesteren tog utrolig godt i vores forslag, så vi håber på at vi kan få et sted at køre på hurtigest muligt.
    Det blev ikke udelukket at vi kunne få lov til det, så nu vil vi prøve at gøre alt i vores magt til at det kan lade sig gøre, så følge med på vores hjemmeside for mere info om dette i den nærmeste framtid !!!
    Mvh Striben-esbjerg
    (Simba-striben)

Kommentér på:
hvornår sker der noget igen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce