{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.535 visninger | Oprettet:

førekort. {{forumTopicSubject}}

godaften alle sammen.

jeg har et spørgsmål ang førekort. har til aften hvor jeg skulle starte på arb og ville sætte korte i. ville det ikke virke. skrev kortfejl 50.
hvad kan det være. håber at i kan hjælpe mig.

med venlig hilsen. martin.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  førekort.
  • #1   10. aug 2009 det skrev vores os engang, så sendte vi den på værksted da de troede maskinen bare skulle aflæses og tømmes totalt, men det endte med vi sku have en ny i da vi slet intet kunne smiley ...

• #2   10. aug 2009 det der er lidt mærligt er at jeg fik tømt det på kontoret inat. og kørte hjem. og skulle starte her til aften. og der vil det bare ikke noget. men regner med at det må være korte det er galt med.

• #3   10. aug 2009 ja okay, så skal jeg ikk kunne sige det... det noget værre sprald når det går i stykker, men egentlig er det godt nok, det er noget nemmere og holde øje med kører tid og sådan =)

• #4   17. aug 2009 Man kan godt køre uden kortet.. Regler er bare, at før man starter laver en udskrift, så de kan se at bilen ikke har lavet noget.. Så kører man som man normalt gør, og når man afslutter dagen, så laver man en ny udskift, hvor man skriver navn o.s.v.. Så har du en faktisk en "skive" igen.. Man skal så lige huske at notere hvorfor man har gjort det på den måde..

Se evt her
    http://www.eurodrivers.dk/news.php?readmore=967

Kommentér på:
førekort.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce