{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.760 visninger | Oprettet:

Til Tyrkiet med bil :)? {{forumTopicSubject}}

Herkese merhaba.

Aranizda bu sene Türkiye'ye arabayla giden var mi ?

Er der nogen der kan fortælle om fordele/ulemper?

Ulasim nasil oldu?

Tüm yol arabayla?
Gemi?
Tren?

Bu yaz Allah izin verirse iki kisi gitmek istiyoruz.

Ne gibi evraklar gerekli?
Forsikring nasil olmasi lazim?

Bulgaristan cok kötü diyorlar, zorluk ceken oldu mu?

Yolculugunuzu paylasirlaniz memnun olurum.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til Tyrkiet med bil :)?
  • #2   11. aug 2009 Jeg har lige været der nede med familien i min coupe jeg kørte den på 24 timer uden stop og det kostede lige knap 10.000 kr med alt færge og motorvej, mad, drikke og benzin og vi var 4 personer og det er tur/retur.

Vi sejlede fra gedser til rostock i tyskland ellers er det bare veje igennem tjekkiet, slovakiet, ungarn, serbien og bulagrien ingen problemer bare du følger hastigheden på lande vejene selvom det meget langsomt at køre 40-50 på en hoved vej ): og det er i bulgarien. ellers ingen problemer ejene er stadig ikke helt i top selvom det er EU lande desværre. og man skal ikke holde for politiet om natten der mange som er falske der nedad som prøver at stoppe så bar kør til grænsen og betal der hvis der er noget.

Og hold kun ind ved store benzin tanke hvor du kan se der mange tyrkere. ellers gå ind og tjek det ud i en hjemme side der hedder silayolu der står alt.

God tur...

• #4   11. aug 2009 Bare husk "corba para" hvis du vil undgå at blive tjekket hvergang du bliver stoppet...

• #5   11. aug 2009 Salih fortæller det meget godt. Men hvis du skal køre under sommersæsonen, så ville jeg undgå bulgarien hvis jeg var dig. Der er mange som venter op til 24 timer for at komme igennem grænsen. Så heller kører 300km længere og tage igennem Grækenland, vi ventede kun 2 timer under højsæsonen

• #6   11. aug 2009 Giderken
    Tjekiet / Ungarn / Slovakiet / Serbien / Bulgar
    Gelirken
    Yunan / Gemiyle Italya / Østrig / Tyskland = Den bedste tur Ingen kontrol og problemmer...

• #7   11. aug 2009 ____

Det tager bare for lang tid med skib til italien osv

• #8   12. aug 2009 VI tog også skibet til italien. Jeg kan godt sige dig, at det var rigtig lækkert med bad og en ordenlig seng at sove i. Men man sejler jo stadig, så man kommer ikke bagud på den måde. Desuden Kører man forbi flotte bjerge i Italien, så det er en god rute man burde at overveje smiley

• #9   12. aug 2009 gurkan ja som hamza siger man kommer ikke bagud plus man slapper af på skibet. Plus så er det 100 % motor vej man kører gennem hvor du kan fyrer den af smiley

• #10   16. aug 2009 hvis du tager italien så er det længere tid du bruger, fordi du kører cirka 2400 km til skibet her fra. men hvis du kører med bil så kører du 2900 km til tyrkiets grænser. jeg har aldrig kørt i gennem bulgarien, jeg brugte makedonien og grækenland.

cirka 30- 35 så er du på grænsen.

• #11   16. aug 2009 Buradan italya/ancona 15 saat 1700km
    gemi 13 saat - Du sover og hviler i 13 timer...
    Yunanistan 5 saat 500 km
    Ialt giver det også 30-35 timer smiley

• #12   16. aug 2009 Kig forbi denne hjemmeside der står det meste om nyheder om vejene osv. http://www.silayolu.com/page.php

• #13   17. aug 2009 __ siger du til mig, at du kan køre igennem tyskland, scheiz også ned til ancona på 15 timer? Vi kunne lige nå at køre igennem tyskland på 10 timer med +200 i timen? Har du en ferrari der ikke skal tankes op?

• #14   17. aug 2009 gürhan man køre gennem østrig ... alamanya ca 1000 km østrig ca 100 km italya 600 km .. hvis du køre 100 k/t så er du der på 17 timer smiley

• #15   17. aug 2009 Det er umuligt. Vi kørte igennem tyskland på 12-13 timer dengang vi kørte til italien og det var ikke med en eller langsom bil, men du må have kørt meget stærkt

• #16   17. aug 2009 110/120 km/t hvis du vil kalde det stærkt smiley

• #17   17. aug 2009 Så tror jeg ikk det er muligt for at ære ærlig. Har kørt til Tyrkiet 8 gange og kan ikke huske at man skulle ende i italien så hurtig, men måske tager jeg fejl

• #18   18. aug 2009 Hvis du kører 500 km og laver piknik og hygger dig så er det lidt svært smiley Men hvis du kun stopper 2-3 gange for at tanke op så kan man sagtens..

• #19   18. aug 2009 Jeg kørte også derned 1000kr frem 1600 tilbage..

Giderken non stop uden at sove
    Tjekiet / Slovakiet / Ungarn / Serbien / Makadonien / Grækenland

Gelirken gemide uyku
    Grækenland / Gemiyle Italya / Østrig / Tyskland..

Bi gicik ülke sirblar ve ukranyalilar gerisi güzel..

Yunanlarin yollari süper, gelis daha rahat gecti gemiyle,
    Gemi yunandan italyaya 80 euro..

• #20   19. aug 2009 ukrayna nereden cikti smiley macar olmasin ...

• #21   13. sep 2009 kort sagt færge tager længere tid.
    du kan slet ikke nå tyrkiets grænse i 30-35 timer.

• #22   16. sep 2009 vi har os kørt hele vejen hverken færge eller tog. . da jeg kørte tog jeg Tjekiet / Ungarn / Slovakiet / Serbien / og Bulgar . .syntes Bulgar var noget lort, , jeg sov ikk dernede anbefalder det heller ikke. . når du skal køre så køre Bulgar om morgenen uden stop

Kommentér på:
Til Tyrkiet med bil :)?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce