Søger kørsel til 3-akslet Volvo FM9 {{forumTopicSubject}}
Hej.
Er der nogle der ved hvor jeg kan finde kørsel til en Volvo FM9 med 15,5 tm kran og en kærre med 25 cm høje sider? Helst udkørsel fra Fyn, da der ikke er sovekabine i...
Problemet er at det firma jeg kører for er sæsonpræget da vi sætter telte op og udlejer diverse ting til fester, så i stedet for at blive fyret, har chefen spurgt om jeg vil på fordeling... Så inden ret længe skal jeg til kun at arbejde 2 dage om ugen, og det bliver enten mandag og tirsdag, eller torsdag og fredag...
Alternativet er at finde noget kørsel til bilen... Så det vil vi selvfølgelig prøve først.
Som sagt er forvognen en 3-akslet Volvo FM 9 der har kørt for en trælast, så den er med 6,4 meter langt fast lad og alle sider er 1 meter høje og kan lægges ned, men der er ikke tip på den. Der er 15,5 TM kran på, som sidder lige bag hytten. Derudover har vi en kærre til den, som er 7 meter lang i ladet, men der er siderne kun 25 cm høje, og den må desværre kun laste 5 tons... Jeg forestillede mig kørsel med big-bags eller paller eller lignenede kørsel, men andet kørsel er jo lige så godt, hvis bare bilen kan bruges. Jeg skal nok lige smide nogle billeder op af bilen en af dagene...
Så hvis der er nogle der ved eller hører om et sted på Fyn, hvor de mangler en bil et par dage om ugen, så sig endelig til!!
Og man må selvfølgelig også gerne sige til, hvis man ved eller hører om et sted hvor de mangler en chauffør et par dage om ugen...
Thomas.
feb 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 25 Svar: 1.236
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 1.881
feb 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 25 Svar: 1.236
jul 2007
maj 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 466
aug 2003
Følger: 20 Følgere: 19 Emner: 63 Svar: 1.332
jul 2007
Multikunstneren --> Sjovt du siger det, for bilen er faktisk oprindeligt fra Tommerup Trælast. Men de har åbenbart ikke haft brug for den, og der har vist været en ejer i mellemtiden (tror det er Hans Juel Jensen), og den har kun kørt 250.000 km...
Søger kørsel til 3-akslet Volvo FM9
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside