{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spændene mobil nokia n900
  • #1   30. aug 2009 meget fed tlf, ved ikk om jeg ska købe den eller iphone 3gs... er bange for at blive skuffet hvis jeg køber den der n900

• #2   30. aug 2009 Gürhan K

Jeg har selv Iphone 3g 8Gb.

Her om to mdr udløber mit abo.
    så vil jeg helt klart ud og ha Iphone 3gs 32Gb (:

• #3   30. aug 2009 Jeg overvejer den også, men selvom jeg ik har den, er jeg allerede træt af den... Alle mine venner har den, og hvis den der n900 er fed, så køber jeg den istedet

• #4   30. aug 2009 Det er os rigtigt nok.

Du kan os bare købe en Doro 345. tror ikke at der er mange af dine venner som har sådan en tlf heehi

• #5   30. aug 2009 Den der nokia n900 hakker meget man.. bare se filmen... noget værre lort smiley hehe.. og så synes jeg også den er meget rodet ..

iPhone er stadig kongen smiley

• #6   30. aug 2009 Mr. Iraqi .
    syns at det er træls at skrive sms'er fra iphone.

men elsker det med at man kan lave mange ting og og smide ting i den.

• #7   30. aug 2009 har selv lige købt 3gs rigtig fed mobil kan alt

men der er jo også den nye hero

• #8   30. aug 2009 jeg har også selv en 3gs.. det er nok den bedste tlf til dato. jeg var selv meet i mod touch skærmen grundet batteri tid og at det er noget røv at skrive sms/mail fra.

jeg er sku blevet positivt overrasket. hvis du rammer ved siden af så kan tlf selv genkende det rigtige ord. f.eks. Hek = bliver lavet om til hej. en mega fed ting som gør det nemmere at skrive på den. en anden ting er hvis du har brugt ordet før, så har den sammme funktion som sony. den foreslår også selv ordet, trykker man space kommer det frem med det samme.. super fedt. eneste minus er at den ikke har flash..

Kommentér på:
spændene mobil nokia n900

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce