{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mercedes kampange olie, bremser osv.
  • #1   17. sep 2009 sygo priser der smiley godt man kan selv smiley

• #2   18. sep 2009 Billigt for at få skiftet bremsevæske, det gider man da næsten ikke bøvle med så....

• #3   18. sep 2009 altså ja bremse væske det er faktisk billigt, men nu koster det nærmest kun det kvarte selv at skifte bremser, eks. og olie er sku os dyrt

men hvordan skal det tildstands tjek forståes? kan man køre der op og så får man bare et gratis tjek, ? eller skal man købe noget af det andet=?

• #4   18. sep 2009 Umiddelbart forstår jeg det sådanne at du kan nøjes med at få lavet tilstandstjek og man til gengæld skal have dette for at kunne få den pris resten koster. Så olie osv skift i forbindelse med tjekket.

• #5   11. okt 2009 Ja så fik jeg lavet det eftersyn, samt skiftet olie og bremsevæske, samt lappet 2 dæk og afbalanceret dem .... daimler i Herlev.

Det ville de have over 3k for indtil jeg henviste dem til kampangen. Den kendte de ikke og skulle lige spørge .... efter 10 min kom de med en regning på 1400 istedet og undskyldte mange gange .....

De har ikke fejludlæst den, motorstyringsopdateret den eller nulstillet service tælleren .......... Ydermere tog det 4 timer, 1½ time mere end aftalt, som jeg sad og ventede på og de have ikke internet man kunne bruge på sin bærbare, kun kildevand og tv2 news.

Ikke i orden syntes jeg !!

Kommentér på:
Mercedes kampange olie, bremser osv.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce