{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.290 visninger | Oprettet:

stor politiaktion i esbjerg d. 18/9 {{forumTopicSubject}}

hele området blev spærret af og alle blev tjekket.

næsten alle fik bøder og kaldt til syn...har kun hørt om 1 der slap igennem og han lod bilen stå og tog toget hjem.....:-P

told og skat var osse mødt op.

så må vi se om det samme sker i vejle i aften. ..tv2 nyheder og station 2 var osse til stede i esbjerg igår.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stor politiaktion i esbjerg d. 18/9
  • #1   19. sep 2009 hvor mødes vi i Vejle for så kommer jeg gerne op og støtter stedet med en lovlig bil... send evt en pm

• #2   19. sep 2009 Tror skam heller ikk vi slipper i vejle.. men derimod ved politiet også at det er mest velorganiseret i vejle.. der står folk ikk midt på banen og der er i det hele taget noget mere kontrol.. så tror så længe at der er styr på tingene får vi også fred fra razzia

• #3   19. sep 2009 hehe, godt man ikke kan idag:P kan kan jo være de kommer igen smiley og så tror jeg ikke synsmanden siger ok for den igen, hehe rimeligt nederen hvis jeg skal til syn allerede en uge efter smiley

• #4   19. sep 2009 Hyldahl .
    ikke for at gener dig men der er mindst lige så meget styr på det i esbjerg som vejle. hvis ikke mere.

• #5   19. sep 2009 fuldstændig enig med coop på den konto...:)

• #6   19. sep 2009 Vi har alle forskellige meninger,, men i esbjerg er der bare langt fra den samme afmærkning.. og der står tilskuer også langt oppe af banen med chance for at blive ramt af biler,.. i vejle har de jo trukket tilskuerne tilbage bag start linien,,,

• #7   19. sep 2009 Hyldahl - alle tilskuere er bag afmærkning, og der render crew rundt og holder øje med bilerne omme bagved så der ikke kommer langfingrede, samt at der er skumslukkere ved startlinjen, folk der kører rundt og tjekker efter politi på scooter og advarer via walkie.. for enden er der osse sikkerhedsfolk der står og holder øje med folk der kommer fra sidevejen...

men nu er dette jo ikke en konkurrence, begge striber er i samme båd, og bør holde sammen...:)

• #8   19. sep 2009 Jah nemlig Men tror at politiet vægter tilskueres sikkerhed,, er også hørt førhen af politiet selv i vejle.. men der skal ´gerne holdes sammen på de forskelliger striber i DK og vi blir nød til at blive ved at prøve at få en bane et sted som jer i esbjerg gør et stort arbejde med for tiden

• #9   19. sep 2009 ¤ Scarface ¤ helt enig. Hyldahl . det er vidst længe siden du har været der overe og forbi deres hjemmeside. du skulle kigge en gang jeg tager hatten af for dem der bliver sku lagt arbejde i den der overe. vi andre kunde lære meget der. vi var lige så gode i starten i odense men der er folk for store tåge hoveder til at stå sammen når det gælder og lidt det samme der er ved at ske i vejle. hvor esbjerg har givet den en på hatten og arbejdet mens vi andre har skændes og ikke lavet en skid.

så HURAAAAA for esbjerg. godt gået drenge.

• #10   19. sep 2009 Hyldahl . åben øjnene og kig. DHB nej. Sindal nej. holeby nej. politi og told og skat kommer hvor de ved der kommer mange mennesker. så skider de på om der er sikkerhed eller ej. KBH blev også ramt. for et stykke tid siden.

• #11   19. sep 2009 Rolig nu, vi er i samme båd allesammen... støt op om hinanden istedet for at hakke på hinanden...:)

• #12   19. sep 2009 godt vi ik to til esbjerg i ligevel hehe

• #13   19. sep 2009 Torkild J
    hva mener du lige ....
    har lige sagt jeg ikke har noget i mod vejle .....

men han skal da heller ikke side og sige det arbejde vi gør i esbjerg er dårlig hmm ...
    jeg sys hver sted gør det godt hver for sig ....
    og jeg antyder jo ikke noget vel.

man har da vel lov til og forsvar sig her inde eller hva????

• #14   19. sep 2009 Ham jeg kørte med igår. slap osse igennem uden a få bøde eller indkaldelse til syn. fordi han næsten lige havde købt bilen for ny. og har ikke nået a lave noget ved den

• #15   19. sep 2009 der var mange der kom igennem syn .... jeg fik en bøde på 500 kr . fordi der bar blå p- lys på den . de sagde ikke noget til solfilm eller manglene nummerplade lys elller tekst i bagruden ....
    så de er altså ikke så slemme igen

• #16   19. sep 2009 politiet i vejle har da ik tid til race mere de har da fået en nye venner og holde øje med på jellingevej så tak tak til den flinke motorcykel klub som har taget alt opmærksomheden fra os bla.

• #17   19. sep 2009 vi gik da ozo lige igennem med alle 3 biler.. og kender flere der bare kunne køre videre ucen problemer...

Kommentér på:
stor politiaktion i esbjerg d. 18/9

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce