{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Så kom demoen! {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg hentet demoen. Super nice grafik, og spillet er næsten blevet et helt andet mht. kameravinklen fra kabinen!
Biler der er med i demoen:

Mini John Cooper Work 2009
MitsMitsubishi Lancer Evo X GSR 2008
Ferrari California 2009
Audi R8 5.2 FSI Quattro
PorsPorsche 911 GT3-RSR #80 Flying Lizard

Hent den og prøv!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kom demoen!
  • #1   24. sep 2009 alt alt for lækker grafik, lever fuldt ud op til ens forventninger... Jeg syns bare det er en skam at der kun er en bane i demoen:)

• #2   24. sep 2009 Den er igang, efter halvanden time med net problemer henter den endelig smiley kan ikke vente !

• #3   25. sep 2009 Ja efter 2 timers download og fuldstændig klar til at prøve, ja så valgte svigermekaniken da lige at kigge forbi smiley

Så glæder mig til weekeden så jeg kan få det prøvet :))

• #4   25. sep 2009 Jeg er væltet flere gange. Og skaderne ser også mere omfattende ud synes jeg. Men det bliver nok lidt sjovere det hele når spillet udkommer smiley

• #5   25. sep 2009 Synes faktisk det er lidt vildt hvor meget folk går op i hvordan bilen bliver smadret og om den kan vælte, altså hvordan bilen fysisk ser ud..

Kan se på flere fora at folk går helt vildt op i det, hmmm er det bare mig men gælder det netop ikke om, IKKE at køre galt og vælte rundt på taget, nu det er racerløb man køre LOOOL :)))

Hader personligt selv når folk msadre ind i mig, og bilen begynder at trække til den ene side pisse trælst :))

• #6   25. sep 2009 Jesper > Jamen det er da fordi det er en simulator. Havde de lavet dækrøg og crash på samme måde som i Grid, havde jeg ikke brokket mig smiley
    Man forventer realistisk styring, grafik og gameplay i FM, så naturligvis skal crash og røg også være realistisk...

• #7   25. sep 2009 Ja ja ved jeg godt :))

Er bare vildt som folk går op i det, og vil sikkert også tage mig selv i at prøve at vælte bilen rundt på taget når jeg prøver demoen senere :)))))

Men er som om folk går fuldstændig amok over at de ikke har fået deres bil rundt på taget endnu :)))))

Men glæder mig for vildt til at prøve demoen senere, sidder bare her på jobs og læser, på forskellige forums om det :)))

• #8   25. sep 2009 Tja jeg fik cooperen rundt på taget første gang jeg prøvede, så det gad jeg egentlig ikke forsøge mig mere i smiley

• #9   25. sep 2009 ingen problemer i og vælte rundt smiley

Bare godt med fart på, og så træk håndbremsen så du ryger sidelæns ud i græs rabbaten og så skal jeg love for hjulene bore sig ned på et tidspunkt, og bilen ryger rundt smiley

• #10   25. sep 2009 Jeg har også fået hentet demo'en, er spillet ser rigtig fedt ud.
    Jeg har kun prøvet at spille det kort, men det virker til at bilen reagere bedre og endnu mere realistisk end i forza 2.
    Men jeg syntes dog at det virker som om styrtøjet reagere meget langsomt, jeg håber da kun det er den A klasse Ferrari jeg prøvede der opføre sig sådan (Og den er jo også standard, lidt undervogns tuning hjælper nok).

/RimShot

• #11   26. sep 2009 Så fik jeg også prøvet demoen, og ja kun positivt herfra, men igen har spillet Forza 2 i en menneske alder og gør dert stadig, og nu glæder jeg mig bare endnu mere til D.23 oktober :)))

Superfed grafik og synes bilerne opføre sig som de skal, men igen det vigtigste for mig er om jeg er underholdt og forsvinder ind i mig selv og det gør jeg :))

Kørte lidt hot lap med Evo'en igår og begyndte at presse mig selv mere og mere og gik fuldstændig i selvsving he he he, kæresten må have tænkt at han er syg i bøtten LOL

• #12   26. sep 2009 Jeg synes virkelig også det tegner rigtig godt - spiller demo'en konstant!
    Spillet viser virkelig sit sande jeg hvis man kører på EXPERT!
    Motorlyden er også klart forbedret og det lyder virkelig fedt når man kører med kobling, fordi det får bilen til at lyde mere realistisk! Man kan meget bedre hører detaljerne nu - "kooff, kooff" lyder det fra motoren, når man stamper lidt på speederen!
    Fåårk jeg glæder mig til at tune og male biler!

Hvilken sværhedsgrad kører i andre på?
    Jeg kører som sagt på EXPERT!

Dyrk forresten lige det her: http://www.youtube.com/watch?v=w7NT-NvU4dw

• #13   27. sep 2009 FEEED video Benja... Det ser eddermame godt ud der hvor den skyline R33 laver en 360'er forbi 2 andre biler!

/RimShot

Kommentér på:
Så kom demoen!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce