{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svær at starte
  • #1   19. okt 2009 jo de er gennem sigtige ved pumpen der oppe


  • #2   19. okt 2009 når jeg prøver at løsne op ved dysen kommer der ingen brændstof der op?

  • #3   19. okt 2009 altså når jeg køre med starteren,

    hva kan det være?


  • #4   19. okt 2009 har du målt om der kommer nok strøm til dine gløderør? hvad med forbindelsen til din stopspole, der kan i hvertfald godt være dårlig forbindelse på en golf 2, men ved ikke hvordan stikket er på en 3`er...

  • #5   19. okt 2009 der kommer fint strøm til gløderørene og den varmer fint i et par sekunder som de skal og så stopper de, som de skal. men der mangler brændsdtof til dyserne, for når jeg køre med starteren så kommer der brændstof efter en ti sekunder ca. og så starter den selvf.

    men det jeg tænker er om der er en utæthed et eller andet sted eller om det er pumpen den er galt med, for kan det være at der er noget med at der er en filter i pumpen der kan være beskidt?


  • #6   19. okt 2009 Det kan der også ja...

  • #7   19. okt 2009 Kan det være pumpen der har taget skade, eller sidder der et filter i pumpen der evt kan være stoppet

  • #8   19. okt 2009 der sidder et lille filter i pumpen, men tror ikke det er det. prøv at tjek din stopspole, eller om der er luft i slangen til pumpen...

  • #9   19. okt 2009 der er ikke luft i slangerne,

    hvad er en stopspole og hvor er den på motoren?


  • #10   19. okt 2009 er det den der åbner for brændstoffet?

  • #11   19. okt 2009 det er en lille spole der sidder på pumpen, der går kun en ledning på den, den sidder for oven på pumpen bagerst, lige oven på hvor dysserørende kommer ud. der går en ledning på den od den skal ha strøm for at den kan køre...

  • #12   19. okt 2009 jaa oki men den for strøm og den åbner når jeg sætter tænding på for den klikker

    TTH-steffen jeg har ikke kigget om morgen men det kunne være jeg skulle prøve det. ? hvis der er luft hva så, kan der så være utæt et eller andet sted eller.?



  • #13   19. okt 2009 men den har også problemet lidt når den er varm for den mister trykket ved dyserne og så skal jeg køre på starteren godt stykke tid før den kommer

  • #14   19. okt 2009 ja den skal hive det på igen så det kunne godt være at det løber ned i tanken men hvis det løber ned i tanken og der er luft i systemet. hva kan det så værre?

  • #15   19. okt 2009 jaa okay en utæthed et eller andet sted, men man kan ikke se at den spilder brændstof nogen steder eller at den er utæt

  • #16   19. okt 2009 nå oki kan prøve den i morgen for den tidligere ejer har nemlig skiftet filter for nydelig. og har næsten lgie fået bilen så det kunne der godt være noget om jo.

  • #17   19. okt 2009 de pjejer og blive utæt ved dieselfiltret på retur siden.Det er der hvor der sidder en plastik ting i filtret med en clips



  • #18   19. okt 2009 oki jamen det er da en mulighed så tror helt klart at jeg vil prøve det til at starte på. så skriver jeg lige i morgen hvis det er ,

    Men tak for hjælpen og alle de gode svar jeg har fået det hjælper meget.


  • #19   19. okt 2009 kort og kontant svar heheh

  • #20   20. okt 2009 nu var jeg ude og kigge her til morgen og der var luft ide gennem sigtige slanger, så der gik noget tid før den startede. men så kan der kun være en ting, det må være at der er utæt hed et eller andet sted før pumpen?

    eller hvordan?


  • #21   20. okt 2009 en meget stor svaghed mange bruger et filter fra en golf 2 og samler retur slangen med noget rør.

  • #22   20. okt 2009 nu har jeg været ude ved VW og hente sådan en ny plastik brændstof ventil som sidder oven på selve filteret og en ny gummi ring. så det har jeg skiftet og alle slangerne der omkring, og kørt en bette tur i den og der er næsten ingen luft, der går lige ca et halv minut så kommer der lidt igen, men kan det være fordi men skal køre en ordentlig tur?

    og det viser sig også at den tidligere ejer der har skiftet filteret som jeg skrev før, har ikke sat ny gummi ring i så der var ingen der. så der var problemet med luften ihvertfald, men køre lige en tur og ser hva der sker.



  • #23   20. okt 2009 nu har jeg kørt en lang tur, men der er ikke luft i systemet når den står i tomgang. men når jeg giver gas kommer der lidt. og når jeg slukker den og prøver igen så har den tabt trykket og der gådt tid før den starter. men har skiftet de sorte brændstof slanger omkring filteret og har skiftet ventil der oppe incl pakningen.

    kan pumpen ha noget inflydelse på at den ikke holder trykket?


  • #24   20. okt 2009 nå men der er fuld tryk på nu, men når jeg få liv i den og la den køre lidt så slukker jeg den,og prøver at starte med det samme igen så tager den tid om at få liv i den, men der er fuld tryk på brændstof rørene, så den taber ikke trykket mere, så kan det vel kun være pumpen tilbage..

    nogen af jer der evt. ligger ind med sådan en?


  • #25   20. okt 2009 jaa det sys jeg jo heller ikke at de plejer. men sys satme snart at jeg har gået det hele igennem alle slangerne er skiftet og der er ingen luft i systemet men den har stadig svært ved at starte og gløderørene er helt nye

  • #26   20. okt 2009 ja den åbner sku fint, når me nsætter tænding på klikker den og den åbner jo for brændstoffet men ved ikke om den skal stoppe for det igen eller hvordan den virker?

  • #27   20. okt 2009 men hvordan virker den præcist?

  • #28   22. okt 2009 Problemet løst, Tændings kontakten var åbentbart dårlig, så nu virker den igen smiley

    Tak for hjælpen


Kommentér på:
Svær at starte

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce