{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

- DUSØR UDLOVES - {{forumTopicSubject}}

Onsdag d.4 nov. Solgte jeg bilen til en ung indvandre som er bosat i DK. Han skylder mig stadigvæk penge ! Hvis i ser min bil så kontakt mig venligst. Der er Dusør til den som sender mig mine nr. plader. Hold Jer langt væk fra ham da alt hvad han siger er løgn. Køb eller byt ikke af ham!! NR PLADE : XV 24 134 koksgrå metal farvet bil. Er på org. BMW vinterfælge. Mangler venstre tågelygt
og der er en lille bule under venstre blinklys. Alarmen har det med at gå igang af sig selv så hvis i ser en BMW stå og blinke et sted. Kontakt mig venligst på 28709977.
Håber i vil hjælpe mig så vi kan stoppe sådan nogle som ham der ødelægger det for os andre... Se min profil efter billeder af bilen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  - DUSØR UDLOVES -
  • #1   6. nov 2009 Hvor kommer ham gutten fra & betalte han ikke bilen kontant dengang i lavede slutseddel ??

Skal nok holde øje i det midtjyske smiley

• #2   6. nov 2009 Byttede med en metal grøn Mazda 626 og så skulle han give mig 7000 kr, har mazdaen men ikke pengene...

• #3   6. nov 2009 Det er sgu sur ræv når sådan noget sker !!!!! smiley

• #4   6. nov 2009 Du har ikke noget navn osv. på ham? Ellers meld det til politiet, så kan de vel få fat i ham når den skal omregistreres?

• #5   6. nov 2009 håber du har skrevet det på din slut seddel at modparten skal betale 7000 , ellers er det jo lidt hans bil , og så er det desværre påstand mod påstand, , og vi brænder nallerne ved at hugge hans nummerplade.. smiley Skide trals at sådan nået sker , håber han kommer til fornuft.

• #6   6. nov 2009 Har det hele på papiret at han skulle give mig 7000 kr. plus den bil jeg har fået. Aæt hvad han har skrevet under på er med falske oplysninger. Bilen er solgt beset og fri og uden hæfte og uden garanti/reklamation og ombytning Køber skal omregistrer efter gældende købelov.
    Han har så ry for ikke at omregistrer bilen han køber har jeg fundet ud af da det er den tidligere ejer af mazaden der står på reg.attesten. har nemlig kontaktet ham og de oplysninger han havde fået af ham er også falske. Politiet kan ikke gøre noget i sagen siger de. BMW'skal synes den 17 nov. og den bliver højest sandsynligt ikke omregistrert så den står i mit navn endnu. så jeg giver jer lov til at tage nummer pladerne hvis i ser den. og da han har opgivet falske oplysninger er slutseddlen ugyldig og jeg ejer stadigvæk bilen, mazdaen ejer jeg også da den er blevet omregistret til mit navn... Han er en ung indvandre på omkring de 20 år. Og mente jeg overhørte dem tale om Århus.. Men ja det er noget pis at der er nogen som skal gøre det surt for andre...

• #7   7. nov 2009 ja men skal jeg ikke bruge pladerne for at afmelde bilen... og asbjørn hvor får jeg en ny reg. attest nu hvor min egen er blevet væk...

• #8   7. nov 2009 en ny reg kan du få ved skat og der kan du også afmlde den og nej du skal ik bruge pladerne de kan så bare først hente dem efter de 3 uger mener jeg

• #9   8. nov 2009 Alletiders

• #10   9. nov 2009 Ja jeg agter at gøre det samme da de oplysninger jeg har fået af ham er falske. Og den mazda jeg har fået i bytte får jeg omre. til mit navn da den oprendelige ejer af bilen havde samme problemer som dig lars, Da ham indvandren også fik mange bøder osv... Og bimmeren ja ? den kan ikke gå igennem syn med mindre der bliver lavet lidt. så må jeg se hvad der sker med den...

• #11   10. nov 2009 Bilen bliver desværre først afmeldt om 3 uger fordi skat er så firkantet, men politiet er opmærksom på sagen, og et lille ekstra los i løgne fik jeg da politiet fortalte mig at mazdaen jeg har fået i bytte er blevet afmeldt og skulle synes for 1½ år siden. Fik den tjekket ved en synshal idag og der skal dog ikke laves de helt dyre ting før den går igennem og derefter skal jeg have nye plader på. Men mangler stadigvæk 7000 kr. af ham spasseren der snød mig. Vil gerne sige en stor tak til jer som holder øje med bilen og det samme gælder stadigvæk. Et billede af ham som køre i min bil Giver jer en Dusør på 500 kr eller oplysninger om ham ( bopæl osv.)... og efter den 17 nov. skal bilen være synet så hvis i ser ham køre rundt kan i roligt melde ham til politiet. Han skal sku mærke at det ikke er iorden det han laver. Han ødelægger det for alle dem som godt kan finde ud af reglerne og følger dem. Nej du ham her skal efter min mening have for 7000 kr. los i løgene... Tak for en God gruppe og sms endelig stadigvæk ind hvis i ser min bil... Keep Up The Good Team Work.

Kommentér på:
- DUSØR UDLOVES -

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce