{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Nysgerrig :) {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger er jeg lidt nysgerrig smiley

Sidder og kigger med herinde og læser alle indlæg og falder mere og mere over folk som skriver at deres biler har så og så mange heste og slutter med en smilie...

Hvad bruger i de biler til?? altså ved at erfaring at 800-1000heste ikke er li med hurtige tider, eller er det kun til drift/Drag i bruger dem??

Er jeg den eneste som køre season play, og som kæmper nogle herre kampe med at sætte nogle gode omgangstider, sidder og prøver at lave nogle "hurtige" setup's på mine biler i alle klasser for at køre stærkt, har ikke engang kørt drift eller drag endnu lol..

Som sagt er bare nysgerrig :)) er iøvrigt ved level 45 (har været syg i sidste uge derfor) ellers var jeg aldrig nået dertil, og synes stadig at det er det bedste bilspil udgivet, var dog lige ved at ramme "muren" fordi jeg kun kørte R- klasse løb på et tidspunkt, og ja ærligt synes de er kedelige, er sjovere i A-B-C-D-E-F klasse hvor man kan/skal bygge bilerne op fra bunden smiley ellers ja så tror jeg sku ikke der kommer andet spil i min Xbox i laaaaang tid smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nysgerrig :)
  • #1   9. nov 2009 Jep der er meget meget langt til de 100% smiley tror jeg er på lige under 20% så lang vej endnu, men går nok da jeg er underholdt mere end hvad er lovligt he he he smiley :)

Og ja ved godt at på "highspeed" banerne er den næsten lige meget hvor godt den drejer, bare den går stærkt på de lige stræk smiley

Men nu tuner jeg så heller ikke mine biler med alt hvad kan proppe i dem, synes de mindre klasser er sjovere at køre i, da man skal tænke lidt mere over hvad man putter i og tænke lidt mere over opsætning også smiley

Giver noget mere udfordring end bare at losse i bilen og så derudaf :)) som jeg synes jeg kan læse at mange gør, bare op med hestene og så afsted, så også derfor jeg spørger og dejligt at se svar fra nogen smiley

• . Mborg .
    . Mborg . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 242
    #2   9. nov 2009 Jeg er vidst en af dem som bare smider nogle HK i dem smiley

Men jeg er kun 14 så har ikke en skid forstand på hvordan man kan sætte sine biler op til bane race og jeg er også en spade til at køre baneræs såe smiley

Jeg plejer bare at pumpe dem så det gør en ting og så bare stikke fra modstanderne på langsiderne smiley Kan ikke finde ud af at tage sving ordenligt og sådan smiley

• #3   9. nov 2009 Jeg har det ligesom dig Jesper. Jeg synes også det er langt sjovere at køre A klasse og derunder. Der skal man nemlig tænke på hvad man vil smide i sin bil, for at opnå de hurtigste tider (og vinde på hard). Det kan aldrig gå bare at lade resten være standard og så kun opgradere effekten på bilen, så bliver den aldrig hurtigt rundt på en bane.

• #4   9. nov 2009 Jeg har bevist kun valgt at køre i ældre biler (m3/audi quattro/renualt turbo osv.)
    Det er der udfordring i, for de gamle baljer kører ret anderledes smiley

• #5   9. nov 2009 Jesper J> Jeg har også tænkt på det er nogle vilde biler folk bygger, netop som du skriver. Det må være svært at køre online race.
    Jeg kører og kører løs i Season play, både for at tjene penge og more mig. Men også for at finde nye gode biler, og tune/justere biler så man har nogle til online brug i de forskellige klasser. Og ikke mindst for at lære de nye baner at kende.

Check den nye Skyline jeg har bygget, den ligger jeg på plads 63 i verden med på Nurburgringen. Det er den første bil jeg har bygget som ligger over A klasse.

Link -> http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=608155
    Billede -> http://peecee.dk/upload/view/201993/full

• #6   10. nov 2009 Mborg sådan kørte jeg også i starten i FM2 bare masser af heste og så væk fra starten og på langsiderne he he he smiley meeen gik ikke længe før folk begyndte at overhale mig efter 3-4 sving fordi min bil skøjtede rundt hele tiden smiley så begyndte at kigge mere på undervogn og dæk, og til sidst fandt jeg biler på Auctionhouse fra forskellige tunere, og så blev det sjovt, begyndte at pille 3-10 sekunder af mine tider, og da det gik bedst lå jeg Nr.132 overall i Klasse A smiley smiley

Så denne gang kigger jeg meget mere på de ting end på heste og har også allerede bygget en bil, dog kun i klasse E275 smiley men gal hvor blev jeg overrasket havde ikke prøvet bil eller bane (Sedona Raceway Reverse) og fik den ind som nr 71 ud af 17500!! og den har nu kørt flere tider i top 80 og i top 500 bla. nürburgring som plads 171 med stående start så vil tro at på 2 omgange vil jeg kunne pille yderligt 5-8sek af tiden smiley

Setup'et er iøvrigt til salg på min storefront smiley er en Alfa Brera hvis folk skulle have lyst til at prøve smiley

Men gal er fedt at se at der er andre der køre efter tider ligesom mig selv, skal dog lige siges at mine tider bliver sat i Season Play og ikke hotlap, ikke endnu ihvert tilfælde, er nødt til at udnytte tiden jeg har til at spille på at komme igennem det :)) tror ikke fruen bliver glad hvis jeg bruger flere timer hver dag smiley

Og Dennis da en super tid med din Skyline må jeg sige, og så lige på den bane, he he he hader den, en fejl og man skal køre så langt for at kunne køre en ny tid smiley og så ser den da super cool ud smiley

Man får sku helt et kick når man køre en så god tid og man efter løbet ser hvor langt op på Leaderboardet man er kommet :))

• #7   10. nov 2009 Jeg er 100% til Nurburgring :).. Jeg har nok kørt over 300 omgange på den virtuelt gennem årene, lige fra Forza 1 smiley
    Men jeg venter stadig med at tage derned og køre i virkeligheden, jeg blev slået halvt ihjel på ski sidste år, og holder godt fast i livet lige nu.

Det er sindsygt farligt i virkeligheden, med en gennemsnitsfart på over 150 kmt og omkring 200 kmt i nogle sving, hvis bare man kører en stor audi eller en porsche.

• #8   10. nov 2009 Ja ok så kan jeg godt forstå du lige venter en lille anelse inden man vover livet igen smiley

Altså vil så sige at nu her i FM3 hvor de har delt banen op i små bider, synes jeg faktisk den har været meget sjov, og ja nu hvor man kender den lidt bedre fra FM2 så går det også meget bedre :))

Må indrømme jeg tror sidst det der gjorde jeg hadede den var at man skulle køre den i en Porsche og ja var mit første FM så kæmpede en brav kam p med den bane derfor undgik jeg den helt online smiley

• . Mborg .
    . Mborg . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 242
    #9   10. nov 2009 Hehe hader også den bane :).

Tror jeg har kørt 7 omgange ialt på den :D.

Men det er så også fordi jeg ikke kan finde ud af at sætte mine biler op, så den får en masse hjulspind og skrider ud i svingene, og derfor synes jeg det er en lorte bane fordi jeg skrider ud hele tiden :).

• #10   12. nov 2009 Ja er en ok bane hvor man virkelig kan køre med topspeed, men igen også en krævende bane, hvis bilen bare er lidt levende så kommer det til at kræve sin mand at holde den på banen og sætte en hurtig tid UDEN trekanten kommer frem smiley

• #11   12. nov 2009 kommer jo an på hvad klasse man køre i smiley

Kommentér på:
Nysgerrig :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce