{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW mekaniker.
  • #1   10. nov 2009 Skriv problemet. Måske er der andre der kanklare det.

• #2   10. nov 2009 jeg kender en som laver VW men det er dog T4 de laver i helst kun

• #4   12. nov 2009 Min venstre fordør vil ikke op.
    Alle andre døre har ingen problem.
    Hvordan kan man få den op mon ?
    En klog person sagde jeg skulle afmontere dørhandtaget, låsecylinder osv. for at kunne påvirke den til at åbne.
    Dog er mit yderligere problem at der ikke er låsecylinder i mine døre, blot en dækkappe, og under den en gullig klump metal som jeg ikke ved hvad jeg skal gøre med for at komme videre.
    Låsepalen inde i bilen sidder også halvvejs oppe, og bevæger sig op og ned når jeg påvirker det indvendige håndtag.

HansPassatTDIHald

• #5   12. nov 2009 Er det ikke muligt at pille listen af ved vinduet og så komme ned med et stykke bøjet metal og hive fat i den stang der åbner døren? (den der går til dørhåndtag). Har jeg selv gjort på både en mitsu carisma og en opel vectra. Kunne ikke forestille mig den ikke skulle virke på en vw også.

• #6   12. nov 2009 det er din dørlås.. de går konstant og især på 3b passat... du kan godt liste dørbeklædningen af inde fra... så kan du stoppe en skruetrækker i dørlåsen indefra og bryde den op.. du kan ik undgå at smadre dør låsen (den sorte klump der sidder inde i døren) og til ham din makker så kan man ik pille låsecylinderen ud af døren hvis den ik kan åbnes da der sidder en skrue og holder den i selve falsen....

Kommentér på:
VW mekaniker.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce