{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.707 visninger | Oprettet:

ventil i brændstof filter på tdi {{forumTopicSubject}}

har lidt problemer med min passat vil starte nogle gange når den har stået lidt lyder som om den ingen diesel får så har fået fortalt den ventil der sidder i T-stykket på retur siden på brændstof filteret kan være defekt er der en måde man kan kontroller om den virker på nogen måde? inden jeg går ud og smidder næsten 350 kr efter en ny? det er eb 2,5 v6 tdi der er tale om


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ventil i brændstof filter på tdi
  • #1   13. nov 2009 det burde være lige meget om det er defekt, bare der ikke er luft i systemet, jeg erstattede t stykket med er stålrør, men så kommer returolien ikke gennem filteret før det har været i tanken. men den kører fint med det, en gammel 1,6 fra 88

  • #2   13. nov 2009 er bare ikke så let her for når bilen køre er der ikke luft bobler i tilgangs siden til pumpen men er mere når den har været stoppet ½ time eller sådan noget så nogen gange kan den starte andre gange så tager den en krig om og få igang men hvis ventilen er defekt så kunne den ske og suge dieselen tilbage i tanken hvis der er en smule vacum på det

  • #3   13. nov 2009 hmm så skal der være en lekage på systemet, ellers ka nde nikke suge noget tilbage, jeg ved det ikke men min kan ikke starte når den er varm, når den er kold springer den lige i gang, jeg skal bruge koldstarteer håndtag og speederen for at få live i den.

  • #4   13. nov 2009 ja enten det eller en defekt ventil der trækker diesel ud af filteret og tilbage i tanken på retur siden men ved det ikke men kunne forstille mig det var noget i den stil slangerne fejler ikke noget de er kigget igennem oghar skiftet slangerne på retur på dyserne osse men det her er næsten et fuld elektronisk indsprøjtning eneste der er mekanisk er det inde i pumpen og ud til dyserne så kold start osv. styre den selv

  • #5   13. nov 2009 men kan osse være en grundindstilling på pumpen kan gøre det men så vil jeg bare mene det vil gøre der hvergang den skal starte hvor den har stået

Kommentér på:
ventil i brændstof filter på tdi

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce