{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  karbs
  • #1   13. nov 2009 45 eller 48mm er de mest brugte, jeg har et sæt 45 jeg skal af med.
    Djarnis

• #2   13. nov 2009 Har et sæt 50 mm hvis det skal være vildt

• #3   13. nov 2009 Jeg har gjort en del i de karburatorer og har snakket en del sammen med nogle hollændere om dem også. Det du skal gøre op med dig selv er hvor store de skal være. Jo større jo flere hk på toppen det er ganske enkelt på en gammel CIH motor, men jo større jo flere omdrejninger skal den også have for at den gider køre ordentligt. Det er ganske enkelt faktisk. Jo større spjæld der sidder i jo mere skal motoren suge for at skabe det flow der gør at den suger jævnt i alle spjæld. Har 3 stk 40mm på min monza og det er jeg meget tilfreds med, det giver en rolig motorgang og den trækker som en hest allerede fra meget lave omdrejninger. Min bror har haft 45 og har nu 48 der går den noget ujævnt indtil over 2500 rpm.. Så det er egentlig hvad du selv syntes. Du skal dog være opmærksom på at de manifolde man kan købe i dag enten er 40 eller 45mm (fra ny) skal du have 48 eller 50 eller mere på (laves også i 55 i england) så skal du købe 45mm manifolde og få dem honet op..

• #4   13. nov 2009 Hov, og jeg ville gå efter Dellorto de holder justeringen længere smiley

• #5   14. nov 2009 en 45mm delloto kaburator svare til en 48mm weber da der kun er en arm i venturien.har selv kørt med begge slags og vil aldrig køre med andet end delloto

Kommentér på:
karbs

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce