{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

OT.... {{forumTopicSubject}}

Hmmm. Ja hvordan skriver man det her...

Jeg har fået lavet en bil hos min "Orange" mekaniker. Han ringer og siger, kan du ikke lige hente bilen... Jeg svare jo skal lige finde ud af hvordan, da bilen ikke har plader på, og ej synet. Min morfar dør en dag efter og slår alt ud med at få bilen hentet, der er gået ca 12-14 dage, ringer til ham, nu har jeg fået fat i en autotrailer og en der kan trække den for mig. Han siger den er smidt på losse pladesen. Øhhhh nåh svare jeg siger mojn, og er total måløs. Jeg tager så en tur ud til en lokal ophugger, og spørg om han har en 3´er stc stående, ja det har han, jeg kigger på den og siger, nu har vi et problem, det er altså min.... Han svare efter "2" min. stilhed Øhh, ja,... Øh... Hmm. (Bilen er næsten skrottet kun karosseri og bagende, døre vinduer osv tilbage). Mine ting, kørselsedler og min bærbar, samt en ny meget dyr vinkel sliber lå i bilen, men bærbar og vinkel sliber er væk nu. Har snakket med politiet om hvad jeg gør, de siger jamen du skal gå vejen frem med en advokat, det er ikke en politi sag...

Hmm, hvad gør jeg...?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OT....
Kommentér på:
OT....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce