790 visninger
|
Oprettet:
Corolla 20V {{forumTopicSubject}}
Hvor meget salg er der i dem i øjeblikket?
Overvejer at lave nogen let-sælgelige biler, som en 20V AE101 og en AE82 med turbo, men er ikke klar over om folk gider dem længere?
jan 2004
Følger: 6 Følgere: 9 Biler: 8 Emner: 16 Svar: 134
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.533
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.895
En forholdsvis pæn AE101 koster vel 25-30k nu til dags, plus 10k til motorprojekt og så skal du lægge en del timer til det også...
Medmindre du har tænkt dig at lave et stykke lortearbejde og ikke skifte kobling og så videre, så tror jeg at du vil sætte flere penge til, end du vil tjene...
Jeg tror så ikke at du har i sinde at lave et stykke lortearbejde, men det er umiddelbart muligheden hvis det skal være rentabelt
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 405 Svar: 2.810
Det bliver ikke makværk, det skal jo være noget jeg kan være bekendt at sælge. Og eftersom det ikke bliver blacktop, men silvertop, så burde det kunne trække lidt mere i folk, da de er sjovere at bygge videre på.
Jeg har det hele, som sagt, i den ene bil skal det bare skrues på, da det er taget op af en bil magen til.
Den anden er der alligevel ikke meget tilpasning i, så omkostningerne bliver under alle omstændigheder holdt nede.
Og du siger 35k for en 20V AE101, det var også hvad jeg havde regnet med. Det samme med 82'eren, så synes jeg ikke jeg har sat dem for højt.
Corolla 20V
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside