{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RUNA forsikring.
  • #2   3. jan 2010 nu vil jeg ikke holde med forsikrings selvskaberne da jeg selv syntes de har nogle latterlige regler...

kører selv hverdags chevy og giver 3500kr om året 12 måneders alm forsikring, hvad er besparelsen til veteran forsikring?? man skal jo måske tænke på at man har en bil til 1-200.000 kr,måske mere. kan man så ikke godt gi lidt for at forsikre den ?? hobbyer koster jo altså lidt

mvh kim

• #3   3. jan 2010 KIM K....
    Dette har ikke noget at gøre med om hvornår og hvor meget man kører i sin klassiske/veteran bil, men f.eks at din bil ville blive opsagt af forsikringen pga. den fine ombygning du udførligt har skrevet og vist billeder af på din pofil.... hverdags bil eller ej

• #4   3. jan 2010 Det da lige før man skulle redigere lidt i teksterne og fjerne et billede eller to, efter hvad jeg læser på den tråd... smiley

• #5   4. jan 2010 de smed mig ud på et meget tyndt grund lag.der var bran i et værksted og der stod alle mine ting, da jeg skulle have afstattet dette. var det ikke mine ting sage de. og da den ikk holdte sagde de at det var for prof. det endte med at jeg måtte i retten med dem og de vandt. de er for smarte og hvis de kan snyder de folk. men man kan da glæde sig over at de sagde inden der skete noget. bilen kunne været stjålet. og så ville de ikke af med penge

Kommentér på:
RUNA forsikring.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce