{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
20.652 visninger | Oprettet:

Service hos Opel i Tyskland {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg bliver lige nødt til at "reklamere" lidt for at få foretaget service af sin Corsa i Tyskland. For der er sgu penge at spare!

Jeg var i tirsdags nede i Flensburg hos Günther Thomsen GmbH -> http://www.opel-thomsen.de/

Inkl. lånebil med 50km inkluderet (grænsehandel!), kom jeg i alt af med 303,18 euro (2278,67 kr er trukket fra min konto) for 2. års service - altså et stort service.

Den lokale Opel forhandler regnede med at det ville koste ca. 4800 kr at få foretaget service hos dem, så selv om jeg vel brugte omkring 400 kr i benzin, har jeg stadig sparet et par tusind smiley

Ps. de har en der taler dansk dernede, så det er intet problem at forstå dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Service hos Opel i Tyskland
  • #1   8. jan 2010 ja lidt er der jo at spare, specielt pga lavere timepriser.

mener dog at jeg gav 3.000 for mit 2 års service hos min opel forhandler.

• #2   8. jan 2010 Har lige fået lavet mit 2 års service i onsdags, hos Mekonomen i Fredericia. 2600,- inkl. moms.
    Men er sku en god pris når man tager med i overvejelsen at det er hos en Opel forhandler smiley

• #3   8. jan 2010 Jeg får også lavet service i tyskland det har jeg gjort i flere år nu. men det er på grund af god service som der er mangle på ved opel forhandlere i dk i hvert fald de steder jeg har været. Jeg er lidt ligeglad med hvad det koster. Hvis det var dyre i tyskland ville jeg stadig køre til tyskland. Jeg køre til det sted hvor jeg føler de har styr på det de laver.

• #4   8. jan 2010 Dog er 4800 da HELT ude i hampen for et anden års service.

Må man spørge om du fik renset bremser ?

• #5   8. jan 2010 = STN = Jakob !

Sjovt at jeg arbejder ved Opel, og synes det lyder MØG dyrt smiley

Men ak.. Jeg laver ikke priserne smiley

• #6   8. jan 2010 STN: Der er ikke nogen listepris for Opel service. Det bestemmer det enkelte værksted selv.
    Selvfølgelig er det billigere dernede, MEN man skal sammenligne det samme. Er det f.eks. med bremsevæskeskift, eller adskildelse og smøring af bremser? Tror jeg i hvert fald ikke det er hos Mekonomen. Og tvivler også på det er org. dele hos mekonomen. Vi har oplevet mange der har pralet med at de har fået lavet billigere service et andet sted, men hvor vi så har fundet ud af, at der ikke er skiftet halvdelen af det der skal skiftes. Og så kan vi alle jo lave det billigt.

• #7   9. jan 2010 Christan D

Kan så oplyse dig om at jeg både fik renset mine bremser samt skiftet væske. og alle dele var originale dele. Så der er ikke noget at komme efter smiley

• #8   9. jan 2010 Martin S: Jeg ved egentlig ikke om de rensede bremserne, men der er skiftet bremsevæske.

• #9   9. jan 2010 Jimmi.: Hmm, den lokale mekonomen køber bare ikke dele hos os. Har du selv set at det er org. dele? Tvivler jeg squ på det er. Bare et org. brændstoffilter til din koster omkring 800-900 hvis ikke jeg tager helt fejl .Og det skal i hvert fald skiftes ved 2. års service.

• #10   30. jan 2010 jeg fik lige lavet service i dag i flensborg. det kostede 3400kr det var med klima service.
    min mor fik lavet service i dk og det kostede 4100kr. det er uden klima service.
    vi har samme bil.
    så kan jeg lige tilføje at man ikke kan se om der f.eks er skiftet batteri i nøglen. kan i hvert fald se der ikke er smurt hængsler og sådan noget.
    så kør til tyskland og få en god og billig service.

Kommentér på:
Service hos Opel i Tyskland

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce