{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.842 visninger | Oprettet:

BF Goodrich A/T vs General Grabber AT2 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg skal nu have nye dæk på Freelanderen.

Og jeg har besluttet mig for at montere nogle AT dæk i størrelsen 215/75R15 eller 215/80R15.

I den forbindelse har jeg kigget på BF Goodrich A/T og General Grabber AT2. Begge typer dæk kan fåes i str. 215/75R15. Men hvad er jeres erfaringer med disse dæk??

Og der er ellers et A/T dæk som i kan anbefale i størrelsen 215/80R15???

Glæder mig til at høre jeres erfaringer.

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BF Goodrich A/T vs General Grabber AT2
  • #1   19. jan 2010 Jeg har lige fået Grabber AT2 på bilen havde BFG a/t før og jeg er ikke blevet skuffet. Jeg suntes at2 dækket er kanon set i forhold til prisen. Og det kan sagtens matche BFG dækket. Kender du www.camskill.uk.com

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 8
    #2   19. jan 2010 jeg er også glad for mine grapper AT2

• #3   19. jan 2010 køre også på grapper AT2 pt, og de køre sindsygt godt, og vil våge og påstå at de er en smule grovere i mønsteret end BFG'erne, uden de rumler mere, og de køre fantastisk i sne. og står utrolig godt i mindre mudret terræn smiley mangler dog og prøver dem i løst sand om sommeren...

har slet ikke fortrudt købet ! smiley

• #4   20. jan 2010 Tak for jeres indlæg. Tror at jeg bestillet 5 stk. 215/75R15 AT2

• #5   21. jan 2010 har aldrig kørt på general grabber men, kører selv på bf goodrich og de kommer frem over det meste...

• HAJ
    HAJ Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #6   30. jan 2011 Hejså folkens.
    Jeg har fornøjelsen af 4 stk. AT2 dæk fra generalen... opgraderede fra 205!/14 varevognsdæk til 225-75/15 Grabber're på min T2 Vw syncro. Det har været en udsøgt fornøjelse, vinteren igennem at pløje igennem alt det kong vinter kunne byde på, nogle gange da pansrede køretøjer agerede ambulancer... meget skægt! de dæk er fktisk rigtig, rigtig gode i sne, tilmed er der ingen særlig larm og hyl fra dem...

Kommentér på:
BF Goodrich A/T vs General Grabber AT2

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce