{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.381 visninger | Oprettet:

så kom de:) {{forumTopicSubject}}

endelig mine nye rudedekoer til MAN'en.. meeeen.. har et spørgsmål til dem af jer som kender noget til det eller har dem selv:):)
har købt dekoer ved KC Autoudstyr.. som JEG vaRMt kan anbefale.. flinke mennesker der levere tingene til tiden.. 100%!:)
har så fået de her rudedekoer.. ( undskyld billederne.. kunne ikk li finde ud a hvordan man li så dem bedst.. )
http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=215057

så er mit spørgsmål.. og det kan godt være det er dumt.. men skal den lange " strimmel " vendes op af eller hen af.. ville selv mene det ser bedst ud med den korte ud af men ved ikk.. kan ikk rigtig få det til at passe:)

-Anders-

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så kom de:)
  • #2   21. jan 2010 okay.,., men nu jeg li har kigget lkidt nærmere på dem.. så kan jeg jo ogs godt se at MAN logoet så kommer til at vende forkert.. a takker:):) hehe

• #3   21. jan 2010 kan man godt købe på deres hjemme side som almindelig person ellers skal det være firma??

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #4   21. jan 2010 Den del med MAN logo`et er bunden den anden skal gå lodret op, er du i tvivl så se min volvo 240

• #6   21. jan 2010 Undskyld off men anders bager du kringler:D

• #7   21. jan 2010 tak:)
    morten.. nu er det faktisk sådan at jeg HEDDER Anders Bager.. og nej.. jeg bager ikke kringler.. lol.. det er du ikk den første der har spurgt om såe..

• #8   21. jan 2010 Ser fint ud..:)
    men lige et spg. nu er det til MAN men på pakken er det ikke en DAF der er som billede foroven..`?

• #9   21. jan 2010 jo.. kiggede ogs lidt først da jeg så det var en DAF... lol.. men så vidt jeg li husker er det en DAF på de fleste af dem selvom det er til scania eller volvo osv..

• #10   21. jan 2010 Trucker: du skal registrere dig med et firma.. ellers skal du købe tingene på en tankstation..

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #11   21. jan 2010 Anders: Mine er købt i Centerkiosken på DTC smiley

• #12   21. jan 2010 ja i pakken er der da 2 lange og 2 korte.. det kan godt være der ikk er meget forskel på hvor lange de er når de blir pakket ud men det er der nu.. men mener, om den lange skal ligge hen af.. men det ksla den jo for ellers passer MAN logoet jo ikk..
    er det ikk godt nok med det man pudser/renser ruder i?? bruger bar sådan noget billigt coop ting. sådan noget blåt noget.. vinduspolering eller hva faen det nu hedder.. det virkede da i hvertfald sidste gang da de der " flag " ligende ting kom op:)

• #13   21. jan 2010 ja men de er også ens.. den ene er altså bar lidt længere.. om det er mig der kigger lidt forkert og at det er det der papir de ligger i som er længer tør jeg ikk sige.. men tror den ene er li lidt længere..:) men okey.. prøver med vinduesrens imorgen så.. de skal godtnok sidde indvendigt ikk?:)

• #14   21. jan 2010 jep.. skal jeg prøve hehe:)

• #15   22. jan 2010 det ligner da dem man kan købe på de forskellige tank stationer

• #16   22. jan 2010 det er det også.. kc autoudstyr servisrere mange tankstationer med deres ting..

• #17   22. jan 2010 Jeg haved samme type i den R480 jeg kørte i da jeg var hos martin hansen.. der er et link til nogle billeder af den her så kan du se hvordan de skal sættes

http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=42872

• #18   22. jan 2010 okey:) kan godt se hvordan de skal sidde:) a takker:) hehe

• #19   22. jan 2010 så er de sat på.. men det lykkeds ikk så godt i den ene side.. så der er bare blomsterne og MAN det andet kom ikk med.. uanset hvormange gange jeg prøvede blev det siddende.. så enten skal jeg pille det af eller la det sidde.. men gider ikk til at købe et sæt mere for at bruge kun det ene der i.. såe.. og der er ogs et par folder i det.. så dte ikk så godt.. men i den anden side blev det perfekt..

• #20   22. jan 2010 det bedste er at bruge maler tape og så vippe det ned mens man har et plastik kort til at trykke luften ud med mens man lader det kører på

• #21   22. jan 2010 ja men jeg bøjede det øverste hjørne ned og satte det på og så tog jeg det li så stille af.. men havde ikke nogen spartel ligende ting såe måtte bruge hænderne.. men i den anden side brugte jeg en isskraber til ruderne hehe:) det hjalp da.. den ene side er som den skal være men den anden ligner lort for at sige det rent ud.. så det er ikk så meget ved.. og ved ikk rigtigt om jeg burde pille det af da der er et par små folder i det og er bange for de kommer til at sidde fast når jeg ruller vinduet ned.. så tror jeg tager det af i den ene side.. men det er sku lidt træls. så kommer det jo ikk til og se så fed ud..:(

Kommentér på:
så kom de:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce