{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

Her er et par mulige jobs {{forumTopicSubject}}

Fra Tommys jobservice smiley

Kunne ikke linke dem, da mit touchpad er gået i udu.

www.Vognmand-zimling.dk søger flyttemand/chauffør.

www.Trygflytning.dk søger flyttemand/chauffør.

www.Karlthygesen.dk søger kranchauffør.

www.Dtt.nu søger distributionschauffører.

www.Bryde-as.dk søger flyttemand/chauffør.

Jobbe er måske besat, men det er da chancen værd.

God jagt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Her er et par mulige jobs
  • #1   25. jan 2010
    Mange tak.. :o)

• #2   25. jan 2010 De lå jo desværre ikke i min landsdel smiley

• #3   25. jan 2010 Den der Karl Thygesen - Den ser sgu ikke så dum ud. Hvis man er til krankørsel.

• #4   25. jan 2010 Du sku da god til at finde firmaer som søger folk....

• #5   25. jan 2010 Har desværre ikke kran pappet.. men det kan jo tages.. :o) Men så igen betyder det jo at jeg ingen erfaring har med Kran.. :o)

• #6   25. jan 2010 Thomas Ja fandt også et par stykker til mig selv, som jeg vil kontakte i morgen smiley

Morten, nej det lyder faktisk rigtig godt smiley

• #7   25. jan 2010 ja den der Karl Thygesen ser sku fin ud...kan desværre ikke sige jeg har rutine i kran E endnu desværre, da jeg først lige har taget kran E certifikat....

• #8   25. jan 2010 Jesper

De kranbiler ham der har, de kræver kran E - Så det er lige 4 uger på AMU først og så er det nok væk, men det kunne være en god ide at tage når du alligevel går, hvis det er noget du gider

• #9   25. jan 2010 ja det jo bare med at søge efter firmaer så dukker der sku noget op...jeg har også søgt næsten alt igennem her i vestsjælland hvor jeg bor...men det sku tyndt det der er...men man må jo bare lede så finder man sku nok noget

• #10   25. jan 2010
    Ja.. men det er desværre noget der skal gå igennem kommunen og de er ikke særlig flexible.. medmindre der foreligger en kontrakt..

• #11   25. jan 2010 ja det tager kun 4 uger at tage...men for at kunne tage kran E kræver det jo man har har kran D i forvejen og de ser helst osse man har erfaring med kran D inde man begiver sig ud i at tage E.men det intet krav men hvis ikke man har kørt en del med kran D først kan det sku blive noget af en udfordring at tage kran E

• #12   25. jan 2010 Ja men kigger man på en hjemmeside i dag, er der sikkert ikke noget, men det kan være de sætter et job på siden i morgen. Hvis man vil bruge lidt tid på at søge, kan man også finde nogle jobs.

• #13   25. jan 2010 Thomas

Jeg tog kran D i Randers - Så gik jeg en uge hjemme på værkstedet, så tog jeg kran E i Esbjerg - Det var de ringen der gøede af. Jeg tror det var en fordel, så havde jeg teorien fra kran D i frisk erindring.

I øvrigt synes jeg ikke kran E var så slemt. Det kræver vel dybest set bare man er interesseret og hører efter.

• #14   25. jan 2010 Jeg tog kran D under uddannelsen og et par måneder efter tog jeg kran E. Jeg har aldrig brugt det i mellemtiden.

• #15   25. jan 2010
    Ja teorien er vel i bund og grund den samme..?

• #16   25. jan 2010 det rigtig nok...men man skal være noget mere forsigtig på fingerne når man har 10 meter wier men en bydre i end hvis man kun har en krog med en byrde i. men hvis man lige har taget D og så E lige bagefter så har man jo stadig i hovede hvad for knapper der er til hvad. og det en meget god ting at vide 100% jo...jegfik osse D i min uddanelse og har så kørt et lille år med kran D med grab...men kørte så i 1 1/2 år uden kran...men havede intet problem i at huske hvad for knapper der var til hvad

• #17   25. jan 2010 Jesper

Teorien er IKKE den samme, til kran E er den lagt mere omfattende, der er flere beregninger og der kommer noget ind over med flyjib og spil, som du ikke har på det andet.

Byrderne og udlægget bliver meget større. I det hele taget så synes jeg kran D var en ren walk over, hvor der skulle tænkes lidt mere på kran E - Men altså det er jo ikke sådan man ikke kan klare det. Man skal bare bruge hovedet og høre efter.

• #18   25. jan 2010
    Hehe okay.. :o)

• #19   25. jan 2010 kan kun gi morten helt ret....ved kørsel med kran D skal man sku ikke tage højde for lige så meget hele tiden med med E....ikke at sige man "bare" skal kører med D. klart nok skal man huske at bruge hovede osse...men lidt i stil med det kræver jo heller ikke lige så meget at kører kun en forvogn end hvis man osse har hænger med.

• #20   25. jan 2010
    True that.. smiley

• #21   26. jan 2010 har ikke rørt en kran siden jeg tog stort kørekort i 94.eller kun de kraner jeg har haft i forhold..loool.men det krævede ikke lige noget certifikat..
    men godt at se at der stadig er jobs at få.dog bliver jeg nok aldrig flyttemand igen.men man ved jo aldrig..

• #22   26. jan 2010 jeg vil nu osse heller bag kassen i NETTO end være flyttemand. har prøvet det som hjælper i nogle dage...og det gider jeg ikke splitte min krop på

• #23   26. jan 2010 Ras A ja det har du ret i...jeg har selv lige været i slagelse og tage E på de samme 2. her i november 09. men vi fik afvide de var ved at forhandle om nogle nye kraner på nogle nyere brugte biler. så det må man jo håbe for dem de snart får så

• #24   26. jan 2010 ja det tør siges.... men kan man kører en 35 TM kan man jo osse kører med en 100TM i grovetræk

• #25   26. jan 2010 ej gider ikke søge det selv om det lyder godt...synes det lige lovligt langt væk fra hvor jeg bor...nægter at trp jeg kan få bilen hjem, og gider ikke kører så langt i ejen bil hver dag heller...der for jeg søger her på vestsjøææand i stedet for.. jeg har ikke så tralvt da jeg er i job ind til jeg finder mig det chauffør job jeg vil ha. jeg er ansæt på en gård 700 meter væk fra hvor jeg bord. så gider ikke tage det første og det bedste selv om der er så få job

• #26   26. jan 2010 ja okay.. og fra mig af og til greve har jeg 50 min i ejen bil det sku langt...har haft en chauffør job i greve og det skal jeg ikke ha igen..det for langt i ejen bil

• #27   27. jan 2010 at køre en stor kran bliver man langt fra verdensmester af at ha være to uger på skole det tar lang tid at blive dus med sin kran og lære den at kende og vide hvordan den reagere for der bare ikke to kraner der køre ens og selv om man kan en masse beregninger som man lige har lært i skolen hjælper det ikke ret meget i den virkelig verden der er der kun en ting der tæller erfering 100% og at man tænker sig om

• #28   27. jan 2010 tja.bare alle tænkte sådan.men gør de desvære ikke.og det er så lige meget hvad man tager sig til.det går godt den ene dag.så er man bare verdensmester.og så dagen efter går det helt galt.så selv om man har års erfarring kan der altid ske noget.mest når man tager det for givet at man bare kan det hele og lader tingene køre på rutinen uden at tænke sig om.sådan er livet også skruet sammen.

• #29   27. jan 2010 ja det helt rigtigt....det tager tid at lære sin kran at kende...det firma hvor jeg kørte med kran D der blev jeg ansat selv om jeg ikke havede prøvet at kører med en kran siden jeg tog certifikatet. jeg lagde bare kortene på borderet og sagde som det var...det tog vognmanden pænt og sagde bare det lærer du jo nok med tiden...så den første dag jeg kom på arbejde startet jeg med at læsse et helt læs grus med kranen og så læsse det af igen. og sådan gjorde jeg hver gang i starten hvis der ikke lige var noget og kører. det synes jeg var en god måde at fordrive ventetiden på. og lærte den da osse ret godt at kende løbe af nogle dage kun...men at bliver expert til det tager lang tid

• #30   27. jan 2010 jeg kender folk der har kørt kran i 20 og 30 år og de laver stadig små fejl de opdager dem hurtig så det udvikler sig ikke til ulykker men det er stadig fejl og det væreste er at de sidste par kran ulykker der har været har være forholdsvis erfarrene folk der har lavet dem

• #31   27. jan 2010
    Det bliver farligt når rutinen tager over..

• #32   27. jan 2010 ja eller bare det at folk glemmer er sku nok

• #33   31. jan 2010 Vi siger tak for hjælpen til Tommys Jobservice. hehe

Kommentér på:
Her er et par mulige jobs

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce