{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Velkommen til folks :o) {{forumTopicSubject}}

Velkommen til venner

I det emne her i forummet kan dem der vil give en kort præsentation af sig selv og sin bil.

Jeg starter :o)

Mit navn er Peter Heintze. Jeg bor på Amager. Og har altid boet her på Amager. Bortset fra 2 år i Sverige.
- Jeg er sammen med den samme dame gennem 10 år snart 11 og har to dejlige Brian drenge :o)
- Til dagligt arbejder jeg i gadebelysningen i Kbh. Firmaet´s navn er Eltel networks

Dem der kender mig, kender mig nok mest for de Omega´ere jeg har bygget sammen med Sebastian. Jeg har selv ejet 2. Jeg har nu ellers altid været til de store biler som Omega, BMW 5-serien og 7-serien.
- Men nu har jeg fået mig en super lækker Astra H wagon jeg vil igang med og lave om. Kan se nogle af jer andre er godt igang så jeg gerne vil dele erfaring med :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkommen til folks :o)
  • #1   1. feb 2010 super..takker for invitation..

• #2   1. feb 2010 Takker for invitationen.

Jeg hedder Frank Daugaard, kommer fra Djursland. Jeg har kørt opel i snart 15 år, dog med et sort år i ford. Nu kører jeg Astra GTC Turbo.

• #3   1. feb 2010 Hey... Takker for invitationen... Kører Opel Astra H OPC, simpelthen en fantastisk køremaskine...!!

MVH Esben Madsen.

• #5   2. feb 2010 hey..
    Jeg hedder Dennis jensen..fylder 30 i år..
    Kommer fra holstebro,har min 9 opel på nuværende tidspunkt en astra h wagon 1.9 cdti 120hk som i kan se med lidt udstyr..
    jeg arbejder til dagligt som autolakere i en virksomhed med 2 afdelinger..
    i min fritid laver jeg lidt på huset eller lidt på min ældre rekord d..bor sammen med min kæreste gennem snart 12 år og har ingen børn endnu..

• #6   8. feb 2010 Hej Alle sammen og tak for invitationen....
    Jeg hedder Carsten Friis og det er min første Opel som I kan se er en GTC i en diesel-udgave. Jeg er kørelære i Kbh og triller mange km, derfor var valget i diesel og det har jeg ikke fortrudt.

• #7   8. feb 2010 carsten kørelærer --> jeg har set din GTC flere gange i kbh. den er i OPC-line. så man kigger lige en ekstra gang :o)

• #8   10. feb 2010 Ja den har jeg været heldig med, og pynter lidt i hovedstadens gader smiley

• #9   27. feb 2010 Hej alle sammen tak for invitationen...
    Jeg hedder Carsten Nielsen er 35 år gammel og kommer fra Haderslev.Jeg har altid kørt Opel lige nu kører jeg Zafira Opc fra 2006. Til dagligt arbejder jeg som opretter ved et firma i Haderslev der hedder Lageri-Schmidt undervognkomponenter hvor vi renoverer og retter alt slagts undervogne til biler lastbiler campingsvogne trailer osv har været ansat siden 1997. I min Fritid laver jeg biler , polerer fælge , maler fælge . Lige pt er jeg ved at renoverer en vectra 2000 fra 91 med V6 motor.

• #10   12. jul 2010 Hej Alle

Jeg hedder Jesper Løwe og er 32 år. Kommer oprindeligt fra Viborg/skive egnen, men har siden 1992 boet i Hillerød.
    Er på min 3. opel. som er en Astra H Wagon 1,8.
    Både på arbejde og i fritid roder jeg med computere og websites.
    Mine bilprojekter er lidt anderledes, da jeg er ved at renovere en Land Rover fra 1952. og holder en kørende fra 1965.

Kommentér på:
Velkommen til folks :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce