{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.167 visninger | Oprettet:

Autoradio med navigation. {{forumTopicSubject}}

Hey gutter!

Så det satme tid til at finde den rette Head Unit til min NX. Jeg vil have en HU med navigation og det viser sig at være en del svære at bestemme sig for én end først antaget smiley

Der er self. de brugte Pioneer Avic modeller, men de ligger i 4-5000 kr og det er lidt over budget må jeg indrømme. Derudover kommer nye navigations DVD'er med opdaterede kort.

Jeg har så fundet en Raasdal til 4000 kr på bud:
http://www.ice-shop.dk/product_info.php?cPath=72_201&products_id=413&osCsid=avhfv3e82v77mksa2q8cja2tf3

Og en Power Acoustik til 5500 kr.
http://www.ice-shop.dk/product_info.php?cPath=72_298&products_id=760

Her er den nævneværdige forskel at Power Acoustiken har 4V RCA linie-udgange hvorimod Raasdalen har almindelige 2V.

Er det værd at give 1500 kr mere for den 4V linie-udgang og må jeg så bare spare op???

Tilsidst har jeg så fundet Eonon E1015E til 2250 kr fra USA inc. fragt:
http://www.eonon.com/GPS-Navigation/E1025E.html

- og det må jo siges og være den meget ukendte, men bestemt interessante! Fordi kan man lave en god autoradio med navigation til så få penge? Jeg går udfra at denne HU osse kun har 2V linieudgange men er den ellers i orden tror jeg godt jeg kan leve med det taget prisen i betragning, hvis det altså ikke betyder alverdens?

Det skal siges jeg ikke spiller MEGA højt, men mere går efter det "crispe" og detaljerede. Har en Audison 5.1 Kanels forstærker i modellen LRx.1 samt kodensator.

Håber nogen af jer kan guide mig mere i den rigtige retning ang. antal volt på linieudgange og vil meget gerne hører jeres mening om Eonon.

- Husk at bare fordi den er billig behøver kvalitet og pris ikke nødvendigvis at hænge sammen. Man kan jo finde gode ting hvor man ikke betaler for mærket. Måske er den fin nok? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Autoradio med navigation.
  • #1   2. feb 2010 Eonon fåes også i DK, har en kammy der har en i, og er tilfreds med den.
    Jeg ville ikke bestille den fra USA da du højes sansynligt får det forkerte navi kort med.

    Dog har jeg ikke gennemlæst det hele, men hvis det var mig, ville jeg være sikker på den enten har seperat CD til Navi (ellers kan man kun høre radio mens den skal navi), ellers skal den have USB indgang så den kan smide lidt MP3 ud imens smiley


  • #2   2. feb 2010 Den har kortet på et SD kort. Jeg har set en del videoer på youtube om den osse, her hører de musik samtidig med navigationen kører.

    Okay, cool han er tilfreds med den! Har han ellers nogenlunde samme setup som jeg?

    Han har ikke snakket om at det firma PolNav, der levere GPS kortet har fejlet? At det på nogen måde skulle være dårligere end de kendte?

    Det MÅ bare ikke ske når man har travlt om man bare skal finde et eller andet sted! smiley





  • #3   2. feb 2010 Jeg har desværrer ingen anelser om hvordan den fungerer smiley
    Det var mere for lige åbne horizonten så man ikke fik en irreterende radio der ikke kan spille når man skal finde vej smiley


Kommentér på:
Autoradio med navigation.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce