ny kort til ETS {{forumTopicSubject}}
Nyt i version 12,0:
- Justeret vejene er omkring Buenos Aires, Parana, og Clark, har de rettet op på de fejl og problemer.
- Den helt nye ruter i hele kortet af grænserne for lande, og de barrierer, jeg så, indtil du låser det land, kan du ikke navlezesh i det, vil dermed undgå fejltagelser forsvundne forsendelser.
- Gendannet gamle forbindelse fra mit første kort mellem Berlin og Bordeaux, men denne gang har luft. Lagt såsom mellem London og Ankara.
- Den russiske by Kursk Львов og udstyret sig selv med placeringen på kortet med en virksomhed.
- Tilføj en ekstra otte byer - syv i Spanien og en i Portugal. Disse er: Cadiz, Sevilla, Cordoba, Toledo, Valladolid, Santander, La Coruña og Porto. Alle er bygget næsten udelukkende med modeller af GTS, som jeg overført i ETS.
I arkivet er opdateret BG bygget pakke.
Nødvendige plug BG pakke for at spille spillet af bulgarske og
endnu vigtigere, for at se navnene på alle de nye byer, og navnene på de varer,
novite af virksomheder. Hvis du har dette i din mod mappe - fjerne markeringen af det. Til at fungere korrekt, og du dobbeltklikker forsendelser OBLIGATORISKE starte et nyt spil. Jeg anbefaler i første omgang tom mappe mod end noget andet, for at undgå uoverensstemmelser, der fører til udkastning fra spillet. Alt er testet og virker.
Engelsk:
Nyt i version 12,0:
- Justeret vejene er omkring Buenos Aires, Parana, og Bordeaux, har de rettet op på de fejl og problemer.
- Den helt nye ruter i hele kortet af grænserne for lande, og de barrierer, jeg så, indtil du låser det land, kan du ikke komme i det, vil dermed undgå fejltagelser forsvundne forsendelser.
- Gendannet gamle forbindelse fra mit første kort mellem Berlin og Bordeaux, men denne gang har luft. Lagt såsom mellem London og Ankara.
- Den russiske byer Kursk og Lvov og udstyret sig selv med placeringen på kortet med en virksomhed.
- Tilføj en ekstra otte byer - syv i Spanien og en i Portugal. Disse er: Cadiz, Sevilla, Cordoba, Toledo, Valladolid, Santander, La Coruña og Porto. Alle er bygget næsten udelukkende med modeller af GTS, som jeg overført i ETS.
I arkivet er opdateret BG lang pakke.
Uforligeligheder:
Kortet er ikke forenelig med BG anden pakke, et kort over Europa - som satellit.
Hvis du bruger den leverede bus i arkivet, bindende for un mod mappe
hvis du har en anden lastbil eller bus udskiftning Volvo klasse A.
Uforligeligheder:
Kortet er kompatibelt med BG anden pakke, et kort over Europa - som satellit. Hvis du bruger den leverede bus i arkivet, bindende for un mod mappe, hvis du har en anden lastbil eller bus udskiftning Volvo klasse
http://www.filefront.com/15507917/ETS_1.2_12.0.scs.7z/
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 21
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 21
ny kort til ETS
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside