{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.509 visninger | Oprettet:

Motorproblemer på Vectra b med x18xe1 {{forumTopicSubject}}

Hej.... Har problemer med min nye vogn en vectra b stationcar 1,8 fra 11/00 med en x18xe1 motor i... Når den er kold kan den ikke holde tomgangen, men når den blir varm kan den godt og lyder som om den går nogenlunde fornuftigt, og ligemeget hvad lyser den i motorlampen... Når man kører når den er varm i en konstant fart f.eks 110 kan man mærke den sætter ud, og pludselig kommer den igen kan man mærke... Hvis man accelerere syntes jeg umiddelbart ikke den laver problemer... Det skal lige siges den har stået til salg i halvandet år...

Jeg prøvede så og køre til Opel og fik tester på, og den skrev at det var gasspjældhuset... Jeg købte så sådan en ny fin en, og monterede den, men ligemeget hjalp det... har i nogle bud på hvad det kan være? Har kontrolleret vaakum slanger, og de fejler ikke noget... Håber i kan hjælpe mig...

PS.: er der nogle der har noget billigt gewindunderogn liggende til sådan en til rimelig pris i god kvalitet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorproblemer på Vectra b med x18xe1
Kommentér på:
Motorproblemer på Vectra b med x18xe1

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce