656 visninger
|
Oprettet:
motor rum sierra {{forumTopicSubject}}
har lige piftet mit motorrum lidt op tjek det ud og komenter hva i sys
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 126 Svar: 350
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 126 Svar: 350
mar 2005
Følger: 58 Følgere: 56 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.470
lige nok til at gøre den ene motor til noget specielt og den anden til noget normalt. BTW så er toppen i en OHC ikke noget at råbe hurra for, flowet er rent ud sagt ynkeligt. grunden til at folk vælger OHC er pga der er så meget at vælge imellem. det kan vi snakke englænderne for. de er så tilpas gammeldags at de havde nok i at bruge ohc og cosworth til race i mange år at de totlt har overset Doch 8 & 16V og de kom ca 10 på for sent i gang med at tune på zetec.
de der blå slanger du har i motorrummet er det noget HJ lavet noget?
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 126 Svar: 350
møffe: ja det er det det er tape lagt meget forsigtigt på hehe
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 126 Svar: 350
mar 2005
Følger: 58 Følgere: 56 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.470
og bare for at de deler tal (205) gør ikke det er den samme motor. feks så er tal størrelsen ikke ens (205 lille = cos 205 stort = ohc)
fjerner du ventilstyrene på en ohc så skulle det give ca 10% mere flow. hvis jeg ikke husker helt forkert. dog er det stadig ikke en formidabel top. ventilerne skal gøres større og ligges ud hvis der skal hentes bare lidt hk.
fordelen er stadig at karb/spjælde er hyldevare og det er så gennemprøvet. så ønsker du feks 180hk N/A så er der næsten dirkete kit til lige den effekt.
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 126 Svar: 350
haha ej det bare i orden skriv evt. nå du har fået det gjort
motor rum sierra
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside