{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

kabler til blaupunkt forstærker ? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har nu prøvet i et par timer på at få min blaupunkt GTA 470 forstærker til at virke.

Så tænkte på hvad kan der være galt, skal jeg måske have tykkere kabler for den anden lille forstærker som jegh ar virker, kan bare ikke få denne her til at lyse hverken grøn eller rød intet tegn på aden lever.

Mon den får for lidt strøm eller for lidt stel ?

sikringerne er gode nok! ikke spprunget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kabler til blaupunkt forstærker ?
  • #1   18. feb 2010 det er auto antenne der er knækket et eller andet sted, prøv at sætte plus på den sokkel hvor autoantenne skal sættes i, hvis den stadig ikk lyser er forstærkren stået af, håber du forstår hvad jeg mener

• #2   18. feb 2010 auto antennerne, desværre forstår jeg ikke helt hvad du mener ven.

Skal den ikke bare have plus og stel/ground/minus og så skulle der være strøm i kreds, og dermed lyse grøn ?

du må gerne detaljere dit svar-

• #3   18. feb 2010 på din forstærker er der 3 indgange, den ene er plus fra batteriet, den anden er stel, den tredje er den der autoantenne, den skal komme omme fra radioen, og skal sende signal til forstærkeren om at den skal tænde når radionen tænder, håber det gav mening

• #4   18. feb 2010 aha nu jeg med.. viste ikke den blev kald antenne men remoter det nok det samme.. Men stadig væk så skulle den gerne lyse grøn "tændt" uden det kabel eller er jeg helt galt på den ?

Det remoter gør er at den skal tænde når radio tænder og så sender den signal via phono med musik .. Dvs uden antennen skulle den stadig gerne lyse grønt ik ?

• #5   18. feb 2010 nej den vil ikk lyse eller tænde hvis remote ikk er monteret, så ved den ikk den skal tænde og ingen grøn lys, så på med den, og så skulle det gerne virke smiley

• #6   18. feb 2010 det gør den anden forstærker som jeg har og er meget mindre.

Men den her jeg lige har fået hjem som er brugt gider ikke vise lyd eller niget, !

• #7   19. feb 2010 så er den nok desvære brændt af

Kommentér på:
kabler til blaupunkt forstærker ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce