473 visninger
|
Oprettet:
vestatec skørter tilsalg {{forumTopicSubject}}
hey jeg vil lige høre om folk er intra i at købe noget vestatec da jeg regner med at folk her i gruppen ved hva sådan noget er værd
jeg har to forkofanger og to bagkofanger og et sæt side skørter og en bagklap spoiler det hele er i ok stand forkofanger skal jeg dog til at renovere da de er revnet et par steder ved underlæben osv men ikk noget der vil kunne ses når jeg er færdig med dem
byd lad mig høre hva folk vil gi så jeg kan finde ud af om det er noget eller jeg selv skal beholde det
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.411
Men har du lygterne til dem også?
Jeg kan desværre ikke bruge sideskørterne :o( da jeg har en 5 dørs :o)
Men for og bagkofanger uden lygter bud på 1500 Kr.
Men for og bagkofanger med lygter bud på 2000 Kr.
jun 2004
Jeg mener de er lavet til G100 som min faktisk også er og så kan jeg jo bare smide dem over på, men hvis de er lavet til G102 altså de lidt længere kofangere med sidereflekser på forkofangeren, så skal jeg bruge kofanger beslagende også.
Dem kunne jeg jo så finde andet steds måske.
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 27 Svar: 41
jun 2004
I set i forhold til de org. kofangere er det jo også en yerst atraktiv pris bare det at kunne få det jeg er villig til at byde.
Den foreste er jo heller ikke for god som du siger og der skal også lægges maler arbejde i det oven i prisen, så jeg tror næsten ikke man kan forlange mere set i forhold til den lille bils øvrige pris.
Der er også langt færre af dem nu end for bare 3 år siden.
Du finder dem stort set ikke til salg mere, de er desværre må man indse ved at være udrydet af tiden og det danske vejr.
Du kunne nok have fået måske hele 3500 Kr. for et sæt kofangere for 3 år siden, men der er i dag bare ikke den samme værdi i bilen til at opveje så høj en pris på brugt ekstra udstyr til dem.
Og ja KN-Auto tror han har guld på loftet jo :o) det er urealistisk med hans priser hvis han vil sælge dem, hvilket jo også bekræfter hvorfor han har haft SÅ mange forspørgsler på dem og stadig den dag i dag har dem til at ligge på loftet/hylden :o)
Hvis du kan fikse forkofangeren så vil jeg godt smide 2000 Kr.for for + bagkofanger) trods lygterne mangler til den foreste og så skal jeg også nok "selvhente" dem med kontant afregning på stedet.
Er det noget vi kan finde ud af? elelr skal vi vente med at se til om 14 dages tid om der er andre der har skrevet på dem?
Hvis ikke der så er håber jeg vi kan finde ud af en handel
jun 2007
jun 2004
Men kan du komme lidt ind på hvor meget du havde i tankerne de enkete dele skulle koste?
Eller bare et (for + bag) kofanger sæt som du jo også har :o)
jun 2007
jun 2004
Jeg er måløs..... op til 6000 Kr.
Må jeg spørge dig hvad din sikkerhed den består i?
Jeg må da indrømme at til den pris ville jeg nødig køre rundt med dem på min bil da den så bare helt sikkert ville blive stjålet af en misundelig Charade ejer er jeg bange for :o)
Men du siger du både har et komplet kit "Plus" et sæt kofangere right?
Så er jeg jo næsten den perfekte kunde til kofanger sættet uden side skørter da jeg ikke kan bruge dem alligevel.
Så prisen på det sæt er jo det som er interesandt for mig og ikke en pris for et helt komplet kit.
Så hva er din idé til prisen på dette? skriv ent. privat hvis du fortrækker det?
Mvh.
jun 2004
Men må jeg så komme med et nyt bud-
Hva siger du til jeg tager for + bagkofanger med lygter som de er, altså jeg selv laver revnerne i forkofangeren og jeg så samtidig smider 500 mere oven i mit forrige bud?
Så får du 2500 Kr. kontant som de er, afhentet på stedet?
jun 2007
jun 2004
jun 2007
jun 2004
Men jeg tror an skal se den malet/grundet før man kan sige/se om det blvier godt eller rigtig godt :o)
jun 2007
jun 2004
Jeg vil stadig lægge bilet ind på den Orange :o)
jun 2007
vestatec skørter tilsalg
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside