{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Inspiration til fælglakering {{forumTopicSubject}}

Jeg har anskaffet mig et sæt Borbet T 8x14" fælge, som jeg har lidt on/off planer om at smide på Golfen når vejret bliver bedre.
Jeg havde først tænkt mig at polere kanten helt op, så de ville få lidt nyt liv. Jeg synes sgu bare stadig pisset ser lidt for "tilbuds-agtige" ud, da gud og hver mand har Borbet T med poleret kant.
Jeg er så begyndt at lege lidt med idéer om at få dem malet på en lidt speciel måde - som selvfølgelig skal leve op til retrostilen!
Jeg synes de hvide Gotti, som jeg har på mine billeder, står skide godt til resten af bilen, så derfor har jeg naturligvis overvejet hvid til dem. Tilmed har pastel cremefarve, pastel rød og guldmetallic stejfet min tanke. Jeg sprænger dækkende på, så "inderkanten" af fælgen vil blive blottet - hvilket har givet mig idéer om at få farvet inderside og den flade dækket ligger på. Resten af fælgen skal naturligvis være en anden farve så den lille kant samt inderside skriger i kontrast. Rød og "3x34- gift grøn" har jeg tænkt på til dette.
Jeg er ved at koge lidt over i min hjerne af idéer, så hvis nogle af jer har nogle forslag jeg burde overveje, så kom med det?! Mit eneste krav er at det skal passe til retro/oldschool/prøjser stilen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inspiration til fælglakering
Kommentér på:
Inspiration til fælglakering

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce