{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  revne i forruden
  • Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #2   3. mar 2010 Få skiftet ruden, det kan ikke lappes. Strukturen er blevet svækket, i og med at den er flækket og det vokser.. Der er ingen vej uden om smiley

• #4   3. mar 2010 du kan godt stoppe revnet, men du kan ik fjerne fyld den ud..

havde den selv for 2 mån siden.. kørte med den i 1-2 mån. og så skiftede jeg ruden.. 2000 kr for ruden og det min pris.. hehe dyrt.. smiley men så var den nem at skifte smiley ..

• #5   3. mar 2010 Skal bar have den stoppet smiley

Eldin, hvordan kan jeg stoppe den det er ligemget at fylde den ud bar den kan stoppes

• #6   3. mar 2010 det gøres ved at lave det lidt på den samme måde som en alm sten slag.. som jeg skrev i en til fatih indlæg

Du skal bare gør det med at bor osv og alt som en alm sten slag, ved start af revnet og slutning af den.. og er du i tvivl kan du altid lav en i midten af den så der kommer lidt i mellem revnet..

men det 2 jeg har lavet revner har været nok med en i starten og en i slutning af revnet.. og det køre dagen idag og det er nok 98 % sikkeret at det stoppes.. !

• #7   3. mar 2010 Skrevet: 02-03-2010 17:12:28
    Slet indlæg

et stenslag skal laves så hurtigt som muligt..

så skidtet ik når at sættes sig der inde..

og derefter alt fra hvor stort det er osv, så bor`s det op, og så tag men et spejl på bagside af ruden så men kan se udfra hvad men laver, derefter har du sådan en lille "presser med en lille sprøjte" og den sætter du li ud ved hullet og derefter tag du noget lim (du har flere tykke, tynde osv lim) og det fylder du ind i "sprøjten" 2 dråber eller sådan noget og derefter stille og roligt drejer du på den lille sprøjte meget langsom og efter noget til drejer du på den igen så du få fyldt hele hullet op, og det små revner som kommer, og der gør du indtil den stort set ikke kan ses mere altså stenslag, og tilsidst har du sådan noget finish væske med et styk "plastik" og det skal stå og tør op med noget uv-lys i ca 10-15 min, og derefter skraber væk og så er stenslaget lavet og du vil altid kun se det lidt og self komemr an på hvor stor stenslag men har haft.. men du kan næsten altid fjerne det meste...

Kommentér på:
revne i forruden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce