{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Luftfilter til syn {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg skal til syn sidst på måneden, og jeg ved at der selvfølgelig vil være problemer med kn filter. Derfor ville jeg lige høre om der var nogle herinde der enten lå inde med et ekstra almindeligt luftfilter man kunne låne/købe? Mit Kn-filter kan selvfølgelig lånes i mellemtiden i de dage hvor den er på værksted/syn
Jeg har mig en e100 1.3efe og jeg er bosiddende i København.

Fordi umiddelbart når jeg kigger autoophuggere på Sjælland befinder de sig rimeligt langt væk fra København.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Luftfilter til syn
  • #3   8. mar 2010 havde min forbi Drive-in bilsyn i Måløv - der sagde han ingen ting til filteret smiley dog forurenede den lidt for meget så skal til omsyn - men han har tilmed tilbudt at hjælpe med få ordnet det.. han er sku flink nok smiley

    Og det er et K&N filter jeg har i, tror ikke man kan få et meget større smiley


  • #4   9. mar 2010 René S: Okay super, det lyder rigtig godt..

    Til jer andre, så har jeg en fast mekaniker som syner bilen for mig i en synshal tæt på hans værksted, og han kender godt de 2 som arbejder i synshallen, den ene er total emsig og den anden vil bare lade det være det. Så spørgsmålet er om man skal tage chancen


  • #5   9. mar 2010 Men der er ingen der kender en autoophugger tæt på København?

  • #7   10. mar 2010 Det er så det eneste sted jeg ikke sætter mine ben, på grund af tidligere oplevelser. Det var også det sted jeg tog hen til førhen, indtil han snød mig godt og grundigt, så det er desværre udelukket smiley


    Men tak for tippet ellers René smiley


  • #9   10. mar 2010 Jamen meget gerne. Det kunne være super fint hvis det var muligt. Det kommer til at handle om den 30 marts - 1. april. Altså 3 dage er min formodning. Men hvis jeg må kontakte dig når vi kommer lidt tættere, så ville det være meget fint smiley

  • #12   11. mar 2010 Jeg dumpede p,g.a mit filter. hvis du har et org. så monter det. det er sgu så surt at dumpe p.g.a det! smiley

  • #13   11. mar 2010 Mig og Rasmus Har det samme filter kan jeg se. Men det kommer nok mere and på hvem der syner den, om han kan lide det eller ej. smiley

Kommentér på:
Luftfilter til syn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce