{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Selekontrol i tyskland {{forumTopicSubject}}

jeg er lige kommet af med 250 kr. uden sele i tyskland.

politimanden råde mig til at have sele på altid, selv om han egentlig er fløjtene ligeglad.
men han sagde at hvis jeg køre uden sele i tyskland og kommer med i en ulykke og jeg ryger gennem forruden skal jeg selv betale for min læge.
hvis jeg er med i en ulykke i tyskland med sele på klare min danske sygesikring problemet.

bare en lille varm anbefaling fra mig, for de 250 kr kunne jeg da hellere have brugt på en omgang benz og 3 rammer bajer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Selekontrol i tyskland
  • #1   15. mar 2010 Uheldigt... Hvor blev du stoppet henne? For bor selv hernede nu her... Og har da været ude og køre lidt rundt idag, og har ikke set dem...

    Men takker...


  • #2   15. mar 2010 lige ud for poetch .. kom omme fra fleggard og han holdte omkring det fabrisk område inden banen .. og fulgte mig hen over banen og fik mig i hold

  • #3   15. mar 2010 så også en i padborg ved banken som også var blevet stoppet

  • #5   15. mar 2010 hold nu kæft Rasmus
    jeg af vane kørte uden sele selv om jeg ikke sad i en taxa !


  • #6   15. mar 2010 hehe politiet kan stå hvor som helst i flensborg.. der kan stå 1 mand ved et hjørne og springe ud foran en og stoppe dig.. har selv prøvet det.. og hvis man er dansker skal man tit lægge en urin prøve. de tror vi alle tager narko.. de er racister dernede.

  • #7   15. mar 2010 Yes Patrick, kender det godt det med urin prøven, tror sku ik de er racister.. det tyske politi er bare nogen fede svin, de er bare ik til at snakke med, blev holdt ind i flensborg engang, hvor han nærmest ville ha at jeg lod min bil stå bare fordi jeg havde sportsrat i, og ik havde ABE med på det, så fortalte jeg ham lige hvordan landet lå... dumme kællinger er de....

  • #8   16. mar 2010 Tja... Er der ikke noget med at man skal tilpasse sig landets regler, nür man kører i andre lande end danmark?
    Det mener jeg der er...
    Jeg synes da også det danske politi er nogle fede svin. Bare for at sige det på godt dansk....
    Det var da lige før jeg måtte betale en bøde på 2000 bare fordi min nummerplade lå i forruden...
    Efter man lige er kørt galt... HVor fedt er det lige????


  • #9   16. mar 2010 Ok... hvordan kan det så være at alle de vold sænkede biler fra fks. tyskland må køre her i dk...????

  • #10   17. mar 2010 Nu kommer jeg selv fra tyskland og ved derfor lidt om reglerne... .
    Men det er jo sådan at hvis bilen er synet med diverse udstyr i og på bilen så kan det også synes danmark. Ihvertfald i de fleste tilfælde.
    Og det der med de voldsænkede biler er vel ligesom her i danmark. Vi hæver bilerne når vi kører til syn og sænker dem igen når de er synet...
    Mener helt bestemt der også er højde regler i tyskland. Efter hvad papirerne til min gevindundervogn siger...


Kommentér på:
Selekontrol i tyskland

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce