{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Har i erfaringer med disse produkter? {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Ja så nærmer forårsvejret sig, så nu er det vist ved at være tid til at få suppleret op i produkterne smiley
Så derfor har jeg lige modtaget en pakke fra CYC med de ting jeg var ved at være gået tør for.
Men derudover købte jeg også et par produkter jeg ikke har haft før, så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen af jer der har erfaringer med disse produkter - gode som dårlige..
Det drejer sig om:
Bilberry Wheel Cleaner - 5 litre
Meguiars - Glass Cleaner Concentrate - 1 gallon.

Jeg kan se, at "The Beast Meister" er godt tilfreds med Blerbery Wheel Cleaner. Men jeg kunne godt tænke mig at høre andres erfaringer også.

"Meguiars - Glass Cleaner Concentrate" købte jeg mest som et forsøg for at se hvordan det er til at rense ruderne med - og især forruden. Jeg har i mange år søgt efter et effektivt produkt som er let at bruge, og som giver den perfekte overflade på forruden, så viskerne bare visker HELT rent uden at lave striber, hoppe eller trække en sløret film over ruden.
Men indtil videre har jeg ikke fundet et produkt jeg er tilfreds med.. Så er lidt spændt på hvordan dette produkt klarer den.. :o)

Jeg købte også et "Miracle Dryer - Ultra Plush 25" x 36""
Og det må jeg sige, at det kan jeg helt klart anbefale andre at anskaffe.
Jeg har indtil nu haft 2 stk. "Sonus Der Wunder Drying Towel". Men det har jeg virkelig været meget meget skuffet over. Det kan nærmest ikke suge vand. Så derfor havde jeg også mine betænkligheder ved at anskaffe mig et andet. Men det har jeg ihvertfald ikke fortrudt.
Jeg testede det lige idag. Og jeg sluttede min bilvask af med at skylle sæben af med højtryksrenseren, og så med det samme derefter tørre bilen med mit nyligt anskaffede "Miracle dryer". Og der var MEGET vand på bilen. Men jeg kunne tørre hele bilen (peugeot 407 SW) uden at skulle vride vandet ud af kluden.
Da jeg så var færdig med at tørre, ville jeg lige vride det værste vand ud. Men uanset hvor meget jeg vred, kom der ikke en dråbe ud. Det siger lidt om hvor meget vand det kan absorbere.. :o)

Men jeg glæder mig til at høre nogle af jeres erfaringer..

Mvh.
Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i erfaringer med disse produkter?
Kommentér på:
Har i erfaringer med disse produkter?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce