{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Nyhedsbrev marts/april 2010 {{forumTopicSubject}}

Kære medlemmer,

Så er tiden kommet, hvor vi skal til at starte en ny sæson. I den forbindelse har vi pr. 1. april oprettet et nyt medlemssystem. Fremover vil 1. april være skæringsdatoen for medlemskaber.
Vi har som noget nyt også valgt at hæve prisen for et medlemskab til 150,-. Dette skyldes, at man nu udover et medlemskab får et personligt medlemskort, som giver adgang til den kommende Korskrobane om fredagen samt en masse fordelagtige rabatter.
Her er nogle af de steder, som giver rabatter mod forvisning af et medlemskort:

· Euromaster
· Tpm-Bilpleje
· Extreme car parts
· Vestjysk bilhus
· Jack & Jones
· Stalden
· Esbjerg Kølercentral

Der arbejdes løbende på flere kontakter.

Fremover kan du melde dig ind via. kontooverførsel på 150,- til: Reg.nr.: 9736 Kontonr.: 0001509500.
Inde på netbanken kan du skrive
LANG BESKED TIL MODTAGER med navn, adresse, E-mail, mobil nr. og fødselsår.
Derefter vil du få tilsendt dit ny medlemskort.

"Huske at ændre besked til lang besked til modtager, ellers kan du ikke skrive hele teksten"
Hvis i får nogen problemer, så kan i kontakte mig på mail striben-esbjerg@youmail.dk

Vi er nu i yderligere forhandlinger med kommunen og vi har derfor brug for høje medlemstal. Der bliver kigget fra kommunen på vores medlemstal for at bekræfte vigtigheden af vores baneprojekt. Du kan læse mere om baneprojektet på http://www.korskroraceway.dk

Der vil i løbet af året være flere arrangementer. Her er nogle af dem:

· 2/4 – Sæsonstart på Striben
· 23-25/4 – F&F messe i Fredericia, hvor Korskro Raceway Club har fået en hal på 3000 kvm, hvor man kan se de biler, som kan køre på banen.
· 15/5 – Extreme meet
· 28/5 – DM på Korskroen, hvor Striben vil stille deres telt op og lave et happening
· 10/7 – Sommerfest for alle Striben-Esbjergs medlemmer. Festen bliver afholdt på en mark i Skovlund, hvor man så kan medbringe et telt til overnatning.
· 28/8 – Arrangement på Torvet i Esbjerg

Striben-Esbjerg arbejder også på, at få lavet en skurvogn, hvor man kan komme ind og få en snak om en kop kaffe. Skurvognen skal renoveres og vi vil derfor lave en arbejdsweekend i den nærmeste fremtid, hvor alle dem, som kan og vil gerne må komme og hjælpe til.

Vel mødt til endnu en fed sæson på Striben.

Med venlig hilsen

Striben-Esbjerg
striben-esbjerg@youmail.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyhedsbrev marts/april 2010
  • #1   25. mar 2010 hvor man kan komme ind og få en snak om en kop kaffe. <<< Der skal snakkes meget om kaffe hva ;)..
    Ku ikk dy mig..

    Men det lyder rigtig rigtig spændende.. Men jeg er pæn forvirret - er jo oz Thybo ;P

    Kræver det medlemsskab for at komme til træf på Havnen i Esbjerg fremover?
    Har i fået et midlertidlig "OK" til af vi er på Havnen i Esbjerg? Ved i har haft en dialog i gang med kommunen..
    Hvor mange medlemmer er det NU ??
    28/5 – DM på Korskroen >>> jamen jamen - det er da slet ikke klar allerede der?
    Nu har jeg aldrig været på stedet, så ved ikke om der er en "lille" bane nu..

    Svar på hvad du lyster, det er jo mange spørgsmål smiley


  • #2   25. mar 2010 Lyder fedt.. Melder mig klart ind og støtter det..

    Spørgsmål:

    Rabatter ved feks Jack&Jones er det alle butikker i DK eller kun i Esbjerg ??

    I burde lave nogle t-shirts man kan købe hvor der står noget reklame på feks Striben Esbjerg / Striben Korskro eller hva det nu hedder efterhånden.. smiley


  • #3   25. mar 2010 Melder mig osse helt klart ind smiley

    Ses fredag d 2 (:


  • #4   26. mar 2010 Til Nielsen. Nej du behøves ikke at blive medlem for at komme ned på havnen, men det er ikke gratis for os at holde det hele kørende, og hvis vi ikke får medlemmer så kan vi ikke forlange at få lov til at køre lovlgt ned på havnen!
    Vi er omkring 200 i 2009.
    'Det der på korskro banen er ikke noget race det er et træf..

    Til Skarv. Jeg tror det er kun Esbjerg men kan lige undersøge det 100%.
    Vi har nogle t-shirts hvor der står Korskro Raceway på ...



  • #5   26. mar 2010 Simba...

    Ved du om de samme rabatter gælder for medlemmer af Korskro Raceway club eller er der ikke kommet nogle fordele endnu?


  • #6   27. mar 2010 Nej det gør det ikke


  • #7   28. mar 2010 Hej folk, derer en lille fejl i teksten sommerfesten er IKKE i skovlunde, den er ved Roust og er for alle betalnde medlemmer af striben-Esbjerg

Kommentér på:
Nyhedsbrev marts/april 2010

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce